|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
שר התחבורה כץ וכנופיתו, דואגים למכור את התחבורה הציבורית מאגד ודן לחברות תחבורה ערביות פרטיות או לחברות פרטיות ששותפות לערבים. רצוי היה שמבקר המדינה יבדוק השתלטות הערבים על התחבורה הציבורית בארץ ומי מרוויח מכך ?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לחברות ערביות |
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
על גבם של החרדים
אגד זו חברה שמשרתת את כלל הציבור. נכון שבעיני אנטישמי כמוך, חרדים הם תתי-אדם, אבל מה לעשות, הם צרכנים והחברות מעוניינות בכיס שלהם לא פחות מהכיס שלך (שמן הסתם ואקום שוכן בו, אם גם אתה הצטרפת למקהלת צוררי היהודים החרדים).
זה בסדר גמור שאגד מפעילה קוים לחרדים. הם צרכנים, וצריך להתייחס לצרכים שלהם או לאפשר להם להקים חברות תחבורה ציבורית משלהם, כמו שהם ביקשו וסורבו.
השמאל החילוני בוזז ושודד את אזרחי מדינה כבר שישים שנה, תוך שהוא מטיף לכולנו שקיום המדינה תלוי בו.
אם אתה מחפש שחיתויות, לך לקדימה
NEWS1 - לפטר את כתב החצר הזה מיידית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ליאוב |
|
|
|
|
|
מה בין צוררים וקשקיש, לכתבה העובדתית כאן ?
אני כחילוני לא צריך לסבסד מכספי המיסים שלי
קווים מיוחדים וזולים לחרדים,
אם בסופר לא לוקחים להם מחיר מופחת על לחם וחלב,
למה צריך לסבסד להם נסיעות באוטובוסים ..? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לייבלה |
|
|
4 |
|
|
מה זה ההסבר המטומטם הזה,
שכמובן גם לא עונה לעניין,
רק בארץ נהגים הפכו לדוקטורים
שנותנים שרות בעל "מאפיינים יחודיים..."
בזמן שכולה.. הם צריכים להסיע כל אדם
העולה ומשלם,
מאפינים יחודיים עאלק...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גורבצ'ובה |
|
|
5 |
|
|
בכותרת נאמר ""כולא" נוסעים לא-רצויים באוטובוס ואינו מאפשר להם לרדת בתחנות בהן כולם מורשים לרדת"
אבל בכתבה עצמה לא מוזכרת תחנה שבה מישהו אחד יכול לרדת ומישהו אחר לא... נכתב שמי שעלה בX לא מורשה לרדת, אבל לא נכתב במפורש שיש מישהו שעלה בY והוא כן מורשה לרדת...
נשמע שאתם רק מתרעמים על זה שאין תחנת ירידה במקום שבו האוטובוס עוצר להתרעננות אבל זה קורה גם בקווים רגילים מסויימים...
אה ויש כמובן את עניין המחיר הזול יותר, זה באמת לא ברור... האם אני מסבסד את המחיר הזה בכרטיס שלי? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
המממ |
|
|
|
|
|
ע"י זה שהם מוכיחים שכל המדינה מושחתת, הם רוצים להוכיח שזה לא נורא אם בני גנץ גנב שכר דירה שלא מגיע לו משלטונות צה"ל. הבעיה היא שאותו נימוק חל בדיוק גם לגבי יואב גלנט. אם מוכנים לסבול את בני גנץ למרות הגניבות שלו, אז היה צריך לסבול גם את יואב גלנט בגלל הגניבות שלו. בהבדל אחד חשוב מאד:
1- יואב גלנט לא גנב אף פעם כסף מצה"ל. בני גנץ חשוד בגניבת שכר דירה שלא מגיע לו.
2- יואב גלנט החזיר את הקרקע שעיבד ללא רשות. לפי שמועות שלא הוכחשו, לא פירק בני גנץ את חומת הבטון ולא החזיר לציבור את השטח שגנב ממנו.
3- יואב גלנט לא בנה את ביתו ללא רשיון. בני גנץ הוסיף 50% משטח דירתו ללא רשיון. ניצל את קשריו האישיים בעיריה ובמפלגה כדי שלא יועמד לדין פלילי.
4- לסיכום: בני גנץ פושע הרבה יותר גדול מיואב גלנט. הוא לא מקרין יושרה אלא מירמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
של האלוף בני גנץ |
|
|
6 |
|
|
מצטער מאוד
זה הקווים שדני בלמס תפר לציבור החרדי בצפת
וחברת אגד השתלטה עליהם במהלכים משפטים שונים יחד עם משרד התחבורה
חלק מההסכמים שנחתמו הם שהקוים ישארו כמו שהם ללא שינוי מסלול ותחנות עצירה
ועכשיו מה??
