בר רפאלי, הדוגמנית הישראלית המפורסמת נבחרה להוביל את הקמפיין העולמי לשנת 2007 של מעצב התכשיטים האיטלקי הנודע מרקו ביצ'גו, אשר הקולקציות שלו משווקות בישראל בלעדית ברשת מילר. מילר מעלה את הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" החל מחודש מרץ ויימשך לאורך השנה בהשקעה צפויה של 800 אלף שקל. הקמפיין במגזינים ועיתונות ארצית, שילוט חוצות, נקודות המכירה ודיוור ישיר.
הקמפיין צולם בחופיה האקזוטיים של סרדיניה בנוכחות המעצב מרקו ביצ'גו, על-ידי הצלם הנודע קנת' וילרד, שצילם כוכבות הוליוודיות רבות. צילומי הקמפיין מציגי את יופייה שווה הלב של הדוגמנית הישראלית בר רפאלי. הקמפיין עולה בלמעלה מ-30 מדינות בהן נמצא המותג, במגזיני האופנה היוקרתיים והמובילים ביניהם: Vogue, Elle, W, Town&Country, Harper's Bazaar ואחרים, וכן בשלטי חוצות. היקף ההשקעה בקמפיין הבינלאומי מוערך במיליוני יורו.
חיים מילר, מנכ"ל רשת "מילר" ובעליה: "מרקו ביצ'גו הינו אחד מהמעצבים המובילים והמבוקשים בעולם, עם קולקציות הנמכרות בחנויות היוקרה הנחשבות ביותר ובראשן SAKS FIFTH AVENUE בניו-יורק. היה זה רק מתבקש כי ייקח את אחת מהדוגמניות המובילות והבולטות בעולם ואנו גאים בהחלטתו לבחור בבר רפאלי הישראלית כדוגמנית שתוביל את המותג. הקמפיין מתוכנן לפנות לקהל מתוחכם, בינלאומי, ומבטא מותרות ליום-יום ללא מאמץ".
רשת תכשיטי "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 28 שנה ומונה חמש חנויות. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של בתי המעצבים הבינלאומיים דמיאני, רוברטו קוין, מרקו ביצ'גו, אורלנדו אורלנדיני, ולנטה מילאנו, פונטה וקיו, פיירו מילאנו, מאטיולי, רוברטה פורטי, וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו "מילר" - בית העיצוב הפרטי של הרשת.