X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת רהיטי הכח
▪  ▪  ▪

חשוב לתת את הדעת לסביבת העבודה בה יבלה הילד שעות רבות, הן בהכנת שיעורי בית ולימוד והן במשחקי מחשב וגלישה באינטרנט. הכסא הוא המרכיב החשוב ביותר בסביבת העבודה. כסא טוב יאפשר ריכוז לאורך זמן רב, וחשוב מכך, ישמור על בריאות הילד לאורך זמן.
בעיות הגב הפכו בשנים האחרונות לנחלת חלק הולך וגדל של האוכלוסיה בכלל ושל צעירים בגיל ההתבגרות בפרט. בעיות אלה נובעות משינויים בהרגלי ההתנהגות של ילדים החל מהגיל הרך. את הפעילות הספורטיבית האינטנסיבית מחליפה ישיבה ממושכת מול צג המחשב ושעות עבודה רבות ואינטנסיביות. ילדים גם כן מבלים שעות רבות בישיבה הן בלימודים ובהכנת שיעורי הבית, והן במשחקים על המחשב, בגלישה באינטרנט ועוד.
כתוצאה מכך, השרירים סביב חוליות הגב נחלשים מצד אחד ומשך הזמן בו מופעל עליהן לחץ עולה. הנזק המצטבר לטווח ארוך הוא בלתי הפיך. בזמן תיכנון ורכישת פינת עבודה/לימוד, יש להתייחס למכלול שיקולים אשר ישמרו על בריאות היושב ויעניקו לו מרחב נוח, מתאים ונעים לעבודה.
לקראת שנת הלימודים הקרבה, יעקב יוסיפוף, מנכ"ל חברת רהיטי הכח, מסביר מהם הקריטריונים החשובים אותם יש לקחת בחשבון בבואנו לתכנן פינת לימוד ומדגיש את חשיבות הכסא.
בתכנון נכון לחדר הילדים חשוב לתת את הדעת ליחס בין גובה השולחן לכיסא. מידות שולחנות עבודה הינן קבועות. גובה שולחן עבודה הנו 75 ס"מ. בעזרת הכסא ניתן להתאים את יחסי הגובה על-פי מידות הילד. לכן, דרוש כיסא בעל גובה מושב מתכוונן שיאפשר לילד לרדת או לעלות בהתאם לגובהו.
משטח השולחן יכול להיות גם ארגונומי - צורני, כלומר, בעל צורה שתאפשר לגוף התלמיד ל"היכנס פנימה" ולידיים להיות מונחות בחופשיות (בזמן שימוש במקלדת וכד'). בחדר בו גרים שני ילדים, ניתן ליצור סביבת עבודה פרטית לכל אחד מהילדים, באמצעות מחיצה דקורטיבית.
בעת בחירת כסא, הרעיון הוא שהכיסא יתאים את עצמו ליושב ולא היושב יתאים עצמו לכיסא. לדגמי מירון ודין, סיוון G של רהיטי הכח ניתן להוסיף מנגנון סינכרוני שמאפשר לגב הכסא ולמושב לזוז ומאפשר למשתמש מגוון מצבי ישיבה נכונה (עבודה מול מחשב, קריאה, מנוחה) וכן לאפשר דינמיות משך זמן הישיבה. הדינמיות מאפשרת החלפת חומרים באזור החוליות וכן הספקת חמצן סדירה לשרירים ובעיקר למוח.
גובה מושב הכסא - יש לכוון את גובה הכיסא באופן כזה שהרגליים יהיו מונחות על הריצפה. בזמן הישיבה הזווית בין הירך לשוק תהיה 90 מעלות. במידה והילד עדיין קטן יש להשתמש בהדום.
צורת שלד האדם דומה לאות S לכן, חשוב שבאזור הגב התחתון של משענת הגב יהיה קימור התומך את השקע בחלק התחתון של עמוד השדרה. בעזרת מנגנון מיוחד בכיסאות של רהיטי הכח, ניתן לעלות ולהוריד את תמיכת הגב לכיוונן של קימור המשענת באזור חוליות המתנים ובכך להעניק תמיכה אופטימלית לגב תחתון.
כסאות מירון ודין מתוצרת רהיטי הכח, בעלי מבנה ארגונומי מיוחד ומנגנוני כיוון מתקדמים המיועדים לאפשר ישיבה ממושכת בעבודה מאומצת, בין תכונות הכסא: שינוי זווית המושב המאפשרת עבודה נוחה כאשר עמוד השרה חופשי ללא לחץ מרוכז על חוליות הגב התחתון. בנוסף, ניתן להוסיף בליטה באזור עמוד השדרה התחתון.
  • שינוי זווית הגב באופן נפרד.
  • לריפוד הגב והמושב מבנה ארגונומי מעוגל ומיוחד המותאם למבנה הגוף ומאפשר פיזור לחצים אופטימלי בנקודות המגע עם הגוף.
  • מנגנון נדנוד המאפשר עצירה בכל מצב עבודה לנוחיות מקסימלית ולמצבי עבודה שונים משך יום העבודה.
  • תמיכת המותן על-ידי התאמת גובה משענת הגב.
משענות הידיים - ההחלטה אם לרכוש כסא עם משענות ידיים תלוייה בעיקר בעומק משטח העבודה (השולחן) אם המקלדת מונחת בקצה השולחן או על-גבי מדף מקלדת, יש הכרח להשתמש במשענות ידיים, על-מנת להניח עליהן את אמות הידיים בעת ההקלדה. במקרה כזה, על משענות הידיים להיות מתכווננות על-מנת להתאים את גובהן לגובה המקלדת. על משענות הידיים להיות בגובה בו ניתן יהיה לעבוד על-גבי המקלדת ברציפות ללא הזזת הידיים. בכסאות התלמיד של רהיטי הכח ניתן לכוון את גובה משענת היד לגובהים ומצבים שונים.
באולם התצוגה של רהיטי הכח ניתן לקבל ייעוץ, הכוונה והדרכה לקראת רכישת סביבית עבודה לתלמיד. לחברת רהיטי הכח אולם תצוגה גדול, עם מגוון עצום של כסאות תלמיד, כסאות משרד, שולחנות כתיבה, שולחנות מחשב, שולחנות משרד, כולם מצטיינים בטיב, איכות ורמת גימור גבוהים ביותר ועמידים.
מחירים לצרכן:
  • מחיר כסא דין, כולל ידיות - 439 שקלים, מחיר מבצע הנו 349 שקלים.
  • מחיר כסא מירון, כולל ידיות - 509 שקלים, מחיר מבצע הנו 409 שקלים.
  • מחיר כסא סיוון הכולל ידיות עולות יורדות - 659 שקלים, מחיר מבצע הנו 529 שקלים.
ניתן לפנות לרהיטי הכח ברחוב הפלד 44, א.ת. חולון, טלפון 03-5582176 ובאתר האינטרנט של החברה www.hakoach.com.

תאריך:  30/07/2009   |   עודכן:  30/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת רהיטי הכח יוצרת סביבת עבודה לתלמיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il