X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
אירועים במסגרת אישית; עם השלכה ציבורית! והפעם: על אספקת מזרן מחברת עמינח באיחור רב מהמובטח! פרק חדש במסגרת הבלוג: "באלה האח"מ ננוחם?!"
▪  ▪  ▪

להלן תקציר האירועים:
1. את המזרן היקר יחסית קנינו בחנות "עמינח סנטר" במתחם "ביל"ו סנטר" ביום 16.11.2015 (הזמנה מס' 500001), זאת לאחר שהתרשמנו מאישיותו הקורנת של מר עידן נוה, מנהל הסניף, ולאור הבטחתו המפורשת שנקבל את המזרן בתוספת "כיסוי למזרן" ביום ד', 18.11.2015, בין השעות: 12:00 עד 15:00, עם הודעה טלפונית של כ-45 דקות מראש.
2. כמוסכם, ולאחר שקיבלנו מספר ימים מראש מסרון המאשר את המשלוח במועד שנקבע, נשארנו רעייתי ואני בביתנו, ערוכים ומוכנים בהתרגשות לקבל את הסחורה המובטחת.
3. בסביבות השעה 13:00 הודיעה לנו במפתיע טלפונית בתנו שהיא אושפזה לבדיקות ב"מיון" בביה"ח "אסף הרופא", ולכן רעייתי מיהרה להתקשר ל"שירות הלקוחות" לוודא סופית את שעת הגעת המובילים, אך להפתעתנו לרעה, עודכנו ש"קיימת בעיית חלוקה" והמובילים יגיעו אלינו רק בשעות הערב... (!) כאמור, מידע זה נמסר לנו רק לאחר פנייתנו! ולא במועד מוקדם ככל האפשר ביוזמתם של נציגי "עמינח"!
4. לאחר מספר שיחות טלפוניות נוקבות ו"בהרמת קול", ובכלל זה עם גב' צביה שהציגה עצמה כ"מנהלת שירות לקוחות" ועם מר עידן נוה מנהל החנות, הובטח לנו שלמרות הכל המובילים יגיעו אלינו בשעה 16:00...
5. המובילים הגיעו לביתנו בסביבות 16:35 עם המזרן, ולאחר בירור קצר עמם הסתבר לנו שרק עקב "הרמת הקול" שלנו הם נאלצו להגיע אלינו "במיוחד"!... ושהם נדרשים לשוב לחלוקת המוצרים ללקוחות הממתינים לפנינו!... (!) ברצוני לציין לשבח את שני המובילים החרוצים והמנומסים, אשר גם התנצלו מאוד על האיחור...
6. אך "הפרשה" לא הסתיימה בזאת: להפתעתנו הסתבר לנו שלהזמנה לא צורף כמובטח "מגן המזרן"!!! רק לאחר שיזמנו ופנינו במעמד אספקת המזרן למר עידן נוה הסתבר שהמוצר "חסר במלאי ומטפלים באספקתו"!...
דרשתי בתוקף ואני ממתין למכתב התנצלות מהנהלת חברת "עמינח", הכולל התייחסות והבטחה לשיפור מערך שירות הלקוחות בחברה, וכמובן בצירוף פיצוי אישי ראוי על הטרחה הרבה ועל אי-שביעות הרצון מהתנהלותם של כל "בעלי התפקידים" שהיו מעורבים בעסקה זו, בתקווה שאכן בקשתי זו תיענה במלואה בחיוב!
קוראות וקוראים יקרים, אנא שפטו כל אחד אישית לאור העובדות הנ"ל, אם אכן התנהלו ופעלו נציגי "חברת עמינח" כראוי באירוע זה, והסיקו לעצמכם את כל המסקנות המתבקשות בהתאם.

הכותב הוא משורר עברי, זוכה בעיטור "קסת הזהב" לשנת 2015 מטעם "אגודת הסופרים העברים". מומחה לניהול, BA במדעי מדינה, MA במינהל ציבורי, יזם ומנכ"ל בחברות הזנק, "מנטור" בלימודי MBA ב"מרכז האקדמי פרס".
תאריך:  01/12/2015   |   עודכן:  01/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד עדות על שרירות השירות!
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
יקיריי, אעדכן על המשך הטיפול! ל"ת
א. וינשטיין  |  1/12/15 14:39
2
מכתב מחברת עמינח
almog11  |  1/12/15 20:49
 
- IP109.186.58.157 : מאיים?! ל"ת
א. וינשטיין  |  1/12/15 23:15
 
- התייחסות נוספת לדבריך:
א. וינשטיין  |  1/12/15 23:41
3
בשורה ראשונה בטיפול בנושא:
א. וינשטיין  |  2/12/15 06:50
4
עדכון: מכתב להנהלת "עמינח"
א. וינשטיין  |  2/12/15 07:38
5
עדכון בנושא ליום ד' 23.12.2015
א. וינשטיין  |  23/12/15 13:39
6
בשורה נוספת ביום 27.12.2015
א. וינשטיין  |  27/12/15 13:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
איחור אוטובוס אגד מתחנת היציאה בחצי שעה, הוא דבר מקומם, אבל לא פחות מכך מקומם הוא מכתב התשובה המזלזל שנכתב למגישי התלונה בעניין האיחור
נסים גבאי
הרצל חקק
יהודה דרורי
יהודה דרורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il