רשת האופנה GRIP, עולה בימים אלו בקמפיין חסויות טלוויזיוני בערוץ 24, אשר ירוץ למשך כל חודש מרס. GRIP יוצאת עם קמפיין חסויות טלוויזיוני זה, לקראת השקת קולקציות אביב קיץ 2010. בקמפיין השקיעה הרשת כ-60,000 שקלים.
לדברי
עופר כהן, בעלים: "החלטנו לעלות עם קמפיין חסויות לאורך חודש מרס בערוץ המוזיקה הישראלי, בפנייה ממוקדת, לקהל יעד התואם בהשקפתו ואופיו את קהל היעד הצעיר והדינמי אליו פונה הרשת. עולם המוזיקה והאופנה הולכים יד ביד והחיבור הזה בין השניים בולט בקולקציות שלנו".
רשת האופנה GRIP מונה כ-28 סניפים ברחבי הארץ, פונה לקהל צעיר אופנתי ועדכני. המותג GRIP נוסד בשנת 1996 על-ידי עופר כהן ומאז התפתח כרשת אופנה ארצית המתמחה בבגדי נשים ומתאפיינת בקו צעיר, אופנתי ואורבני.
החברה מעצבת ומייצרת את הבגדים באופן עצמאי, במחירים שווים לכל כיס. במרוצת שנות פעילותה, רכשה GRIP קהל לקוחות רחב ובכוונתה להמשיך ולשמור על צביונה המרענן לאורך זמן.