X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת פוליקום
▪  ▪  ▪

חברת פוליקום (נאסד"ק: PLCM), משיקה בשיתוף עם Regus ו-Cable&Wireless את מערך הנוכחות מרחוק המשרדי הראשון הזמין לציבור, בפרויקט שהיקפו עומד על למעלה מ-32 מיליון ליש"ט למשך חמש שנים. מדובר בפרויקט הראשון מסוגו הזמין לציבור והוא ממוקם באתר היוקרתי של Regus בברקלי סקוור במרכז לונדון. במסגרת זו תוכל Regus לספק ללקוחותיה אתרי עבודה עסקיים יעילים, יוקרתיים וייחודיים.
מערך הנוכחות מרחוק מצויד במערכת RealPresence Experience High Definition RPX HD מתוצרת פוליקום המדמה את המציאות כפי שהיא. מדובר באתר הראשון שיושק במסגרת השקה עולמית ב-14 ערים אשר תכלול את מערכי הנוכחות מרחוק Polycom RPX. כחלק מהשלב הראשוני, מתכננת Regus לפתוח הקיץ מערכי נוכחות מרחוק בפריז, סינגפור, ניו-יורק וסן פרנסיסקו.
"הוספת מערכי הנוכחות מרחוק של פוליקום למתקנים של Regus מספקת שילוב רב עוצמה של שירותים זמינים לעסקים ששואפים להרחיב את נוכחותם ולתמוך בכוח עבודה שהופך ליותר ויותר מבוזר ונייד", אמר בוב האגרטי, יו"ר ומנכ"ל Polycom. "מאחר ומערכות פוליקום מבוססות על תקנים מוכרים לתקשורת וידיאו, יכולים הלקוחות של Regus להשתמש בנוכחות מרחוק לצורך התחברות עם מתקנים אחרים של Regus, עם משרדי החברה, או עם הלקוחות, הספקים והשותפים של החברה בכל מקום בעולם".
Regus מציעה כיום את הרשת הגדולה ביותר בעולם של חדרי שיחות ועידה בווידיאו, עם יותר מ-600 אולפנים ברחבי העולם המצוידים בציוד מבוסס התקנים של פוליקום לשיחות ועידה בווידיאו. הוספת המערך החדש מאפשרת חוויית פגישה אינטימית חסרת תקדים, שמסייעת לאנשים באתרים שונים לעבוד ביעילות - ממש כאילו נמצאו באותו חדר.
הלחצים הגוברים והולכים בכלכלה העולמית, מביאים עסקים לידי ריסון עלויות, שיפור כושר התחרות וטיפול בנושאי איכות הסביבה על-ידי צמצום פליטת הפחמן בארגון. פתרונות אלו מאפשרים לעסקים להשיג את שלוש המטרות החשובות ולשפר את שיתוף הפעולה בין צוותים מרוחקים גיאוגרפית ולשמור על יכולתם לעבוד ביעילות למרות המרחק.
קבוצת Regus היא הספק המוביל בעולם של פתרונות פורצי דרך למקום העבודה, עם היצע מקיף של מוצרים ושירותים - החל במשרדים מצוידים במלואם ועד חדרי ישיבות מקצועיים, טרקלינים עסקיים והרשת הגדולה ביותר של אולפני ועידת וידאו. פתרונות החברה מספקים דרך חדשה לעבוד מרחוק, בין אם מהבית, בדרכים או מהמשרד. בין לקוחות החברה נמנים Google ,GlaxoSmithKline ו-Nokia המצטרפים לאלפי העסקים הקטנים והבינוניים ההולכים וגדלים אשר נהנים מהיתרונות של מיקור חוץ של צורכי המשרד ומקום העבודה לקבוצת Regus, מה שמאפשר להם להתמקד בעסקי הליבה שלהם.

תאריך:  09/07/2009   |   עודכן:  09/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המערך המשרדי הראשון מסוגו בטכנולוגיה מדמה-מציאות יושק בלונדון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il