X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טבע
▪  ▪  ▪

חברת טבע משיקה בימים אלו את אלמקס אינטנסיב קלינינג, משחת שיניים ייעודית למניעת הכתמת השיניים. המשחה החדשה המצטרפת לסדרת אלמקס, מכילה שילוב מיוחד של גורמי מירוק המאפשרים ניקוי אינטנסיבי ויעיל של השיניים מכתמים הנוצרים כתוצאה מהרגלים שונים, לדוגמה בעקבות צריכה של קפה, תה או עישון.
מדובר בקטגוריה חדשה בשוק משחות השיניים בישראל, המציעה טיפול ייעודי למניעת כתמי שיניים, תוך שמירה על מראה שן נקי וחלק.
אלמקס אינטנסיב קלינינג הינו מוצר משלים בסדרת תכשירי היגיינת הפה של אלמקס, והוא מיועד לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע בנוסף למשחת השיניים הרגילה. השימוש בתדירות של פעם עד פעמיים בשבוע בלבד ממזער את הסיכון לפגיעה בחניכיים ולשחיקת יתר של זגוגית השן, זאת בהשוואה למשחות שיניים להלבנה המיועדות לשימוש יומיומי ומכילות כימיקלים מלבינים וגורמי שחיקה חזקים.
יעילות המשחה החדשה הוכחה מדעית במחקרים שונים בעולם, ביניהם המחקר של פרופ' טורסת'ן אוויצ'יל (Thorsten Auschill) מאוניברסיטת פרייבורג, ומחקר נוסף באוניברסיטת אינדיאנה. התוצאות הראו כי אלמקס אינטנסיב קלינינג מסייעת בניקוי יעיל של השיניים מכתמים חיצוניים ומאפשרת החלקת פני השטח של השיניים. בנוסף, נמצא כי המשחה החדשה יעילה בהפחתה משמעותית של כתמי שיניים גם במעשנים בהשוואה למשחת שיניים רגילה.
לדברי דר' אלון וקסלר, המנהל המדעי של התחום הדנטלי בטבע ישראל, שיניים נקיות ובעלות לובן טבעי הינן גורם חשוב בביטחון העצמי וברווחה האישית של אחוז גדל והולך באוכלוסיה. עם זאת, מאכלים ומשקאות רבים כגון קפה, תה, יין אדום ועישון גורמים להכתמה חיצונית של משטחי השיניים אותה קשה להסיר באמצעות משחת שיניים רגילה. מנגד, שימוש יומיומי לאורך זמן במשחות שיניים המכילות גורמי הלבנה וגורמי שחיקה חזקים עלול לפגוע בשיניים ובמיוחד במקרים של חשיפת צווארי השיניים ושיטת צחצוח לא נכונה.
"רופאי השיניים ממליצים לבצע ניקוי שיניים מקצועי באופן סדיר המהווה את הבסיס לשיקום צבען הטבעי של השיניים והסרה של משקעים דנטלים. עם זאת, הכתמה חוזרת הנראית לעין עלולה להופיע שוב כבר שבועיים לאחר ניקוי שיניים מקצועי, לדוגמה כתוצאה משתיית תה או עישון באופן קבוע. אלמקס איטנסיב קלינינג מיועדת להסרה של כתמי שיניים חיצוניים ולשמירה לאורך זמן על התוצאות האסתטיות לאחר טיפול השיננית. אלמקס אינטנסיב קלינינג יעילה בשימוש פעם עד פעמיים בשבוע בלבד תוך הקפדה על היגיינת פה נכונה בשאר ימי השבוע באמצעות משחת השיניים הרגילה. בכל מקרה של שינוי צבע השיניים מומלץ להגיע לרופא השיניים ו/או השיננית על-מנת לאבחן את הגורם ולהתאים את הטיפול הנדרש".
חגית זהבי-אהרון, מנהלת התחום הדנטלי בטבע ישראל, מציינת כי השקת אלמקס אינטנסיב קלינינג ממשיכה את הקו האסטרטגי של החברה, להציע מוצרי בריאות מקצועיים בעלי התוויה בריאותית המוכחת במחקרים קליניים. אלמקס אינטנסיב קלינינג מציעה טיפול יעודי לבעיית הכתמים בשיניים ומומלצת במיוחד לצרכנים הסובלים מהכתמת שיניים חיצונית ולשמירה על התוצאות האסתטיות המתקבלות לאחר טיפול השיננית".
אלמקס אינטנסיב מוצעת במחיר לצרכן של 29.90 שקל, ל-30 מ"ל.

תאריך:  07/07/2010   |   עודכן:  08/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טבע משיקה משחת-שיניים למניעת כתמים בשיניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il