X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אפסון
▪  ▪  ▪

חברת אפסון העולמית, המתמחה במוצרי הדמייה, מדפסות ומקרנים, משיקה בארץ מדפסת חדשה, המיועדת בעיקר לצלמים מקצועיים וחובבים, להדפסת תמונות צבע ושחור/לבן באיכות גבוהה. המדפסת, Epson Stylus R2880, מגיעה עם דיו "אולטרה-כרום K3", שמורכב 8 מחסניות צבע במגוון צבעים רחב יותר מרוב המדפסות שבשוק, ביניהם שלושה גוונים שונים של שחור, ומחסנית דיו הניתנת להחלפה - בין "שחור צילום" ל-"שחור מט".
השימוש במגוון הצבעים הרחב מאפשר הדפסה תוך שמירה על גוון צבע אמיתי ומדיוק, תוך שימוש בצבעים "חיים" יותר וטקסטורת טונר עדינה יותר, בביצוע רפרודוקציה של תמונות ועבודות אמנות. דיו אולטרה-כרום K3, הוא פרי פיתוח של אפסון, דיו על בסיס מים באיכות גבוהה ששומר על יציבות לאורך זמן, אינו משתנה ואינו דוהה.
השימוש בשלושה גוונים שונים של שחור מבטל עיוותי צבע ומעברי צבע לא רצוים, ומשווה לתמונות מראה חד ואמיתי יותר בצילומי שחור/לבן. נוסף לזאת, השילוב בין הגוונים Light light black ו-Light Black, מאפשר להדפיס צילומים עם מעברי צבע חלקים, תוך שמירה על תמונה ברורה וחדה מאוד. צבעים אלו מתאימים לכל סוגי הנייר, ויתרונם בא לידי ביטוי בעיקר בהדפסה על נייר כרום או נייר צילום.
כדי לשמור על איכות ההדפסות, הדיו של אפסון מבוסס על פיגמנט דיו מצופה שרף, העמיד למים ולמריחות ומיועד להחזיק לאורך זמן. מבדיקות מעבדה שנעשו על-ידי חברת Wilhem Imaging, המתמחה בבדיקת מדפסות ודיו, נמצא כי הדפסות צבע שנעשו בשימוש בדיו זה יחזיקו 75 שנה, והדפסות שחור/לבן יחזיקו 100 שנה - ללא דהיה. המדפסת החדשה תגיע לארץ במהלך החודש, ומחירה צפוי לעמוד על דולר1250 כולל מע"מ עם אחריות לשנה.
אפסון ישראל
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. חברת אפסון היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה בטוקיו, ומעסיקה מעל 93 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

תאריך:  14/01/2009   |   עודכן:  15/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il