זה קומבינה בעייתית???
אולי משרד התחבורע הוא הבעיה?
אולי מערכת המשפט???
מה שבטוח שאלו הקווים הרווחים ביותר שיש לאגד
(דני בלמס מכר כרטיס לצפת ב20 שקל ואגד מוכרת ב40)
ואגד לא תערוך שינוים כל כך מהר) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
mendic |
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
התנחלות תחבורה ציבורית ערבית -----בצפון הארץ נימסרו כמעט כל קווי התחבורה הציבורית מאגד לחברות תחבורה ערביות בשמות שונים השייכות כולן למשפחת "עפיפי" הערבית מנצרת שזרועותיה בירדן וסעודיה , ולמי שיש טענות נגד אגד שידאג להחליפה בעוד חברות ערביות עם נהגים ערבים |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עפיפי |
|
|
8 |
|
|
מרכזית ומשלם 50% מנוסע רגיל. קומבינה נוספת של אגד ביבי גפני ישי וברק על חשבון אזרחי מדינת ישראל העובדים בלבן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מביתו חינם לתחנה |
|
|
9 |
|
|
תמיד להעדיף תחבורה של חברה מתחרה ולא של אגד אולי כך יבינו שאנחנו לא פריארים ומי שמתנהג ככה לציבור החילוני לא יקבל גרוש מהחילונים,
די כבר הגיע הזמן להתאגד ככבוצה חילונית ולהפעיל לחצים כמו שהחרדים עושים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוציקו |
|
|
|
|
|
יהודים ה ת ע ו ר ר ו ! ! ! סרטן ההתנחלות התחבורה הציבורית הערבית מנצרת לכל הארץ .. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בידי חברות ערביות |
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
מדוע לכל הרוחות לא מתיחסים המגיבים וכותבי הכתבה לעובדה שכל קווי התחבורה הציבורים שהופרטו ונילקחו מאגד בצפון הארץ נימכרו על-ידי משרד התחבורה לחברת התחבורה הפרטית ערבית "עפיפי" ומתחבאים תחת שמות תחבורה כביכול יהודיות |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גמלאי אגד בצפון |
|
|
|
|
|
להקים מדינה ולנהל אותה זו משימה עבור גברים. היהודים הם לא גברים ולכן לא מגיעה להם מדינה. יותר ויותר נשים יהודיות מגיעות למסקנה הזאת ומקימות משפחה עם גברים פלסטיניים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מוכנים להגן עליה |
|
|
12 |
|
|
צריך ארגון שיגש עם הנתונים האלה לבג"ץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אםרת שדר |
|
|
13 |
|
|
מאז ומעולם היו קוים מסוגים שונים באותו מסלול או מסלול דומה. הרעיון היה וקיים היום לאפשר גמישות. מי שמעונין לנסוע מנקודת המוצא לנקודת הסיום מפריע לו מאוד לעצור במאה תחנות ביניים לכן מצמצמים את מספר התחנות בדרך.
סתם כתבה מתלהמת ללא סיבה. אם קיימים קוים אחרים סעו בהם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לוי |
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
אז זה מה שהיה:
במשך שנים פעלו הסעות של חברות פרטיות בין ריכוזים חרדיים ברחבי הארץ.
בציבור החרדי יש באופן יחסי מעט רכבים פרטיים, ויש באופן יחסי הרבה משפחות גדולות.
במשך שנים רבות - פעלו חברות פרטיות שהפעילו הסעות במיניבוסים או באוטובוסים (פרטיים או שכורים מאגד).
בשלב מסוים (בלחץ משרד התחבורה) נכנסה חברת אגד לתמונה.
אגד החליפה את החברות הפרטיות וכך נולדו קוי אגד שנסעו באותו מסלול, ובאותו מחיר.
הקווים פעלו בנסיעה ישירה בין הריכוזים החרדיים, ובמחיר שהיה נהוג אז (שהיה זול בהרבה מהמקובל באגד).
במשך הזמן חלו שינויים במסלול ובמחיר. המחיר עלה - אך עדיין נשאר זול יחסית.
מאיפה אני יודע את זה.
אני חיפאי - ונסעתי עם קליין לבני ברק ולירושלים, ועם בלמס לצפת.
זה כל הסיפור.
הקווים הללו היו רווחיים כשהיו בידיים פרטיות, ואין סיבה שיהיו מסובסדים ולא רווחיים כשהם בידיים של אגד.
אני בטוח שיהיו כמה קוראים שיצליחו להבחין, מעבר למסך השינאה - באמת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הייתי שם |
|
|
16 |
|
|
|