חברת קומסקיור, נציגתה הרשמית של ESET בישראל, משיקה היום שירות חדש של מחלקת התמיכה הטכנית שלה - פורטל תמיכה ומאגר פתרונות טכניים. הפורטל, אשר עלה היום לאוויר באופן רשמי כולל מאגר פתרונות טכניים בעברית, מדריכי התקנה כתובים ומצולמים, מערכת משופרת לפנייה לנציג תמיכה, אפשרות להתחברות מומחה מרחוק לפתרון תקלות, כלים שימושיים לניקוי המחשב, סריקת וירוסים מרחוק ועוד.
"הקמת הפורטל הוא צעד נוסף באסטרטגיה שלנו לשפר ולייעל את מערך התמיכה" אומר אמיר כרמי, מנהל מחלקת התמיכה של קומסקיור. "הפורטל כולל מאגר מידע מקיף, מדריכי התקנה, כלים שימושיים וכו'. השלב הבא יהיה השקת בלוג אבטחת מידע שיופיע בפורטל וכן אפשרות לקיים שיחת צ'אט עם נציג תמיכה".
ניתן לבקר בפורטל בכתובת
www.kb.comsecure.co.il.