X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
איך זה שבדרום מלחמה ממש, ובמרכז אשכרה שווייץ? הדתיים אומרים שאין מקריות בעולם, ובנקודה הזאת גם אני חושב שהם צודקים
▪  ▪  ▪

"הים הוא אותו ים והערבים הם אותם ערבים", אמר פעם יצחק שמיר, ובדרום לא מפסיקות ההפגזות, ואני, במרכז, קצת בהרגשה האופורית הנהדרת שבטח יש איזה מלאך טוב ששומר עלי מלמעלה, מנסה להבין: איך זה שהערבים יורים בדרום מקלצ'ניקובים וממרגמות ורקטות תוצרת בית וטילים תוצרת חוץ וצבע אדום נדמה שמכסה שם את כל השמיים - ואצלנו שווייץ? כאילו, "הערבים הם אותם ערבים", לא?
אז נכון שכאן השב"כ יכול לפעול הרבה יותר טוב, וגם יכול להיות שהלגיון הירדני וכל זה קצת מקשים יותר על העברת אמל"ח, אבל רבאק!!! אשכרה שווייץ?
ואז אני, עם המוח העקום שלי, חושב לעצמי שאין מקריות בעולם. ושאם חושבים באמת, אז לכל דבר שקורה יש הסבר פשוט, אפילו אם זה רק ניחוש, כי אין בעולם מקריות, והדתיים אומרים את זה כל הזמן, ואפילו אני, האתאיסט, חושב שבקטע הזה הם צודקים. כי אף אחד לא קם בבוקר ואוסף את קופסאות השימורים הריקות מקרפדת האשפה שבפינת הרחוב שלו ומייצר מהן עם רוק וסלוטייפ טילי גראד והולך לשגר אותם. אפילו על האוהלים המצחיקים של רוטשילד אתם אומרים שיש מי שמארגן ויש מי שדוחף ויש מי שמזרים למחאה כספים, ותאמינו לי שלארגן אפילו סתם קסאם הכי פרימיטיבי זה עדיין הרבה יותר מסובך מאשר להיכנס לחנות "למטייל" ולרכוש בשמונים שקל אוהל.
יש מי שמארגן את זה. את הטרור הארטילרי נגד ישראל. יש מי שמגייס ומסייע ומספק ומדריך ועוזר ומעודד וממריץ, ויש מי שמזרים לזה ים של כסף. האם זה אל-קאעידה? האם אחמדינג'אד? אולי סתם מיליונרים ממוצא מוסלמי שככה "עושים את חובתם" כלפי העם שלהם, כשהם עוזרים לו "להילחם בכיבוש"?
העניין הוא שארבעה קסאמים על נתיבות שגורמים לכך שבחמשת החודשים הקרובים לא יימכר שם אף בית חדש, זה לא נעים. אבל ארבעה קסאמים על כפר סבא, או הוד השרון, שיגרמו לכך שבחמשת החודשים הבאים לא יימכר גם כאן אף בית, זה משהו בסדר גודל של ארמגדון. מדמיינים לעצמכם שכל גורדי השחקים הללו שמוקמים עכשיו בהוד השרון על יד רחוב התלמיד ועל יד רחוב סוקולוב, וכל המון המגדלים שמוקמים ב"שכונות הירוקות" בכפר סבא וברחוב תל אביב-יפו וברחוב גלר וברחוב ששת הימים - ופתאום יהיו נפילות של קסאמים גם בכפר סבא ומאותו רגע חמישה חודשים אף אחד אפילו לא יחלום לקנות בה דירה?
אז יכול להיות שמלחמה זו מלחמה, ואויב זה אויב, וערבים הם ערבים, וברור שאיתנו הם בטח לא שואלים מה לעשות. ובכל זאת, כמו שאמר המלט, לפעמים "יש היגיון בשיגעון", ומה יקרה אם באיזה אופן חשאי יבוא מישהו לאותו ארגון שמתעסק בירי, או לאותם עשרת הארגונים שמתעסקים בירי, ויגיד להם: שמע, כמה אל-קאעידה משלם לך בשביל לירות, אני אשלם לך פי שניים בשביל שלא תירה.
אז זהו. אני סתם משתעשע לי בתרגילי מחשבות. סתם ניחוש פרוע. אבל תנסו אתם להגיע לניחוש יותר טוב. איך זה ששם כן ופה ממש שום דבר. וכשאתם מתרווחים עכשיו בכורסאות הנוחות שלכם מול המחשב, בלי שום צבע אדום ובלי שום קסאמים, וכרגיל מפה לשם מגיעים גם למחשבה איזה מניאקים הם הטייקונים וכמה מיליארדים הם עושים, אז תחשבו שיכול גם להיות שזה גם לא בדיוק ככה. ויכול להיות שיש להם גם הוצאות.

תאריך:  20/08/2011   |   עודכן:  21/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי באמת (אולי) שומר עלינו מלמעלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רמי הלפרין
מדינת הרווחה היא הפתרון או שמא היא הבעיה?
אבי שגב
יושבי מאהלי המחאה מוחים - והממשלה ה"חירשת" ממשיכה להפריט
נורית גרינגר
כיצד ארצות הברית יכולה להתעקש וללחוץ על מדינה דמוקרטית אחרת לנהל מו"מ עם מחבלים?
נתנאל נאמן
נועם בלום
מכתב גלוי ליו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט, ח"כ דוד רותם ולאבו וילן, יו"ר התאחדות חקלאי ישראל. קריאה להביא לחקיקת חוק יסוד שיבטיח קיום חקלאות והישרדות חקלאי ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il