עיתון הארץ יצא בכותרת גדולה (יום ו', 19.3.10): "41% מהציבור: לא לבנות בירושלים עד לתום המו"מ". הכותרת התבססה על סקר דיאלוג שנערך לבקשת העיתון.
הקורא העסוק בוודאי דילג לכותרת הבאה מתוך "ידיעה" שרוב הציבור מתנגד להמשך הבנייה בירושלים. הקורא שזמנו בידו קרא את הידיעה כולה, ממנה התברר כי בסקר שערך דיאלוג עבור העיתון, עולה כי 48% מהציבור בעד המשך הבנייה בירושלים לעומת 41% בעד הפסקת הבנייה.
נכון, עיתון יכול לפרסם כל נתון שברצונו, אבל להעלים מה רוב הציבור חושב ולהדגיש בכותרת מה מיעוט הציבור חושב - לזה לא ייקרא אמינות עיתונאית. יש לשבח את הארץ שלא פרסם בכותרתו הראשית כי ל-11% מהציבור אין דעה בעניין...