X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 'דל"ת פתוחה' - דרך לימודים לתעסוקה
▪  ▪  ▪

אתר האינטרנט דל"ת פתוחה משתמש בכלים אינטרקטיביים בכדי ללמד את יוצאי אתיופיה על נושאים, מצבים ומושגים נפוצים מעולם התעסוקה הישראלי ונועד לסייע בתהליך הקניית השפה העברית בראייה תעסוקתית.
באמצעות סרטוני וידאו, כתב מנוקד בעברית, והסברים קוליים המותאמים לשפתם של העולים החדשים, מעביר האתר מידע הכרחי בנושאי תעסוקה באופן ידידותי, כצעד בדרך לשילוב מיטבי בתעסוקה. שילוב כזה יוביל בהכרח לשיפור מצבם הכלכלי והחברתי של העולים. הנושאים באתר הם: להיות עובד בישראל, הכנה לראיונות עבודה, כיצד לחפש עבודה, להצליח במסגרת העבודה, תקשורת עם מנהלים בכירים, עבודה בצוות, קידום בעבודה וזכויות עובדים.
בין השאר, תורם האתר ללימוד וחיזוק השפה העברית אצל העולים, תוך מתן דגש על תכנים מעולם התעסוקה, שיסייעו להשתלבותם ולהתקדמותם של יוצאי אתיופיה בעולם זה. באמצעות הטקסטים והפעילויות האינטראקטיביות המוצעות באתר, לומדים המשתמשים על תחום התעסוקה ועל שאלות המעסיקות גם עובדים מן השורה כמו: מהו סכסוך עבודה, האם לשנות מקום עבודה בכדי להתקדם, מה ההבדל בין פיטורים לבין התפטרות, מה חשוב לדעת כשמחפשים עבודה, ייעוץ לבחירת מקצוע, הסברים אודות מבנה תלוש המשכורת ועוד
האתר פותח תוך התחשבות ברקע האורייני והתרבותי של העולים, ובהתאמה לשפתם, ובכל אלה יכול המשתמש לבחון את ידיעותיו על-ידי תרגילים אינטרקטיביים הבוחנים את מידת המצאותו בנושא מסוים.
המיזם הוא פרי שיתוף פעולה בין ג'וינט ישראל - תנופה בתעסוקה (תבת) ומסד קליטה מיסודו של ג'וינט ישראל, משרד החינוך- האגף לחינוך מבוגרים והמרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח). במסגרת הפרויקט נכתבה תוכנית לימודים בנושא תעסוקה שמשלבת את השימוש באתר ואשר משתלבת במסגרת תוכנית הלימודים של משרד החינוך ללימודי השכלת יסוד ליוצאי אתיופיה. האתר פותח במסגרת תוכנית דל"ת פתוחה (דרך לימודים לתעסוקה) להקניית עברית תעסוקתית, תוכנית משותפת לג'וינט ישראל (אגף שילוב עולים ותב"ת) ולמשרד החינוך. האתר יופעל בכל כיתות הלימוד של דל"ת פתוחה ברחבי הארץ.
בנוסף לכך, צעירים רבים יוצאי אתיופיה יכולים לעבוד על כישוריהם באמצעות האתר ב-22 מרכזי הצעירים הפועלים בארץ, בהם השקיע ג'וינט ישראל במהלך שלוש השנים האחרונות יותר מ-5 מיליון דולר. אוכלוסיית היעד של מרכזי הצעירים הינה צעירים בגילאי 30-18, עולים, או צעירים חסרי מסגרת. מטרות המרכזים הינן לקדם השתלבות מיטבית של צעירים בחברה הישראלית באמצעות מימוש הפוטנציאל האישי שלהם, שיפור מיומנויותיהם האישיות ופיתוח שירותים שיתנו מענה מתאים לצורכיהם. מרכזי הצעירים הינו מיזם שצמח מתוך מסד קליטה, אגף שילוב עולים בג'וינט ישראל.

כתובת האתר: [קישור]
תאריך:  13/11/2008   |   עודכן:  13/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אתר חדש יכין את עולי אתיופיה לעולם התעסוקה הישראלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il