X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 'מרקדו'
▪  ▪  ▪

סערת הקניות של עונת החגים הביאה עמה שיתופי פעולה חדשים בין חברת מרקדו, המספקת פתרונות חיפוש ושיווק בתחום המסחר המקוון לבין שתי רשתות קמעונאיות: רשת העיצוב הבריטית של Ted Baker לבגדים ואביזרים נלווים לכל המשפחה, והרשת האמריקנית המתמחה בתחום ציוד המחנאות והסקי - evo.
"חלק מרכזי מהצלחתו של Ted Baker ברחבי העולם טמון בהצעות שהוא נותן ללקוחות ברשת", אומר מרטין ניומן, מנהל האי-קומרס ב-Ted Baker. "שיתוף הפעולה עם מרקדו בא במטרה לספק כלי חיפוש, ניווט ושיווק שיגבירו את האפשרות לחפש ולמצוא את המוצרים הרצויים באתר החברה. אנו רואים את ערוץ האון-ליין כמפתח למציאת לקוחות חדשים וזה תומך באסטרטגיית הגדילה שלנו", אומר ניומן. "חלק מרכזי בכך הוא שיפור של חווית הצרכן והאפשרות של הצרכנים למצוא את מבוקשם במהירות וביעילות. היינו מודעים להצלחה שכלי החיפוש והשיווק של מרקדו הביאו לחנויות קמעונאיות אחרות ברשת, ולכן החלטנו לשתף עמם פעולה", אומר ניומן.
בחברת evo, נעשה שימוש בפתרון ה"יועץ השיווקי" של מרקדו, שמאפשר לאנשי השיווק של evo ליצור, לפתח ולפרסם 'עמודי נחיתה' מותאמים אישית לכל גולש למכירה וקידום מוצרים.
"ההתאמה האישית לחווית המשתמש עושה את כל ההבדל", אומר מנהל האי-קומרס ב-evo, נתן דקר. "הטכנולוגיה של מרקדו מאפשרת לאנשי השיווק שלנו לייעל במהירות ובקלות את עמודי הנחיתה שלנו כדי להביא לאופטימיזציה של מנועי החיפוש (SEO)".
מרקדו הוקמה ב-1997 והיא מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears ,Macy's ,Williams-Sonoma ,Target ,B&H ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן. מאז שהוקמה, גייסה מרקדו 54 מיליון דולר, כאשר בסוף 2006 השלימה סבב גיוס הון בהיקף של 11.5 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון הישראלית "אתגר".

תאריך:  25/02/2008   |   עודכן:  25/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרקדו הישראלית בשת"פ עם רשתות ענק גלובליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il