X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  תחקירים
בג"צ טרם החליט מה מעמדן של אדמות חברת המלח, אבל גורמים שונים, בהם משפחת דנקנר (בעסקת בנק הפועלים) והמועצה האזורית חוף הכרמל, כבר מבצעים פעולות השנויות במחלוקת ב-2001 הודיע מבקר המדינה כי לא נמסרה לו הערכת שווי האדמות, אבל מסמך מסווג מגלה שנתוני השווי היו בידי המינהל כבר ב-1998
▪  ▪  ▪
אדמות שנויות במחלוקת

מדי חורף מוצפים רחובות עתלית במי גשמים. אבל המועצה האזורית חוף הכרמל, בראשות כרמל סלע, שעתלית נמצאת בשטח שיפוטה, מתקשה למצוא תקציב לפתרון הבעיה. לעומת זה, המועצה מצאה בקלות כסף לתוכנית בינוי אדמות חברת המלח של משפחת דנקנר. המתכננת שנבחרה למשימה על-ידי ראש המועצה, ללא מכרז, היא נעמה מליס לשעבר שותפתו של שמאי אסיף מנהל התכנון במשרד הפנים, שקודם לכן עבדה בשביל הדנקנרים. מליס הגישה בינואר 2006 תוכנית שכותרתה: "הפיכת בריכות המלח למרכז העירוני של היישוב עתלית". תמורת זאת ומשימות נוספות שביצעה היא קיבלה 300 אלף שקל מכספי המועצה.
מעמדן המשפטי של אדמות חברת המלח בעתלית עדיין לא הוכרע. מאידך, גורמים בעלי עניין ביצעו עסקות מפולפלות באותן קרקעות, לרבות משפחת דנקנר, עת רכשה מניות בבנק הפועלים, וכנגדן נתנה כערבות אדמות שבבעלות המינהל, בהן מחזיקה המשפחה בעתלית. השאלה היא מי הסמיך את המועצה האזורית חוף הכרמל להוציא כספי ציבור לתכנון אדמות שמעמדן המשפטי לא הוכרע. תשובת המועצה היא ש"אין מתפקידה להתערב בנושאים משפטיים. מטרת התוכנית האסטרטגית [של נעמה מליס, א.פ.] אותה היא מקדמת הינה בדיקה ראשונית לקביעת גודלה של אוכלוסיית עתלית חזון היישוב ומגמותיו התכנוניות". אלא שכותרת התוכנית של נעמה מליס אינה מותירה מקום לטעויות: "הפיכת בריכות המלח למרכז העירוני של היישוב עתלית".
מצויידת בתוכניתה של מליס, פועלת המועצה לבטל את תוכנית רכבת ישראל להקמת גשר להפרדה מפלסית בעתלית כדי למנוע תאונות. הנהלת הרכבת מסרבת, אבל בינתיים המועצה האזורית חוף הכרמל מעכבת את בניית הגשר, ודורשת לשנות את מיקומו בטענה כי הוא מפריע לתוכנית מליס לפיתוח אדמות דנקנר. בינתיים, נעמה מליס נשכרה על-ידי הוועדה לתשתיות לאומיות לייעץ לה בנושא גשרים, כאשר יו"ר הוועדה הוא שותפה לשעבר, ולפי התוצאות בעתלית, אפשר להסיק שהשפעתה רק גדלה.
הבית הוא של דני
לפי כחודש התפרסם במעריב כי דני דנקנר, יו"ר חברת המלח, העמיד למכירה את ביתו בעתלית ב-4 מיליון דולר. הבית הוא אחד משורת בתים שהוקמו בשנת 1962 על אדמות חברת המלח, למגורי פועלים. פועלי חברת המלח המתגוררים בבתים אינם יכולים להוריש אותם או למכור אותם, אבל דין דני דנקנר אינו כדין פועל רגיל. מינהל מקרקעי ישראל, שהאדמות שייכות לו, הכיר בו כפועל ואישר צירוף שלוש חלקות מאדמות המלח לביתו [גוש 10538, מגרשים מספר 48.49,50 בשטח מפעלי חברת המלח]. עתה טוען המינהל בתגובתו ל-Nfc כי "מותר" לדני דנקנר למכור את הבית למרות שהוא נמצא על אדמות שמעמדן לא הוכרע. "מותר לאדם למכור את ביתו ולהעביר זכויות גם אם חלה על הקרקע תוכנית אחרת", נמסר מהמינהל.
