חברת Too Much Information, שהביאה לישראל את מדיום "המעטפה - מהדורה מוגבלת" יוצאת ביוזמה חדשה, ותחלק במשך שלושה ימים מעטפות ל-70,000 סטודנטים בכל הארץ. המעטפה תכיל מוצרי פרסום, הטבות, מוצרי קידום מכירות ואינסרטים תלת מימדיים, מהמותגים המובילים, המכוונים לקהל הסטודנטיאלי ותחולק בתוך הקמפוסים על-ידי דיילות שטח.
בעקבות הצלחת המבצעים הקודמים שיועדו לנשים ולתלמידים, יופצו המעטפות, באוניברסיטאות והמכללות תחת הסלוגן: "10 קמפוסים 70 אלף סטודנטים, מעטפה אחת".
לירון שרוני, מבעלי Too Much Information תולה את ההצלחה ביכולת של המדיום להגיע לקהל היעד במקומו הטבעי ולהציע לו חבילת הטבות ייעודית לפי העדפותיו: "שיטת הפרסום במעטפה מתאימה לכל עסק, ללא שום קשר לגודלו, היא מציעה אפשרויות פרסום בעלות נמוכה יחסית ומעניקה למפרסם הזדמנות לחשיפה ייחודית, יעילה ומניעה לפעולה. מדובר בשיטה פרקטית וזמינה, החושפת את הצרכן למידע אטרקטיבי ומעניקה למפרסם אין סוף אפשרויות, כמו מבצעים, הגרלות, שיתופי פעולה, שוברי מתנות והנחות, החדרת מוצרים ודוגמיות, קידום מכירות חוויתי ועוד".
על-פי עקרונות "המעטפה - מהדורה מוגבלת", אין הגבלה על תוכן המעטפה, והמפרסמים יכולים להכניס לתוכה כל מה שהצנזורה, העורך, דעת הקהל או כל גורם אחר פוסלים. כיוון שהחלוקה מתמקדת בקהל יעד מפולח המתאים לסוג זה של מוצרים, תוכן המעטפה יכול לכלול פרובוקציות, ומוצרים או שירותים מקובלים יותר או פחות.
ב-Too Much Information מתכננים בעתיד הקרוב מבצעי חלוקה נוספים של מעטפות המותאמות לקהלי יעד שונים.
לפרטים:
www.hamaatafa.co.il.