X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
ישראל חייבת לאמץ תהליך חשיבה חדש. אנחנו חייבים לצאת בהתקפה, לא להישאר בהגנה. מה שעשינו עד הלום פשוט לא עובד עבורנו
▪  ▪  ▪

לכבוד ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו,
זה מאוד קשה לקרוא, שישראל תמיד פועלת מנקודת התגוננות, ולכן שיהודים עדיין מסבירים את עצמם. למי ולמה?, ממי אנחנו מצפים להבנה? מאנשים ששנאו אותנו ועדיין שונאים מעל ל-2000 שנים?, מאילו שגרמו לנו כל כך הרבה נזק והרגו מילינים מאתנו?.
דוד סויסה, נשיא העיתון ג'ואיש ג'ורנל צדק כשכתב: הפשלה של ישראל באו"ם.
[קישור]
המטרה של הפלשתינים מעולם לא הייתה לעזור לתהליך השלום. מטרתם היא לבודד את ישראל בזירה הבינלאומית ולהמשיך לערער את ערכה והלגיטמציה שלה. ובזאת הם נצחו בגדול, בגדול מאוד!.
לאלה שקוראים בלקסיקון הפוליטיקלי קורקט פלשתינים "מתונים", כמו הרשות הפלשתינית, הם למעשה, לא רק תוקפים את ישראל במילים, אלא מסיתים במילים אלימות כנגד ישראל ויהודים, והתוצאות - פשעים וטרור לאין ספור, ללא הפסקה.
אני יהודיה מודאגת. אני רואה את מאבקה של ישראל שלא נגמר. לא משנה מה שישראל עושה, זה תמיד מסתיים בכך שהיא מוצאת את עצמה בצד הלא הנכון של דעת הקהל העולמי.
ישראל חייבת לאמץ פרדיגמה חדשה ותהליך חשיבה חדש. אנחנו חייבים לצאת בהתקפה, לא להישאר בהגנה. מה שעשינו עד הלום פשוט לא עובד עבורנו.
מר נתניהו תמיד הייתה לך את תמיכתו של העם היהודי. הבעיה היא אתה, והתנהלותך. יש לנו ילדים לטפח ולגדל. ממך, מר נתניהו, אנחנו מצפים להחלטיות, חוזק, בשלות ואמת מוחלטת.
אני אשמור את דעתי על כל ההחלטות שעשית בתגובה לשדרוג מעמדה של הרשות הפלשתינית באו"ם. אני ורבים אחרים מאשרים ותומכים בהחלטות ופעולות אלה, אך נראה מה יקרה לאחר יום הבחירות. אנחנו מקווים שלא תאכזב אותנו ותשנה את דעתך, למרבה הצער, כפי שעשית בעבר.
בינתיים תשומת הלב שלך ושל כולנו, צריכה להיות מופנית מזרחה, לאירן ולא ללחצים של מדינות שמנסות למצוא חן בעיני העולם המוסלמי, שכולנו הרי כבר מכירים היטב ויודעים את מטרותיו.
בכבוד רב,
נורית גרינגר
לוס אנג'לס, קליפורניה

תאריך:  06/12/2012   |   עודכן:  06/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עופר וולפסון
בניגוד למקרים קודמים בהם הופעלו לחצים פוליטים בינלאומיים, הפעם חלק מכספי המיסים המוקפאים הפכו לחלוטים - לאחר שהועברו לכיסוי חובות הרשות הפלשתינית לחברת החשמל    ברשות טוענים: לא נוכל לשלם לעובדי המגזר הציבורי
אברהם בן-עזרא
מנהיגי מדינת ישראל אינם רשאים להתנהל מול הקהילייה הבינלאומית כאילו לא הייתה שואה בפועל וכאילו מדינת ישראל אינה מאוימת בשואה בכוח - בין איום בפרהסיה ובין איום נחבא תחת פני השטח וחותר למימושו משם
מתי דוד
רבים מאוד התייאשו מהסיכוי להגיע לפשרה, לפתרון ולשלום בגלל הסרבנות הפלשתינית לפשרה ולקץ הסכסוך. אנשים אלה עוברים להצביע לימין כתוצאה ממסקנה ריאלית של המציאות, ולא מסיבה אידיאולוגית של תמיכה בארץ ישראל השלמה
איציק וולף
ממשלת ישראל תקיים מחר ישיבה משותפת עם ממשלת גרמניה    הערב ייפגשו ראש הממשלה נתניהו והקאנצלרית מרקל    גורם גרמני בכיר: מרקל לא תלחץ על ישראל בתחום הביטחוני כי עבורה ביטחון ישראל - קדוש
אורי שרגיל
אולמרט, ציפי והדובים היו בשלטון רק לפני כמה שנים    למה העצות שלהם לא עבדו אז, כשהם היו בשלטון? למה ציפי לא הצליחה להזיז לאנשים חביבים כמו אבו-מאזן כשהיא ישבה מולו בחדרים סגורים, למה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il