דנקנר הרחיב והגדיל את הבית, ולפני כשלוש שנים אף קיבל "לגליזציה" של ההרחבות ממשרד הפנים [ישיבה מס' 238, 6.7.03] בשעה שתושב עתלית אחר הגיש בקשה דומה, וסורב.
כאמור, הבית של דנקנר נמצא על אדמות חברת המלח, שמעמדן המשפטי עדיין לא הוכרע. מחצית מהן לפחות אמורה חזור לבעלות ישירה של מינהל מקרקעי ישראל. השאלה המתבקשת היא: כיצד המינהל מתיר לדנקנר למכור בית באדמות שאינן שלו? תגובת המינהל מעלה חשד שהמינהל מכר או התחייב למכור לדנקנר את זכויותיו בחלקות עליהן יושב הבית, מאחורי גבו של בג"צ. אבל המינהל מסרב לפזר את החשד, וכך גם דני דנקנר, ששאלה בנושא הופנתה אליו באמצעות חברת המלח.
האם הדוח המסווג נמסר למבקר המדינה?
מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג, פרסם ב-2001 דוח חריף [51ב] על מסמך "עקרונות להסדר מקרקעין לחברות המלח" מ-1996, שבו מינהל מקרקעי ישראל התחייב להעניק למשפחת דנקנר זכויות מופלגות באדמות חברות המלח. בין היתר קבע המבקר: "המינהל לא התבסס במשא-ומתן עם חברות המלח, לפני החתימה על ההסדר, על תשתית מקצועית ראויה הנחוצה לצורך הערכה מושכלת של עמדות המיקוח במשא-ומתן כזה". למבקר הוגשה הערכת שווי לאדמות המלח באילת והוא הדגיש?: "לא הומצאה למשרד מבקר המדינה שומה מקבילה לאזור עתלית".
ממסמך מסווג המתפרסם כאן לראשונה, עולה כי למינהל מקרקעי ישראל נמסרו כבר בפברואר 1998 הערכות שווי לאדמות חברות המלח בעתלית. המסמך שכותרתו היא "עתלית - פינוי מחנות צה"ל", נועד להעריך כמה ירוויח מינהל מקרקעי ישראל אם צה"ל יסכים להתפנות מבסיסיו בעתלית. השמאי היה משרד עודד האושנר - מהנדס אזרחי ושמאי מקרקעין שנחשב לאחד הטובים בארץ. בסיס השמאות הייתה תוכנית-אב לפיתוח מערב עתלית שהופקה על-ידי האדריכלים בני איזק ומיכה רטנר, בהזמנת מינהל מקרקעי ישראל.
השמאי הניח שמדובר בקרקעות עירוניות פנויות, שניתן לבנות בהן בנייני מגורים, מלונות ואזורי מסחר בתוך פרק זמן של שלוש שנים. שווי התקבולים שאמורים היו להגיע למינהל מקרקעי ישראל מפינוי הבסיסים הוערך ב-13.3 מיליון דולר ואילו התקבולים מהקרקעות ה"כלואות" בטווח הביטחון של הבסיסים הוערכו ב-27.3 מיליון דולר. שטח כל הקרקעות ה"כלואות" היה 1,750 דונם. לחברת המלח 1,356 דונם במערב עתלית. מאחר שבעת עריכת השומה, התקבולים היו אמורים להתחלק 60% למינהל ו-40% לחברת המלח, ניתן היה לחשב ששווי אדמות המלח בעתלית נע בין 14 ל-15 מיליון דולר.
בהיעדר נתונים אחרים, העריך מבקר המדינה את אדמות דנקנר בעתלית בעצמו לפי שווי העולה פי שלושה בערך מנתוני השיווי שנמסרו למינהל. השאלה היא: האם הנתונים נמסרו במלואם למבקר? המינהל משיב בחיוב, אבל המבקר, כאמור, כתב במפורש כי לא נמסרה לו הערכת שווי לגבי קרקעות המלח בעתלית.
צה"ל לא רוצה לסגת מעתלית
