חברת AWACS המשווקת מערכת למניעת תאונות דרכים יוצאת בקמפיין רדיו בעלות של כמיליון וחצי שקלים. את הקמפיין יוביל חיים הכט, בסדרת תשדירים שונים, המעודדים את התקנת המערכת ומדגישים את יכולותיה להציל חיים. הקמפיין צפוי להימשך על פני חצי שנה.
AWACS הינה מערכת התראה לנהג המבוססת על טכנולוגית ראיה ממוחשבת ומיועדת למנוע תאונות הנובעות בעיקר מהיסח הדעת של הנהג. המערכת פותחה על-ידי חברת Mobileye הירושלמית וזוכה להצלחה בינלאומית מצד יצרני הרכב המובילים ומומחים בתחום הבטיחות. המערכת מתאימה לכל כלי רכב - פרטי או מסחרי, ישן וחדש.
מורן סיטין, מנכ"לית AWACS: "אחוז משמעותי מהתאונות בכבישי ישראל יכולות להימנע בעזרת טכנולוגיה מתאימה.חשוב לנו שכלל הציבור יבין את חשיבותה של המערכת למניעת תאונות דרכים. הקמפיין יוצר הזדהות של הנהגים או של הורים לנהגים צעירים עם מצבים שכיחים המוכרים לכולנו, ועלולים להוביל לתאונה, ומדגיש את הנחיצות של טכנולוגיה באותם מצבים בהם הגורם האנושי אינו ערני או דרוך מספיק".