לראשונה, רשת האופנה המקומית GRIP משיקה בימים אלו, לעונת חורף 09/10 מגזין אופנה חדש המכיל כ-88 עמודים בעלי תכנים שונים, הנקרא G88, בעלות השקעה של 400,000 שקלים.
העונה, החליטה רשת האופנה GRIP להעניק ערך מוסף ללקוחותיה הפאשיוניסטיות ובמקום קטלוג עונתי בניצוחה של פרזנטורית, בחרה הרשת להוציא מגזין אופנה ייחודי, עשיר בכתבות תוכן מעולם האופנה, מוזיקה ומתכונים לצד הפקות אופנה, טורים אישיים ועמודי פרסומות של חברות שונות.
המגזין יופץ ויחולק חינם בלמעלה מ-40,000 עותקים בסניפיה של GRIP ברחבי הארץ ויגובה בפעילות קידום מכירות במקומות טרנדיים ברחבי הארץ כמועדונים, בתי קפה ומספרות. בנוסף, ניתן יהיה להורידו ישירות לטלפון הנייד באמצעות שליחת SMS חינם עם הטקסט "גריפ 2010" ובתוך דקות להתרשם ממנו בנייד האישי. פרסום המגזין יגובה בפעילות יחסי ציבור ובמודעות בעיתונות ארצית ובמגזינים השונים.
במרכזו של המגזין, שלוש הפקות אופנה מושקעות המציגות את קולקציות החורף של הרשת, על-פי שלושה סיפורים/מראות שונים, תוך דגש על כותרות שירים מתקופות שונות לכל הפקה: Winter Wonderland - טופים, We can be heroes just for one day - מעילים, When you're alone and life is making you lonely... - מכנסיים, אלו יחד מעניקים פרשנויות שונות ומציגים את פניה הרבות של GRIP. ההפקות הן בניצוחם של שלושה צלמים ושלושה סטייליסטים מהמובילים בארץ: איתן טל בשיתוף פעולה עם אייל אזרזר, אסף עיני בשיתוף פעולה עם קרן נפתלי וקארין בר בשיתוף פעולה עם ליטל מעוז.
המותג GRIP נוסד בשנת 1996 על-ידי עופר כהן ומאז התפתח כרשת אופנה ארצית בפריסה של 27 חנויות, המתמחה בבגדי נשים ומתאפיינת בקו צעיר, אופנתי ואורבני. החברה מעצבת ומייצרת את הבגדים באופן עצמאי, במחירים שווים לכל כיס.