עתלית שוכנת במרחק של קילומטרים ספרים מרצועת חוף קסומה עם מפרץ קטן ומבצר צלבני, שהגישה אליהם חסומה על-ידי בסיסי צה"ל. כל עוד צה"ל שם, אי-אפשר לבנות דבר בשטח שבין עתלית לים, אלא אם כן מתרחקים בטווח ביטחון ברדיוס של כמה מאות מטר מהבסיסים. המפסידה הגדולה היא חברת המלח של משפחת דנקנר, שכמחצית מאדמותיה "כלואות" בטווח הביטחון של בסיסי צה"ל.
מסמכים שבידי Nfc מוכיחים, כי מלבד הסכם ה"עקרונות להסדר מקרקעין לחברות המלח" מ-1996 שבו מינהל מקרקי ישראל נתן הטבות מפליגות לחברות המלח, המינהל ניהל מסע לשכנע את צה"ל לפנות את בסיסיו בעתלית ולשחרר את האדמות ה"כלואות". אבל צה"ל, לאחר שהתקבלה הערכת השווי של פינוי בסיסיו בעתלית, החליט סופית לא לפנות את הבסיסים.
כיצד אושרה לדנקנרים הלוואה לרכישת מניות בנק הפועלים
משפחת דנקנר עשתה הון מאדמותיה בעתלית, בלי שמכרה מהן אפילו דונם אחד. ב-1997 היא קיבלה הלוואה של 400 מיליון שקל משני בנקים שהיו בבעלות המדינה: בנק לאומי (360 מיליון שקל) ובנק המזרחי (40 מיליון שקל). האוצר נטל אז חלק פעיל ונדרש לאישור העסקה ואופן מימונה על-ידי הדנקנרים. הלוואות אלה סייעו למימון רכישת 11.6% ממניות בנק הפועלים; אדמות חברות המלח שימשו כערובה.
מהדוח המסווג "עתלית פנוי מחנות צה"ל" ניתן לראות, כי שווי האדמות בעתלית היה לכל היותר 15 מיליון דולר, וגם זה בתנאי שצה"ל יתפנה מבסיסיו. השאלה היא על-סמך מה אישר האוצר לדנקנרים הלוואה כה גדולה עם בטוחה בשווי כל כך נמוך?
האוצר טוען בתגובה כי האישור ניתן על-סמך הערכת שווי שנמסרה לו ממינהל מקרקעי ישראל. מה שמחזק את החשד שלמינהל הייתה הערכת שווי אמיתית שלא הוצגה לפני מבקר המדינה. המינהל מכחיש.
תגובות נוספות
  • האוצר - מסר בתגובה כי ההלוואה בסך 400 מיליון שקל, שניתנה לחברות המלח ב-1997 על-ידי בנק לאומי ובנק המזרחי שהיו אז בבעלות המדינה, אושרה על-בסיס הערכת שווי שנמסרה ממינהל מקרקעי ישראל.
  • מינהל מקרקעי ישראל - "כל החומר של המינהל עמד ועומד לרשות מבקר המדינה"
  • מבקר המדינה - לא מסר תגובתו.
  • המועצה האזורית חוף הכרמל - "הוועדה המקומית חוף הכרמל הינה מוסד תכנוני בעל סמכויות ושיקולים תכנוניים בלבד. אין זה מתפקידה להתערב בנושאים משפטיים. מטרת התוכנית האסטרטגית אותה היא מקדמת הינה בדיקה ראשונית לקביעת גודלה של אוכלוסיית עתלית חזון היישוב ומגמותיו התכנוניות".
לעניין הניקוז מסרה המועצה: "תכנון תוכנית אב לניקוז נמצאת בעיצומה. המועצה עובדת לפי סדרי עדיפויות".
לעניין גשר הרכבת נמסר מהמועצה: "מועצת חוף הכרמל משקיעה רבות בתוכנית אסטרטגית לפיתוח עתלית. התוכנית נעשתה בשיתוף הציבור בעתלית. רכבת ישראל מעוניינת להקים גשר בלב התוכנית והדבר עומד בסתירה לתוכנית אב ומתאר בעתלית. הצענו לרכבת מספר חלופות התואמות את צרכי וטובת עתלית, פיתוח כלכלי, שמירה על ערכי הנוף והטבע ובין היתר שדרת האקליפטוסים ההיסטורית".

