לפני כחודש התברר כי עלות הטיסה של נתניהו ופמלייתו לארה"ב הייתה 1.3 מיליון דולר. הסערה הציבורית הועילה. אתמול (2.11.09) פורסם ב'הארץ' כי הטיסה של נתניהו בשבוע הבא תעלה לאחר מכרז 450 אלף דולר וזאת לאחר שהצעת אל-על (שקיבלה תיאבון מהנסיעה האחרונה) נדחתה והצעת ארקיע נבחרה. יש שכר ללחץ הציבורי וטוב שכך.
עדיין יש לשאול מדוע צריך ראש הממשלה לטוס בטיסה פרטית בעלויות ענק שכאלה (גם אחרי ההורדה במחיר). מדוע לא יטוס ראש הממשלה בטיסה מסחרית, במחלקה ראשונה במחיר זעום, לעומת ההוצאה הנוכחית. טיסה מסחרית גם תחייב את ראש הממשלה לצמצמם את הפמליה.
ביום בו פורסם היקף העוני במדינת ישראל, טוב יעשה נתניהו ויחסוך בכספנו.