X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Too Much Information
▪  ▪  ▪

חברת Too Much Information, שהביאה לישראל את מדיום "המעטפה - מהדורה מוגבלת" יוצאת ביוזמה חדשה, ותחלק במשך שלושה ימים מעטפות ל-70,000 סטודנטים בכל הארץ. המעטפה תכיל מוצרי פרסום, הטבות, מוצרי קידום מכירות ואינסרטים תלת מימדיים, מהמותגים המובילים, המכוונים לקהל הסטודנטיאלי ותחולק בתוך הקמפוסים על-ידי דיילות שטח.
בעקבות הצלחת המבצעים הקודמים שיועדו לנשים ולתלמידים, יופצו המעטפות, באוניברסיטאות והמכללות תחת הסלוגן: "10 קמפוסים 70 אלף סטודנטים, מעטפה אחת".
לירון שרוני, מבעלי Too Much Information תולה את ההצלחה ביכולת של המדיום להגיע לקהל היעד במקומו הטבעי ולהציע לו חבילת הטבות ייעודית לפי העדפותיו: "שיטת הפרסום במעטפה מתאימה לכל עסק, ללא שום קשר לגודלו, היא מציעה אפשרויות פרסום בעלות נמוכה יחסית ומעניקה למפרסם הזדמנות לחשיפה ייחודית, יעילה ומניעה לפעולה. מדובר בשיטה פרקטית וזמינה, החושפת את הצרכן למידע אטרקטיבי ומעניקה למפרסם אין סוף אפשרויות, כמו מבצעים, הגרלות, שיתופי פעולה, שוברי מתנות והנחות, החדרת מוצרים ודוגמיות, קידום מכירות חוויתי ועוד".
על-פי עקרונות "המעטפה - מהדורה מוגבלת", אין הגבלה על תוכן המעטפה, והמפרסמים יכולים להכניס לתוכה כל מה שהצנזורה, העורך, דעת הקהל או כל גורם אחר פוסלים. כיוון שהחלוקה מתמקדת בקהל יעד מפולח המתאים לסוג זה של מוצרים, תוכן המעטפה יכול לכלול פרובוקציות, ומוצרים או שירותים מקובלים יותר או פחות.
ב-Too Much Information מתכננים בעתיד הקרוב מבצעי חלוקה נוספים של מעטפות המותאמות לקהלי יעד שונים.
לפרטים: www.hamaatafa.co.il.

תאריך:  31/03/2009   |   עודכן:  31/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו גם הסטודנטים מקבלים מעטפות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
- הודעה מטעם קבוצת מיחשוב
הילי וואלך
- הודעה מטעם חברת שטיינר
איה-יהלי מזרחי
- הודעה מטעם איקאה
טל דקל
- הודעה מטעם מסעדת חדר האוכל
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז האקדמי אריאל בשומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il