תאריך:  09/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שערוריית אדמות דנקנר בעתלית
תגובות  [ 122 ] מוצגות  [ 118 ]  כתוב תגובה 
1
כרמל סלע רפובליקת הבננות מושחת ל"ת
הארגון לטוהר המידות  |  9/02/07 19:40
2
המידע שבכתבה, מסמר שיער! היש מישהו, מבין חברי-הכנסת, העושה משהו בנדון? ל"ת
הניה  |  9/02/07 19:57
 
- למה שיעשו? זה יכניס להם כסף? זה יקדם אותם? מה, את "פסיכית"? ל"ת
פנחס  |  10/02/07 01:23
3
כרמל סלע ועמי איילון
עמי איילון  |  9/02/07 20:24
 
- עמי לא אשם כרמל כמו עלוקה עליו ל"ת
גק מקוי חוק וסדר  |  10/02/07 19:26
4
איך להתעשר על חשבון הציבור.
המומה  |  9/02/07 20:25
5
עכשיו הבנתי.
המנקנק  |  9/02/07 20:38
6
מה עם הוועד של עתלית?
עתליתית  |  9/02/07 21:12
 
- וועד עתלית
יוסי בעל התשובה  |  9/02/07 23:07
 
- את בני בחרו לפי אורך הלשון ושלו הגיעה הכי רחוק ל"ת
מעתלית  |  10/02/07 10:12
 
- איזה תשובה אתה מחפש, טמבל
יוסי בעל שאלה  |  10/02/07 13:36
 
- הוועד הזה יפורק במהרה
לא מהוועד ולא סובל תוועד  |  10/02/07 16:32
 
- מהלכים של בני ?
שכן של בני  |  10/02/07 16:35
 
- מי ש"טיפוס"-זה אתה...
גפן  |  10/02/07 23:13
 
- בתור עתליתי מה שקיבלנו מבני זה רוורס
רוורס  |  10/02/07 17:22
7
אילת לאן תל אביב ל"ת
ג'ד  |  9/02/07 21:50
8
אפו אדם קולמן יגאל שחר ל"ת
איילת סלען  |  9/02/07 22:07
9
זה אבא שלך אני ???? ל"ת
רמי חבר של איילת סלען  |  9/02/07 22:10
10
לא הבנתי, מי אשם עכשיו
כתבה שיטחית  |  9/02/07 22:28
 
- משהו משלם על סריית הכתבות האלה מה אתה חושב?? ל"ת
חוחי  |  9/02/07 23:12
 
- הציבור משלם.
הציבור  |  10/02/07 17:55
11
הנה הכתובת להתלונן
מנהל מקרקעי ישראל  |  10/02/07 00:36
12
כרמל סלע והדנקנרים
רומיאו  |  10/02/07 09:46
13
כרמל והאנטנה
פרטר  |  10/02/07 09:52
14
אנשי מושב צרופה הגישו התנגדות
גקסון  |  10/02/07 09:56
 
