X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בית חולים שיפא [צילום: דובר צה"ל]
ישראל שחררה ממעצר את מנהל בית החולים שיפא
מוחמד אבו סלמיה, ניהל את בית החולים שיפא ששימשמקום מסתור למחבלי חמאס והוחזקו בו חטופים יחד איתו שוחררו כ-50 עצורים בקבוצת הממשלה סערו הרוחות ודרשו הסברים מהשר גלנט: "איך הוא משוחרר?"

שראל שחררה בחזרה לרצועת עזה יותר מ-50 עצורים עזתים, בהם את מנהל בית החולים שיפא, המחבל מוחמד אבו סלמיה. מנהל שיפא אבו סלמיה הוחזק במעצר בישראל מאז חודש נובמבר, הוא היה מעורב בפעילות טרור של חמאס שהתהלה מתוך בית החולים שיפא.
עם שיחרורו אמר אבו סלמיה לתקשורת הפלשתינית: "יש עצורים במצב קשה מאוד בישראל, יש עצורים שמתו במעצר. המצב שם קשה מאוד מאוד, צריך שארגונים בינלאומיים ייכנסו לבקר את העצורים האלה. יש שם עצורים שירדו 25 קילו. אנחנו נחזור לעבודה, ונבנה מחדש את בית החולים שיפא, למען בני עמנו".
לאחר מעצרו של אבו סלמיה נמסר בהודעה משותפת שפרסמו צה"ל ושב"כ: "ארגון הטרור חמאס ניצל משאבים רבים, ביניהם חשמל, כדי לתחזק את מערכת המנהור שבנה מתחת לבית החולים. בנוסף, החמאס אחסן אמצעי לחימה רבים בבית החולים ובסביבתו".
בבית החולים נתפסו חומרים מודיעיניים רבים הקשורים לחטופים, לצד סרטונים חדשים של צתקפת 7 באוקטובר.
"לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה בלי ישיבת ממשלה!"
בעקבות שחרור מנהל בית חולים שיפא התעוררה סערה בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה. השר שיקלי כתב: "יואב גלנט, אפשר לקבל הבהרה למה האיש הזה שבבית החולים שלו רצחו לנו חטופים ופעלה מפקדת חמאס משוחרר?".
השרה אורית סטרוק כתבה למזכיר הממשלה: "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה בלי ישיבת ממשלה! אם על עסקת חטופים ביקשתם את הסכמתנו? על אחת כמה וכמה על שחרור מחבלים ללא שום תמורה!! אני דורשת לעצור הכל ולכנס ישיבת ממשלה.
השר ‏בן-גביר כתב בקבוצת הממשלה על שחרור מנהל בית החולים שיפא: "הגיע הזמן לשלוח את ראש שב"כ הביתה. הוא עושה מה שהוא רוצה, וגלנט איתו על מלא.
שמים פס על הקבינט והממשלה. הוא מנהל מדיניות עצמאית, עושה מה שהוא רוצה ובדיונים הפך להיות קצין ת"ש של המחבלים. נכון צפוף להם, לא טוב להם, אבל הוא אמור לדאוג לתנאים שלהם?"
והשר שלמה קרעי כתב: "ישראל צריכה הנהגה ביטחונית חדשה. מהמסד עד הטפחות. הנהגה שתהיה מחויבת לרוח וגבורת הלוחמים כמו שראש הממשלה מחויב לה, ויפה שעה אחת קודם".

תאריך:  01/07/2024   |   עודכן:  01/07/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל שחררה ממעצר את מנהל בית החולים שיפא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מועצת המנהלים של שיכון ובינוי מינתה את בעל השליטה בחברה ליו"ר זמני בעקבות התפטרות המנכ"ל, תמיר כהן    ועדת איתור מונתה לקידום מינוי מנכ"ל או ממלא-מקום מנכ"ל בהקדם האפשרי
מירב ארד
דמי כניסה של 2,000 ין (13 דולר) בתוספת תרומה אופציונלית יחויבו עבור אלה שיעלו על שביל יושידה, והמספרים יהיו מוגבלים ל-4,000 ליום
איתמר לוין
הרבנים יצחק יוסף ודוד לאו סיימו אמש את כהונתם - בלא שנבחרו להם מחליפים ובלא שידוע מתי יתקיימו הבחירות ומי יהיו חברי האסיפה הבוחרת    העיכוב הצפוי: לפחות חודשיים
איציק וולף
דוח של ארגון ICAN טוען כי תשע מדינות המחזיקות בנשק גרעיני הוציאו בשנה שעברה סך כולל של כ-91.4 מיליארד דולר על נשק גרעיני    ארצות הברית הוציאה את הסכום הגדול ביותר: 51.5 מיליארד דולר
עידן יוסף
על הפרק: כלל פרשנות ייחודי לחוזים עסקיים, לפיו יפורשו חוזים אלו לפי לשונם, אלא אם פרשנות לפי הלשון תביא לתוצאה בלתי מתקבלת על הדעת, או במקרה שבו קיימות בחוזה הוראות סותרות    ישנן טענות כי התיקון עלול להגדיר פורמלית מהו חוזה עסקי, ויש לוודא שהנסיבות הן המעידות על טיב החוזה    יש הטוענים כי התיקון מיותר, וכי פסיקת העליון ממילא הטמיעה את הכלל שמבקשים לחוקק בסדרת פס"דים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il