קמפיין הפרסום החדש של הגרה שיעלה במהלך חודש מרץ יכלול מיני קטלוג חדש שיופץ ב-200,000 עותקים ללקוחות המועדון בדיוור ישיר,מודעות בעיתוני נשים, פוסטרים בנקודות מכירה ופרסום באינטרנט.
את הקמפיין החדש והקייצי של רשת הגרה תוביל הדוגמנית-מגישה אורלי לוי, 33, בתו של הח"כ לשעבר דוד לוי עליו קיבלה 15 אלף דולר.
רשת "הגרה" מתמחה באופנה ואקססוריז לנשים במידות שפויות בגילאי 30 פלוס במידות 38-56.
הרשת בבעלות האחים משה ומוטי צדיקפור, מונה כיום 20 חנויות בפריסה ארצית.
ברשת הגרה מוסרים כי "אורלי מייצגת באופן מדוייק את פרופיל האישה אליה אנו פונים: נשיות מלבבת, ואישה מודרנית בעלת מידות שפיות".