- שכר השכרה מאנטנה
מגבע  |  10/02/07 18:07
15
יגאל שחר תצא גדול לפני פרישה כי אם לא אתה אז מחליפך  ל"ת
תושבי חוף הכרמל  |  10/02/07 09:59
16
מושחתים ל"ת
בני מכבי כרמל סלע דנקרים  |  10/02/07 10:05
17
מיכה גזית מפקח במינהל צמודלכיס של הדנקרים
הארגון לטוהר המידות  |  10/02/07 10:14
 
- מי זה מיכה גזית ?
משטרה  |  10/02/07 17:56
 
- מי זה שמעון ביטון?
צרנוחה1  |  8/05/07 12:46
 
- ביטון
אופיר2008  |  17/06/07 22:52
18
שמאי אסיף ובכירי הועדות המחוזיות
שערוריה  |  10/02/07 11:01
19
הרבה הרבה כסף שבורח
מ... עתלית  |  10/02/07 11:13
20
אף אחד לא מדבר על מוישה מקיסריה
אתם יודעים מי אבל לא מעיזים להגיד את שמי  |  10/02/07 12:16
 
- כרמל ויועד
עין איילה  |  10/02/07 13:29
 
- יועד- תפסיק לסנגר על עצמך ל"ת
יועדון  |  10/02/07 16:50
21
מי נותן ומי לוקח?
סנשו פנשה  |  10/02/07 13:28
 
- כפויות טובה
דון קיחוט ודולציניאה  |  10/02/07 13:39
22
שערוריה ? זה התרבות הכללית בישראל נקודה.
פטריוט ישראלי  |  10/02/07 13:42
23
זאת שערוריה שמיושה במליאה ותושב חדרה בכלל ל"ת
קיסריה  |  10/02/07 16:40
24
בושה שמיושה.ט מייצג אותנו במליאה- פשוט בושה ל"ת
תושבים מקיסריה  |  10/02/07 16:42
 
- כרמל- החלטת להגיב בשם תושבי
לא חברים של כרמל  |  10/02/07 17:21
 
- זה לא כרמל זה אנחנו תושבי קיסריה- חכה לישיבה הבאה
זה לא כרמל זה אנכנו  |  10/02/07 19:18
 
- מישהו מאיים פה ?
משטרה  |  10/02/07 19:51
 
- אני לא יכול אני רואה רק ירוק $$$$$$ ל"ת
ירוק  |  10/02/07 19:56
25
מיושה כועס על כרמל כי לא הסכים לשחיתות שלו ולסחתנות
תושבי קיסריה שרוצים ייצוג אמיתי  |  10/02/07 16:48
 
- מס בריכות
שרה  |  10/02/07 19:07
 
- שום דבר ממה שאמרת מוישה -לא נכון ל"ת
דורון ליפקונסקי לא חבר מליאה  |  10/02/07 19:15
 
- הוא היה שניגש למכרז ורק שזכה בו הוא התפטר
תושב שתמך בך עכשיו מצטער  |  10/02/07 19:48
26
אני קוראת למליאה להדיח את מיושה טורקלטוב במיידי
תושבת קיסריה - שכונה 13  |  10/02/07 17:13
27
מיושה נעשה הכל כדי להדיח אותך- אתה לא מייצג אותנו
שכונה 9 ו שכונה 8 - קיסריה  |  10/02/07 17:14
28
לך למליאת חדרה כולנו יודעים שאתה לא תושב קיסריה ל"ת
מיושה לא משלנו בכלל  |  10/02/07 17:15
29
הפגנה נגד המועצה- להדיח את מיושה ט מהמליאה בישיבה הבאה
הארגון לטוהר המידות   |  10/02/07 17:19
30
מתי ההפגנה? להדחת מיושה מהמליאה? ל"ת
תושב קיסריה  |  10/02/07 17:20
31
אני לא מבינה מוישה אתה כותב על עצמך ופנה בשם מי בדיוק??
תושבת קיסריה  |  10/02/07 17:22
 
- את צודקת
מוישה  |  10/02/07 20:15
32
מתביישים בך כרמל
גבע כרמל  |  10/02/07 17:23
 
