X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
ראשי הערים שלנו מתהדרים ב"עשייה". בהפיכה מואצת של מה שהיו מושבות פסטורליות למשהו דמוי קהיר. אז למה בדיוק אנחנו אמורים לשמוח?
▪  ▪  ▪

לקראת הבחירות, ראשי הערים שלנו, ובייחוד בערי המרכז, מתהדרים בקול גדול ב"עשייה". "לא עוצרים את העשייה!" אומרת כרזת ענק אחת. "עשייה מנצחת!" אומרת כרזת ענק אחרת, ואני משתומם: למה בדיוק עשוי איזשהו בעל חברת הסעות לחשוב כי לדחוס מתוך תאוות בצע עוד ועוד ועוד "נוסעים" אל תוך ה"אוטובוס" שתוכנן מלכתחילה לשימושם של חמישים נוסעים ולא יותר, הוא מעשה שראוי לשבח, שראוי להתהדר בו, ושיגרום ל...נוסעים האומללים באוטובוס הדחוס עד לזוועה להצביע...עבורו?
"עשייה מנצחת!" זועקים שלטי הענק. אלוהים אדירים, "מנצחת"? "מנצחת" את מי?
לפני עשור ועד היום אוכלוסיית העיר גדלה בקצב נורא. פשוט בקצב נורא. בעוד הרחובות הצרים בעיר שנולדה לפני מעל מאה שנים כמושבה שלווה ופסטורלית פשוט לא ניתנים בכלל להרחבה!
ונשאלת השאלה: כאשר התוצאה הברורה של ה"עשייה" ה"אמוקית" בעיר שרחובותיה אינם ניתנים (אינם ניתנים) להרחבה היא חד-משמעית הגדלה הולכת וחמורה עד כדי קטסטרופה של הצפיפות בעיר, בראש ובראשונה בנושאי חניה ותנועה - הרי היום חצי מהחיים של כולנו מתבזבזים על הזחילה הנואשת בפקקים האיומים שבכל כבישי העיר.
אז רגע!!! עבור מי בדיוק בעצם כל "תנופת העשייה" שראש העיר משתבח בה? עבור מי? האומנם עבורנו? לנו, התושבים, האמנם זה מועיל שהייתה "תנופת עשייה" חסרת רסן והפכנו לעיר הצפופה ביותר באזור? האם לנו, הנוסעים האומללים ב"אוטובוס", האם לנו זה מועיל שבאוטובוס בן חמישים הנוסעים שלנו כבר נדחסו שמונים נוסעים ומאה נוסעים, או מאה ועשרים נוסעים, והיד עוד נטויה? אלוהים! יש מי שאשכרה ממש מתהדר בכך?
נכון. בהחלט יש גם כאלה שזה בהחלט עוזר להם! אף שספק אם הם בכלל נמנים כולם על תושבי העיר. בהחלט יש. היזמים הגדולים. חברות הבנייה הענקיות. אכן יש מי שעבורם אמוק ה"עשייה" הוא אכן מבורך. יש מי שעבורם כל מגדל דירות מפלצתי נוסף בעיר זה עוד כמה עשרות מיליונים נוספים או עוד כמה מאות מיליונים נוספים לחשבון הבנק הכבר מזמן מתפקע של עצמם. להם זה אכן טוב. רק להם. להם ה"עשייה" באמת מועילה. להם! להם היא מועילה! ממש-ממש-ממש-ממש לא לנו!
אם כך, ה"עשייה" זה ממש רע לנו וטוב רק לאלה אשר מכל ה"עשייה" הבולימית הזאת עושים לעצמם אוקיינוסים עצומים, אדירים, של כסף. נשאלת השאלה: רבאק! סליחה! טובתם של מי בדיוק עומדת בראש מעייניה של העירייה הנוכחית של עירנו? לטובתם של מי בדיוק העירייה שאנחנו בחרנו עובדת? האומנם, עם יד על הלב, באמת כל פעולותיה הן לטובתנו שלנו?

הכותב הוא תושב כפר סבא.
תאריך:  17/10/2013   |   עודכן:  17/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
מחלקה ראשונה
כך סיכמה יו"ר ועדת הפנים, ח"כ מירי רגב דיון סוער שהתקיים בווועדה בחשד להטיית הבחירות המקומיות בעיר בית שמש
איציק וולף
סגן ראש עיריית רמת גן, רמי פדלון, החבר בוועדה לתכנון ולבנייה השתתף בניגוד לחוק בישיבה שעסקה בהיתר בנייה שהיה קשור לשטח בבעלותו    למרות שלא הייתה כל סיבה נראית לעין דחתה הוועדה את הבקשה    ועדת ערר ביטלה את ההחלטה ואישרה את הבקשה    מבקר המדינה: ליקוי בפעולותיו של סגן ראש העירייה
יצחק דנון
מוטי לנדאו המתמודד על ראשות מועצת סביון מאשים את ראש המועצה המכהן בהסתרת מידע רלוונטי הנוגע לגירעונות כספיים על-מנת "לגנוב" את ראשות המועצה
יצחק דנון
לטענת התובע, הנתבע ניסה בצורה בריונית ופלילית להפסיק את פעילותו הפוליטית התומכת במועמד המתחרה למועמד שלו לראשות העיר
אפרים הלפרין
בית המשפט העליון קבע כי ראשי עיריות הם כמו שרים, וזוהי אחת הסיבות שעליהם להתפטר כאשר מוגש נגדם כתב אישום. האם זו הסיבה היחידה? אם כך, מדוע לא מנע בית המשפט את ריצתם בבחירות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il