חברת קומסקיור, נציגת ESET בישראל הודיעה היום על כוונתה להגדיל את מערך התמיכה הטכנית בישראל ב-50%. כיום צוות התמיכה הטכנית מונה ארבעה אנשים שבראשם עומד אמיר כרמי בתור מנהל המחלקה.
"אני רואה את קומסקיור בראש ובראשונה בתור חברת שירות" אומר רונן מואס, מנכ"ל קומסקיור. "מערך התמיכה שלנו הוא ייחודי בישראל והחלטנו להרחיב אותו בצורה משמעותית לטובת כלל הלקוחות בישראל. המטרה היא לאפשר מענה מהיר ללקוחות ואנו שואפים שבעתיד הלקוחות העסקיים בישראל יוכלו ליהנות מתמיכה טכנית 24 שעות ביממה".
שירות נוסף של מחלקת התמיכה הטכנית של קומסקיור אשר יושק בימים הקרובים הוא פורטל תמיכה טכני. הפורטל החדש יכלול מאגר פתרונות טכניים בעברית, מדריכי התקנה כתובים ומצולמים, מערכת משופרת לפנייה לנציג תמיכה, אפשרות להתחברות מומחה מרחוק לפתרון תקלות, כלים שימושיים לניקוי המחשב, סריקת וירוסים מרחוק ועוד.