- זוכר שלא הצבענו עבורך?
מתנגדי כרמל בגבע כרמל  |  10/02/07 18:06
33
כרמל- כל תושבי קיסריה מחזקים אותך בנושא טורקלטויב ל"ת
ביבינה  |  10/02/07 17:30
 
- סליחה. טעות
ביבינה  |  10/02/07 20:13
34
לציבור התושבים
כרמל סלע  |  10/02/07 17:39
 
- לא יפה לרשום בשם משהו אחר.. מוישלה ל"ת
לא יפה  |  10/02/07 19:16
35
שלום שמחון כרמל סלע סוף הרומן
יודעת  |  10/02/07 18:57
36
מה קרה שכרמל הולך עם עמי איילון?
עליזה  |  10/02/07 19:01
 
- הוא עם עמי כי שלום סילק אותו ל"ת
the driver   |  10/02/07 20:37
37
אהוד ברק - בקרוב כנס תמיכה בגבע כרמל
יוקי  |  10/02/07 19:19
38
לאלון ודני
כרמל סלע  |  10/02/07 20:01
39
מדבקות בגבע נגד ראש המועצה
משכירה  |  10/02/07 20:12
40
בגלל דורית ופינטו כרמל שוקע בחרא
דורית פישלה פונטי סרחן  |  10/02/07 21:45
41
חגי עטייה צרופה
מהמשפחה האוהבת עתלית  |  10/02/07 21:59
 
- תקנו: הנקניק ממגדים......
מגדיאלוב  |  10/02/07 22:59
 
- חגי נטשת אותנו אבל ניפגש בבחירות ל"ת
הצרופאים  |  11/02/07 10:41
42
להקים מחלקת חקירות כנגד 19 "בעלי ההון" השולטים במדינה-ולהתישם במשפטי אין סוף ל"ת
א מ רול  |  10/02/07 23:58
43
נציגי הישובים
חבר המליאה  |  11/02/07 09:12
44
לא מאמין שעמי עם כרמל
יודע משהו  |  11/02/07 10:33
45
ליבי ליבי עם צאלה הצעירה
מישהו שראה אותך  |  11/02/07 11:49
46
לכל חבורת כפויי הטובה מעתלית
עמית -עתלית  |  11/02/07 12:19
 
- תגובה ל"עמית- מעתלית"
לא סובל את בני מכבי  |  11/02/07 12:40
 
- "לא סובל את בני מכבי"
כשמי כן אני  |  11/02/07 14:14
 
- איש רע
ציקי  |  11/02/07 21:07
 
- הפגנת ה"ידע" מעוררת קבס
עמית-עתלית  |  11/02/07 15:28
 
- תמכתי ולא אתמוך בו עוד
שכנים של בני  |  11/02/07 12:45
 
- הבחירות בפתח?.......
עמית-עתלית  |  11/02/07 14:21
 
- אתה צודק
יקיר דוידסקו  |  16/02/07 14:09
47
קראתי את התגובות
אילן- עתלית  |  11/02/07 16:53
48
תפסיקו להתקוטט
אודי גלילי  |  11/02/07 20:30
49
השפן מאחורי "הלשון הארוכה"
בני איש יש והגון עלה והצלח  |  11/02/07 20:47
50
בני מכבי איש ישר והגון
מחזק את ידו של בני מכבי  |  11/02/07 21:27
 
- מילים כדרבנות.
משפחה תומכת  |  11/02/07 22:55
51
כל המוזכרים מושחתים מושחתים מושחתים ל"ת
השוטר  |  11/02/07 23:27
52
כל המוזכרים מושחתים מושחתים מושחתים ל"ת
השוטר  |  11/02/07 23:27
53
כל המוזכרים מושחתים מושחתים מושחתים ל"ת
השוטר  |  11/02/07 23:27
 
- מוישה טורקלטויב ל"ת
מוישה טורקלטויב  |  12/02/07 19:11
54
אני רואה ירוק בעיניים $$$ והכל נעלם לי ל"ת
סלע  |  12/02/07 10:49
55
אני רואה ירוק בעיניים$$$  ל"ת
כרמל סלע  |  12/02/07 11:51
56
מחזקת את הועד ואת בני
תושבת ותיקה  |  12/02/07 15:26
57
מחזקת את הועד ואת בני
תושבת ותיקה  |  12/02/07 17:12
 
