X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

יש מהמשותף לכותבים הרבים (באינטרנט בעיקר) ששם רואים "ים" של כותבים ובכל מיני נושאים. הכותבים לוקחים את כתיבתם ברצינות רבה, הגם שיש כותבים בנושאים חשובים שחלקם קשורים באיך אנו חיים - לעתים "חיים" תרתי משמע. וכמובן, יש אחרים, אבל המשותף לכולם הוא שכתיבתם על הקרח.
יש אפוא בעיות שהכותבים שרוצים להעביר מסר או משהו שקשור באיך אנו חיים, מצוקות ובעיות שחיים אותן ואיתן, כתיבתם היא על הקרח. בעיית הכתיבה על הקרח אינה רק היעדר מהכותבים, כי אם גם התעלמות מהמציאות שבה הם חיים.
נציגי הציבור שלנו, שהם נשואי הדברים כאן, הם הבעיה שלנו. הללו, כידוע, לא נבחרו אישית וישירות, כי אם באמצעות קומבינציות (אני לא משתמש בכינוי גס) והעיקר שעזרו למקים הממשלה להשיג רוב והם זכו בשלטון ובמנעמיו. לכן, אין להם עניין וחצי ממנו, בהקשר מכאוביהם של הכותבים הנ"ל. כאן בולט הפגם שכתוצאה ממנו באה הכתיבה על הקרח. אין אפוא את התלות הרצויה בין נציגי הציבור והבוחרים - זו הבעיה שלנו.
אז מה יש לנו? - נציגי ציבור על הנייר וציבור שכותב על הקרח. עד כאן, החלק העיקרי והקובע במציאות שלנו. על-מנת לתת המחשה לדברים, בחרתי מתוך הבעיות שלנו - פשיעה, איכות חיים עכורה וכולי - את אחת הבעיות שלא אופייניות כמו הנזכרות, אבל שייכות לשני הפגמים העיקריים - ציבור מתלונן וכותב על הקרח ולעומתו, נציגי ציבור שנמצאים בפלנטה אחרת.
בחרתי אפוא בדיורים עבור הגילאים הגבוהים, שכל אחד יגיע לשם וגם לגילאים הללו, אם כי לאו-דווקא לדיורים הנדונים. מבין הבעיות שיש שם, אתמקד ברעש. רעש הבנייה (יש גם אחר, אבל לא אתייחס אליו). באותם דיורים שאני מתייחס אליהם, בגלל תמותה רבה שיש בגילאים אלה, מתפנות גם דירות. בעבורן יש מה שנקרא "שיפוץ", אבל זו בדיחה. שכן, דייר חדש שבא לגור באחת הדירות שהתפנו, מחדשים בעבורו את הדירה - הזזת קירות, הרחבה וזאת עקב התמותה הרבה שיש אצל גילאים אלה. לכן, רוב הזמן עוסקים ב"שיפוצים" ואז המקום כל כמה זמן ובמשך זמן מה, הופך לאתר בנייה לכל דבר. אגב, הדיורים הללו הם מכרה זהב עבור בעליהם ומבחינתם, גאון מי שהגה את רעיון הדיורים הללו.
אז רעש הוא אחד הפגעים וכבר קבע מי שקבע שלרעש לא מתרגלים. עוד אציין שיש עוד רעשים שגם הם לא זוכים להתייחסות ולכן צריך תקנון, בעבור הרעשים ובכלל תקנון הוא חובה לגבי פרויקטים בעבור ציבור ענק שתמיד יהיה כזה.
הדברים לעיל, מביאים אותי לפגם השני ה"תאום" של הראשון. פניתי לאחד השרים הממונים על הגילאים הנ"ל וכתבתי לו מספר מכתבים הקשורים לדיורים בעבור הגילאים הנדונים ואם כי לאחרונה הייתה איזו תשובה שלא מתייחסת לבעיה המיוחדת לאותם דיורים, עברנו לענייננו, הכתיבה על הקרח שחזרה לתפקד במלואה.

תאריך:  10/05/2010   |   עודכן:  13/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il