X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

הכחשת עובדות, יצירת מצג שווא, תפישת עולם המבוססת על שקר, ועוד כיוצא באלה דברים - סופם להביא להתפכחות המאמין בהם, ובכך להשמיט את בסיס קיומו, וההגדרה של "לא לעולם חוסן" באה לידי ביטוי.
נכון הדבר, שתהליך התפכחות זה, לוקח לעיתים שנים רבות - ועל הדרך, כמו שאומרים - גובה מחיר יקר מאוד, מאלה המאמינים לשקרים של עצמם, ומאלה שאליהם שקרים אלה מכוונים.
ד"ר עפו אגבאריה, חבר הכנסת מטעם המפלגה הקומוניסטית חד"ש, התבטא לאחרונה בראיון רדיו, בנושא החלטת האו"ם מ–1947 בדבר חלוקת הארץ ומלחמת העצמאות שהחלה בחודש מאי 1948, כאשר העולם הערבי לא קיבל את החלטת האו"ם בנושא יסודה של מדינת ישראל.
אליבָא דְּכּולי עלמא, למחרת ההכרזה על הקמת המדינה, חברו שבע מדינות ערביות למלחמת דמים, על-מנת לסכל הקמת המדינה בכוח. מדינות אלה היו: מצרים, ירדן, ערב הסעודית, לבנון, סוריה, עירק ובנוסף צבא השחרור של קאוקג'י. מלחמה מתואמת זו, נגד המדינה הציונית, פרצה בעת ובעונה אחת בחזית הדרומית, בחזית המזרחית ובחזית הצפונית.
אבל ד"ר אגבאריה טוען, שלא היו דברים מעולם. בסך-הכל, כמה אלפי לוחמים ערבים, חסרי ציוד ונחותים בכוחם השתתפו בלחימה נגד מדינת ישראל, שכזכור הוכרז על יסודה יום אחד קודם לפלישתם הלוחמנית. כאילו לא הותקפה ישראל על-ידי צבאות ערב על-מנת להשמידה.
בכוח תושייה, נחישות, הקרבה ואמונה, וביחד עם הרבה מזל, זכינו והובסו צבאות ערב, והוכּוּ שוק על ירך. סבל רב נגרם לכל הצדדים. אבל לצד שהתחיל אין מה להלין אלא על עצמו.
ד"ר אגבאריה למד ברוסיה (ד"ר ברפואה). ההשפעה הרוסית לא רק שעומדת ביסוד עמדתו הפוליטית (קומוניסט פעיל), אלא ניכרת כנראה גם בתרבות השקר והרוע של ברית המועצות, לה היה חשוף בשנות שהותו שם.
כמו שברית המועצות קרסה ואינה קיימת עוד בּמָתכּוֹנתה הידועה, כך גם היישות הפלשתינית תיעלם, באם לא ישכילו הפלשתינים לעמוד אל מול מציאות ועובדות אמיתיות, וימשיכו לדבוק בעוול שנעשה להם. את "הנָכּבֶה" – האסון על-פי הגדרתם - הם גרמו לעצמם. את המשך הסבל שלהם ושלנו, הם ממשיכים לגרום מדי יום בגלל השקר בו הם משקרים את עצמם ועל פיו הם מתנהלים.
לכן, עוד לא אבדה תקוותנו.

תאריך:  27/12/2010   |   עודכן:  27/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
פול רפסדל הוא עיתונאי נורבגי אשר מתעד קבוצות גרילה שונות ברחבי העולם. התעקשותו ללוות את הקרבות בין כוחות הטליבאן לחיילים האמריקנים, כמעט עלתה לו בחייו. תקרית זו לא תניאו מלהמשיך בתחום עיסוקו זה בעתיד
אריה גל
בשנת 2008 אושרה למישהו בנייה, לפי התב"ע, של 66 יח"ד. בשנת 2009 אושרה "הקלה" ל-78 יח"ד. אם מותר להגדיל ב-20%, למה לא מלכתחילה? היש כאן מתן במודע של סוכריה לראשי הערים?
רועי אורן
תיקון להצעת חוק יאפשר לחולים סופניים לסיים את חייהם בכבוד; כמה חבל שהביורוקרטיה תהרוס גם את זה
ניסן ג'רבי
עפר דרורי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il