X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם YCD Multimedia
▪  ▪  ▪

חברת אשדר מיסודה של קבוצת אשטרום, תעשה שימוש בטכנולוגיות מדיה דיגיטאלית בביתן ההדגמה והמכירות של החברה בשכונת 'רחובות ההולנדית' החדשה. בביתן המכירות הותקן פתרון ה- MuVi WallTM, של חברת YCD מולטימדיה (www.ycdmultimedia.co.il) המורכב מ-9 מסכי פלאזמה 32", היוצרים קיר וידאו ענק שמציג בפני המבקרים, הרוכשים הפוטנציאליים, באמצעות אנימציה מתקדמת, את האווירה המשפחתית של השכונה החדשה והפארק וממחיש את החשיבה הסביבתית והקהילתית של הפרויקט. בהמשך צפויה התקנה של עוד 7 קירות וידאו בשכונות נוספות בבניית אשדר.
פתרונות המדיה החכמים ששולבו בפרויקט, פרי פיתוחה של YCD, כוללים תשתיות, חומרה ותוכנה ובהם גם את נגן המדיה המתקדם ה- YCD|PlayerTM וה- YCD|PlatformTM, פלטפורמת ניהול המדיה, המאפשרת לשלוט ולנהל מרחוק את התכנים המוצגים, שהוכנו אף הם על-ידי הסטודיו של YCD מולטימדיה.
'רחובות ההולנדית' הוא פרויקט נדל"ן ייחודי, המאפשר ליהנות מאיכות חיים גבוהה, שלוקח בחשבון שילוב של מערכות חינוך, בריאות, פארק ענק, גן אקולוגי, פסלים סביבתיים, נגישות גבוהה במיוחד, ספורטק ותשתיות סביבתיות נוספות. "לקוחות שמגיעים כיום למרכזי מכירה של נדל"ן פוגשים בדרך כלל עלונים וניירת שיווקית אחרת", אומר אסף יוגב, סמנכ"ל השיווק של אשדר. "במסגרת אסטרטגיית החדשנות הבאה לידי ביטוי בהצלחת המותג 'תפישת המגורים של המחר', אנו מנסים להעביר באמצעים המתקדמים ביותר את החוויה האמיתית של המגורים בשכונה החדשה".
לדברי נועם מליסדורף מנהל הפרויקט מטעם YCD מולטימדיה, "הפתרון שמיושם בפרויקט 'רחובות ההולנדית' מדגים בצורה אפקטיבית ביותר כיצד טכנולוגיות מדיה דיגיטאלית משתלבות בעולם הנדל"ן לתצוגה, הדגמה והמחשה של פרויקטים באופן דינאמי וחדשני".
אשדר, חברה לבנייה בע"מ מיסודה של קבוצת אשטרום, מתמחה ביצירת תפיסת מגורים חדשנית הכוללת הקמת אזורי מגורים עם מגוון שירותים לתושב, מרכזי קניות, גינות ועוד. החברה בונה כיום פרויקטים מתקדמים בכל רחבי הארץ והיא נחשבת כיום למובילת התחום.
חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה של פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטאלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת מקדונלד'ס, טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד. www.ycdmultimedia.co.il

תאריך:  20/11/2008   |   עודכן:  24/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשדר תמכור דירות ב'רחובות ההולנדית' בסיוע YCD
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il