X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כינוס ננו-ישראל
▪  ▪  ▪

משלחת רמת דרג של האיחוד האירופאי תגיע לישראל בסוף החודש כדי לקחת חלק בכינוס ננו ישראל 2009. המשלחת, שבראשה יעמדו ראש מינהלת טכנולוגיות תעשייתיות בנציבות האיחוד האירופי ד"ר הרברט ואן-בוסה וראש תחום יחידת הננו במינהלת, כריסטופר קומאניס, יקדמו במהלך שהותם בישראל את תוכנית המסגרת השביעית (ה-FP7) של האיחוד האירופי, שנועדה לעודד שיתוף פעולה מדעי ברחבי היבשת ולקדם את תחומי המחקר שימצבו את אירופה בחזית הטכנולוגיה העולמית.
היקף התקציב של תוכנית המסגרת השביעית עומד על 50 מיליארד אירו לשבע שנים 2013-2007. מתוכו תקציב תוכנית ננו-חומרים -תהליכי ייצור (NMP) הנו 3.5 מיליארד. ישראל, הינה שותפה מלאה לתוכנית המסגרת ותחום הננו הישראלי נהנה מתקציב זה.
תוכנית המסגרת השביעית למחקר ולפיתוח טכנולוגי של האיחוד האירופי מעניקה כיום לגופים ישראלים הזדמנות ליצירת שיתופי פעולה עסקיים ומחקריים עם גופים מובילים באירופה ופותחת להם שער להשתלבות אסטרטגית במסגרות המחקר, הפיתוח והשיווק של אירופה במאה ה-21. ישראל הצטרפה לתוכנית המסגרת כבר בשנת 1996 (תוכנית המסגרת ה-4) ובכך פתחה את הדלתות עבור המדענים הישראלים באקדמיה ובתעשיה לנגישות והשתתפות בתוכניות המו"פ האירופיות. מלבד התיקצוב, מושגים יתרונות של רישות, נגישות לידע רחב ושימוש במתקני ומרכזי מו"פ ייחודיים של האיחוד האירופי.
במסגרת כינוס ננו ישראל, יעביר ואן בוסה סקירה על התייחסותה של אירופה לתחום הננו בישראל. "המטרה היא לחזק את הקשר בין קהילת המחקר הישראלית לתוכנית המסגרת", אומרת ד"ר נעמי סופר, מנהלת תחום הננו-חומרים-תהליכי ייצור ב-ISERD המנהלת הישראלית לתוכנית המסגרת למו"פ של האיחוד האירופי. "עד כה חזינו בתוצאות מחקריות ישראליות מצויינות בתחום הננו וחשוב להמשיך את המומנטום החיובי של המחקר הישראלי ולשדר בריש גלי באירופה כי ישראל היא מעצמה הולכת וגדלה בתחום".
במסגרת תוכנית ההבראה הכלכלית האירופית מונה ד"ר ואן בוסה למרכז המו"פ של שלוש היוזמות האירופיות להבראה כלכלית והן: European Green Car Initiative. European Energy efficient buildings initiative. Factories of the future Initiative. הרעיון הוא להשתמש בתקציבי תוכנית המסגרת השביעית כדי לממן מו"פ בין-תחומי הנוגע לשלוש היוזמות הללו במטרה שהן תאפשרנה יצירת מקומות עבודה ופתרונות חדשניים להתמודדות עם המשבר הכלכלי העולמי.
תוכנית המסגרת תקצה 1.6 מיליארד אירו למימון היוזמות, בהנחה שהשתתפות התעשיה בפרויקטים תכפיל את הסכום שיגיע אז ל-3.2 מיליארד אירו.
במסגרת הגעת המשלחת, יתקיים יום מידע שמארגת ISERD - המינהלת הישראלית לתוכנית המסגרת, שמיועד לקהילת המחקר הישראלית בתחום ואשר בו יוסברו התכנים והדגשים של הקולות הקוראים הבאים להגשת הצעות מחקר. יום המידע יתקיים באוניברסיטת תל אביב ביום א' ה-29.3.2009. לפרטים, סדר יום והרשמה: www.Iserd.org.Il/nmpinfo.
ננו-ישראל 2009 יתקיים במלון ענבל בירושלים, בין 30 ל-31 במרס 2009. האירוע נערך בארגון חברת כינוס תערוכות (העומדת גם מאחורי שבוע ביומד ישראל) ובשיתוף INNI - מיזם הננו-טכנולוגיה הלאומי הישראלי - ומרכזי הננו-טכנולוגיה באוניברסיטאות השונות.
אתר ננו-ישראל 2009: www.kenes.com/nano.

תאריך:  24/03/2009   |   עודכן:  25/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל אורן
- הודעה מטעם חברת עץ ועצה
איילת שחק
- המרכז ללימודים אקדמאיים
דנה שרון
- הודעה מטעם הסתדרות הרוקחים בישראל
רעיה בלחסן
- הודעה מטעם עמותת מגדל אור
עמוס לבב
- הודעה מטעם הטכניון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il