- בני תפסיק לרשום לעצמך ועלייך תגובות
לשון ארוכה   |  12/02/07 18:34
58
סלע.בני מכבי מוכרים אותנו לדנקרים
תושבים מודאגים  |  13/02/07 09:39
59
סלע.בני מכבי מוכרים אותנו לדנקרים
תושבים מודאגים  |  13/02/07 09:40
60
דופק את אנשי עתלית ל"ת
חגי עטיה  |  13/02/07 18:07
 
- אין כמוהו
אברהם שלום  |  15/02/07 22:59
61
הכפשות שוא
יקיר דוידסקו  |  15/02/07 22:55
62
יועד לודר תחת חקירת משטרה ל"ת
משטרה  |  16/02/07 16:55
63
לדוברת המועצה צאלה וקסמן
תיקים באפלה  |  16/02/07 18:44
64
אגודת "מי חוף הכרמל"
תושב  |  4/03/07 20:49
65
רכישת מניות בנק הפועלים
saje  |  4/04/07 02:04
66
להשאיר זאת כשמורת טבע.
אסתר  |  7/04/07 07:44
67
מבצר עתלית
אביר צלבני  |  26/04/07 16:06
 
- עתליתי לא תמים
עתליתי לא תמים   |  20/10/08 21:43
68
גם אני בא להפגנה
עתליתי פראייר  |  15/05/07 20:43
69
על מי ביוב בריח לבנדר ועל כרמל
תושב במועצה האזור  |  16/05/07 20:17
70
ראשות המועצה
מכלוף  |  18/05/07 13:46
 
- בקרוב יוצב מועמד
יודע דבר...  |  19/05/07 13:04
 
- מועמד
מכלוף  |  21/05/07 18:18
71
אלימות במושב עין איילה
CourtOfJustice9  |  3/04/09 07:09
72
איזה נחותים
אלעד בטאן  |  10/04/11 22:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
ביום 22.03.05 יצא חשין, בעודו מכהן כמשנה לנשיא בית המשפט העליון, לטיול לערבה על-חשבונה של אגרקסקו    מתשובת חשין עולה חשש כי הוא שימש כלוביסט לקידום קשריו העסקיים של חותנו עם אגרקסקו    אגרקסקו: חשין הצטרף "מתוך סקרנות אישית"    חשיפה: הרשימה המלאה
איילת פישביין
עובד יחזקאל, יועצו של אולמרט, סייע לאיתן אשורי, יו"ר סניף הליכוד בחוף הכרמל, להיאחז באדמות שאינן שלו    יחזקאל אף התערב בהליך שיפוטי בנושא    אשורי ארגן לאולמרט כנס אוהדים    יד רוחצת יד
יואב יצחק
איתן רוב פעל לגניזת תיק החקירה ולמניעת העמדתו לדין של יחזקאל ביניש למרות עבירות מס חמורות שביצע    לאחר מכן הטיל את האחריות לכך על הפרקליטות    עכשיו אנו מגלים: מזוז שיגר מכתב חריף לאיתן רוב בגלל המשחק הכפול ששיחק    למרות זאת נמנע מזוז ממיצוי הדין עם ביניש
איילת פישביין
המועצה האזורית חוף הכרמל וגורמי נדל"ן מקומיים הצליחו להביא לדחיית ההכרזה על בת שלמה כאתר לאומי    איך הם עשו את זה? הם שכרו את נעמה מליס, שותפתו לשעבר של מנהל מינהל התכנון במשרד הפנים, שמאי אסיף, להגיש התנגדויות
מחלקה ראשונה
בכיר מפיקוח הבנייה במשרד הפנים עיכב במשך שנים ארוכות הליכים להריסת אתר לא חוקי    הסיבה: אשתו מנהלת המקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il