X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סגנית הנשיא ומנכ"ל המכללה, שלומציון לולו: "אנו גאים לפתוח השנה את המחלקה היחידה בירושלים להנדסת מכונות, ושמחים להיות עמוד תווך חשוב בהשארת צעירים בירושלים וחיזוקה כעיר אקדמית"
▪  ▪  ▪

המכללה האקדמית להנדסה ירושלים תפתח את שנת הלימודים תשע"ב, עם מספר שיא של 2000 סטודנטים בלימודי תואר ראשון B.Sc. בהנדסה. המכללה, שהוקמה לפני 12 שנים עם 72 סטודנטים בלבד, היא כיום המכללה הגדולה בירושלים ללימודי הנדסה. למעלה מ-1,150 צעירים ביקשו להתקבל למכללה לשנת הלימודים תשע"ב, מתוכם רק כ-580 התקבלו ויתחילו את שנה א' ללימודיהם.
בשנת הלימודים תשע"ב תהיה המכללה המוסד הראשון בירושלים בו ניתן ללמוד לתואר ראשון בהנדסת מכונות במסגרת המחלקה החדשה להנדסת מכונות עם התמחות ייחודית במיקרו מערכות. מדובר בבשורה של ממש, שכן עד היום על-מנת לקבל תואר מסוג זה, היה על צעירים תושבי ירושלים והסביבה, להרחיק מחוץ לירושלים ובכך תתרום המכללה למניעת הגירה שלילית של צעירים מהעיר. סגנית הנשיא ומנכ"ל המכללה, שלומציון לולו: "אנו גאים לפתוח השנה את המחלקה היחידה בירושלים להנדסת מכונות, ושמחים להיות עמוד תווך חשוב בהשארת צעירים בירושלים וחיזוקה כעיר אקדמית".
כ-30% מהסטודנטים הלומדים במכללה אינם תושבי ירושלים וסביבתה, בכך מהווה המכללה אבן שואבת לצעירים שמגיעים מכל חלקי הארץ ומעתיקים את מגוריהם לירושלים, עובדה שמסייעת לחיזוק ההגירה החיובית של צעירים לעיר. נתון מעניין נוסף: כשליש מהסטודנטים המתחילים השנה את לימודיהם במכללה הן נשים.
המחלקה המבוקשת ביותר גם השנה היא המחלקה להנדסת תרופות שהוקמה בשיתוף חברת "טבע" וממשיכה לשמור על ביקוש גבוה. זו המחלקה היחידה בישראל המעניקה לבוגריה תואר ראשון בהנדסת תרופות ובשל תנאי הקבלה הגבוהים למחלקה, מבין כ-300 סטודנטים שנרשמו, כ-100 בלבד יחלו את לימודיהם במחלקה זו בשנת הלימודים תשע"ב. המגמה המפתיעה השנה נרשמה בביקוש למכינה הייעודית ללימודי הנדסה, נתון משמח על-פי הנהלת המכללה, הרואה בקיומה מדרגה המעניקה לצעירי ירושלים פתח לשוויון הזדמנויות ברכישת השכלה אקדמית טכנולוגית גבוהה ולקריירה יוקרתית.
גם השנה ישמשו המעבדות החדשות את הסטודנטים של המחלקה להנדסת תרופות ויאפשרו חשיפה לטכניקות ולתהליכים הקיימים בתעשיית התרופות. בנוסף לצורכי הוראה, למעבדות ביקוש בקרב התעשיה הטכנולוגית המתקדמת וקיימת היערכות למיזמים משותפים למכללה ולתעשיה.
עם תחילת שנת הלימודים תחנך מעבדת תוכנה חדשה שתצויד במחשבי פיתוח, רשתות תקשורת, מערכות ריבוי מעבדים, מחשבים ניידים, ציוד טכנולוגי מתקדם, טאבלטים ומגוון סביבות פיתוח. בנוסף, לקראת השנה החדשה בנתה המכללה 6 כיתות לימוד נוספות על פני שטח של 500 מ"ר, מתוכן 3 כיתות מחשבים ובהן 140 עמדות מחשב חדישות ומשוכללות ו-3 כיתות לימוד.
יחד עם הפעילות האקדמית, ממשיכה מועצת הסטודנטים במכללה לפעול למען רווחת הסטודנטים, חיי חברה ותרבות עשירים, למען קידום ערכים של מעורבות חברתית, נתינה ותרומה לקהילה. שנת הלימודים תיפתח במסיבה חגיגית, במהלך השנה תתקיימנה מסיבות בפורים וביום העצמאות, יום הסטודנט, שהוא אירוע הדגל של המכללה, סיורים בירושלים ועוד. "גם השנה ימשיכו הסטודנטים במכללה לתרום לקהילה", אמר סגן יו"ר מועצת הסטודנטים במכללה, אלי אנקונה והוסיף: "אנו משתפים פעולה עם עמותת "עידוד מעידו" שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. במסגרת פעילות זו, מתחיל בימים אלה פרויקט "מהנדסים ערכים" בו מעבירים סטודנטים מהמכללה שעורים ותרגולים בקורס מחשב בסיסי להורים לילדים חולי סרטן. כמו-כן, בכוונתנו להרחיב פעילות התנדבותית לקהילות ואוכלוסיות נוספות אשר יכולות להיעזר בתרומתם של צעירים בעלי נכונות לתת."

לפרטים פיני קבסה 050-5618990 02-6541822
תאריך:  22/11/2011   |   עודכן:  22/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים חונכת את המחלקה להנדסת מכונות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית גבאי
כל משלוח שיגיע למחסן החברה בארה"ב בין התאריכים 21/11- 16/12/2011
יזכה את בעליו ברמקול יוקרתי המתאים לסמארטפונים, מחשבים ניידים, נגנים ועוד.
גלעד אמיר
למעלה מ-1300 השתתפו בכנס השנתי של פתרונות ה- CAD מבית Autodesk שערכה אומניטק
אסף דרגן
אייל מדינה
רד- האט, הספקית המובילה בעולם בפתרונות קוד פתוח, חשפה בכנס Red Hat Symposium שערכה בשבוע שעבר את הגרסה השלישית והחדשה של Red Hat Enterprise Virtualization ((RHEV אשר צפויה להשתחרר עד סוף השנה
אפרת אורן
לרגל יום המאבק באלימות נגד נשים, ולקראת הדיון ביום שלישי בוועדה לקידום מעמד האישה, בו יוצגו נתוני הפניות למרכזים, מפרסם איגוד מרכזי הסיוע לראשונה את נתוני הפניות לסיכום שנת 2010. תופעת האלימות הינה תופעה רחבה ומסוכנת הרבה מעבר לנתפס. אלפי נשים, נערות, ילדות וילדים נפגעים בכל שנה מפגיעה מינית והתוצאה קשה והרסנית עבורם , עבור סביבתם הקרובה ועבור החברה כולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il