X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סנדיסק
▪  ▪  ▪

טכנולוגיית ה-mToken של חברת סנדיסק (NASDAQ:SNDK) נבחרה כאחת מ-20 הטכנולוגיות המובילות בעולם. ה-mToken הינו מוצר ישראלי שפותח על-ידי Msystems, שנרכשה לפני כחצי שנה על-ידי סנדיסק.
הדירוג הגבוה הוענק (19.2.2007) לסנדיסק (San Disk) במסגרת תחרות פרסי ה-ICT Prize היוקרתית, המאורגנת על-ידי המועצה האירופאית למדע שימושי, טכנולוגיה והנדסה. היקף הפרסים לזוכות עומד על 700,000 אירו.
חברת סנדיסק הגישה לתחרות את מוצר ה-mToken - מוצר USB המשלב כרטיס חכם וזיכרון פלאש מוצפן ומאפשר חיבור בגישה מאובטחת לשירותי אינטרנט וכן שירותים שונים בתוך הארגון. המוצר מאפשר העברת נתונים, אפליקציות ושירותים על גבי מכשיר בודד, תוך הקפדה על אימות הזיהוי ואחסון מאובטח. המוצר מהווה פריצת דרך בשוק רכיבי האחסון הניידים כאשר ייחודו הוא מצד אחד בפשטות ובקלות השימוש בו ומצד שני ביכולת שלו לענות על צרכי אבטחה גם עבור התוכנה וגם עבור החומרה, באמצעות מוצר אחד בודד וקומפקטי. אחד היתרונות הגדולים עבור המשתמש הוא שאין צורך בנשיאת התקני USB רבים ושונים אלא בהתקן אחד העונה על כל הצרכים, תוך שימוש בנתוני זיכרון flash.
למעשה מדובר באפליקציית Plug and Play חדשה עבור ארגונים ו-OEM ממגוון תעשיות, כגון בנקים, ביטוח, טלקום, ממשלה ובריאות, היכולים לקבל נתונים באופן מאובטח וכן לאמת זהויות של משתמשים. בתקופה זו של ריבוי מקרים של הונאות, גניבת זהויות ופישינג, יש צורך הולך וגובר למוצר חכם שהוא נייד, ידידותי למשתמש ואשר מאפשר פלטפורמה מותאמת המספקת גם שירותי אבטחה, כגון חתימה דיגיטלית והצפנת נתונים.
תחרות ה- ICT Prize השנתית הינה התחרות היוקרתית והנחשבת ביותר בשוק הטכנולוגיה העולמי. התחרות הינה בחסות הוועידה האירופאית (European Commission), כחלק ממאמציה לקדם ולעודד את תעשיית ה-ICT האירופאית. במסגרת התחרות נבחנות מדי שנה חברות טכנולוגיות מ-33 מדינות, המציגות פתרונות, שירותים ומוצרים דיגיטליים מתקדמים בתחום טכנולוגיית המידע והתקשורת.
השנה הוגשו 450 מועמדויות מ-30 מדינות - מדובר בשיא של כל הזמנים במשך 13 שנות קיומה של התחרות. ההכרזה על הפרס מהווה אישור לפוטנציאל הטכנולוגי והעסקי של כל אחת מהחברות המתמודדות, והכרה ציבורית בחדשנות שלהן. הכרה זו מעודדת את הראייה המסחרית שלהן ומסייעת להן בהשגת מימון לאתגר העסקי שלהן. הפרופיל הגבוה של המועמדים ותהליך המיון והבדיקה הקפדני, הופכים את הפרס לסטנדרט עולמי בכל הקשור להישגי החברה בשוק הטכנולוגי העולמי.

תאריך:  21/02/2007   |   עודכן:  25/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
mToken של חברת סנדיסק בין המובילות בעולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il