X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משיקים את ליין ההופעות החודשי "גמלא באוזןבר – כל הרגשות מתעוררים"
▪  ▪  ▪

יקבי רמת הגולן, מעמיקים את המהלך סביב סדרת יינות 'גמלא', אותו השיקו לאחרונה תחת הסלוגן: "גמלא. כל הרגשות מתעוררים", ויוצאים בשיתוף פעולה ראשוני וייחודי עם לב ההוויה התרבותית של תל אביב - מתחם ה'אוזןבר', במסגרתו ישיקו ליין הופעות תחת השם "גמלא באוזןבר – כל הרגשות מתעוררים".
במסגרת שיתוף הפעולה יעניקו יקבי רמת הגולן חסות להופעה חודשית של זמרים, זמרות ולהקות מקומיות.
בערב השקת שיתוף הפעולה הייחודי, יככב האמן והיוצר מיכה שטרית במופע אקוסטי בהשתתפות עדי רנרט ואורן לוטנברג. שטרית, היה אחד האמנים המובילים שלקחו חלק בקמפיין 'גמלא' ותרם מכישרונו לכתיבת שיר העוסק ברגש "השתוקקות", בהשראת יין "גמלא קברנה סוביניון".
במסגרת ליין ההופעות המשותף יופיעו גם אפרת בן צור ואטליז . במהלך השנה הקרובה יעלו ויופיעו במסגרת זו אמנים שונים כגון: טל פרידמן והחתולים השמנים, רוקפור, מונטי פיורי, עידן אלתרמן והמג'יקל בנד ורבים נוספים.
בנוסף יקיימו יקבי רמת הגולן מעת לעת בימי שישי טעימות יין שיועברו על-ידי צוות מדריכים מנוסה ומקצועי.
כמו-כן יציע היקב למכירה במקום מבחר מיינות סדרת 'גמלא' במחירים אטרקטיביים לשתייה בכוסות, בבקבוקים ובחצאי בקבוקים.
כחלק משיתוף הפעולה יזכו חברי מועדוני החברים של היקב, "הקפסולה" ו"בציר טוב" להנחות ייחודיות להופעות הליין ב'אוזןבר', ומחזיקי 'דה קארד' של האוזן השלישית יזכו להטבות ברכישת יינות של היקב ובסיורים ביקב.
לדברי איילה זינגר, מנהלת פיתוח שיווקי של יקבי רמת הגולן: "שיתוף הפעולה עם מקום צעיר ואורבאני הסובב סביב תרבות בילוי ופנאי סופר-עדכנית, צעירה ובועטת כמו ה'אוזןבר', הוא המשך ישיר למהלך סביב סדרת גמלא, אותו הובלנו לאחרונה תחת הסלוגן: "גמלא. כל הרגשות מתעוררים".
התכנים הייחודיים אותם מציע המקום, מאפייני הקהל הפוקד אותו, בשילוב יינות גמלא רבי הטעם, מתחברים לכדי חוויה טרנדית, חושנית ונחשקת. מהלך זה מהוה גם חלק בלתי נפרד מהראייה האסטרטגית של היקב – לפעול ולהעמיק את המודעות והחשיפה לעולם התוכן של יין איכותי בקרב הקהל הצעיר, המהווה את העתודה של אוכלוסיית צרכני היין בישראל".
לדברי שירן מוסטובוי אשת יחסי הציבור של ה'אוזןבר' : "שיתוף הפעולה עם יקבי רמת הגולן הוא חיבור מבורך, משמח לבב וחשוב המאפשר ללהקות צעירות חשיפה לקהלים חדשים וללהקות מוכרות להתקרב לקהל חובב היין ואהבת החיים. יין ומוזיקה בפרט המצליחים לגעת ברגש ולעוררו הם תמצית החיים בעיניי והשילוב ביניהם יבוא לידי ביטוי בשיתוף הפעולה עם גמלא, אשר לה מגוון יינות מהטובים שטעמנו ואנו גאים למכור אותם במתחם."
על סדרת גמלא
סדרת 'גמלא' היא סדרת יינות איכותיים ורבי טעם בטווחי מחירים נגישים. כחלק מיקבי רמת הגולן, 'גמלא' הוא מותג המבטא עוצמה וחושניות שמקורן ברמת הגולן - 'ארץ היין', והינו פרי היצירה של תנאי גידול ייחודיים ויוצאי דופן, מגדלי יין וייננים.
סדרת 'גמלא' מביאה לידי ביטוי בצורה מלהיבה את הנופים והמראות המרהיבים של ארץ היין, המתלכדים לכדי יינות מלהיטי חושים ומעוררי רגשות.
על ה'אוזןבר'
מועדון-בר-הופעות והקרנות, השם דגש על תכנים אלטרנטיביים בתחומי הרוק השונים, נויז, פופ,Fאנק-גרוב והיפ הופ. מדי לילה מתקיימים תקלוטים והופעות חיות של מיטב להקות הסצנה המקומית.
באולמות הקולנוע האינטימיים הצמודים לבר, נערכים אירועים פרטיים המשלבים את נפלאות הרוק'נ'רול עם חדוות הצפייה בקולנוע. בחלל הלאונג' מוצגות תערוכות מתחלפות של אמנים בתחילת דרכם לצד אמנים פחות אנונימיים.
ה'אוזןבר' ממוקם בבית 'האוזן השלישית' בתל אביב, בקומה הראשונה שמעל מפלסי החנויות. בקומת הקרקע תוכלו למצוא את ה'אוזןבר קיוסק' בו מוגשים טוסטים, נשנושים, מתוקים וקפה לצד בירות, יינות גמלא ושלל מותגי אלכוהול. מומלץ להגיע עם תיאבון וצימאון מוגברים.

תאריך:  23/11/2011   |   עודכן:  23/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יקבי רמת הגולן יוצאים בשיתוף פעולה עם 'אוזןבר'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יח"צ מועצת הצמחים
לבקשת מועצת הצמחים ומשרד החקלאות, אישר שר הביטחון אהוד ברק, הורדת גיל הכניסה לעבודה בישראל מ-30 שנה ל-26 שנים
שלמה אברמוביץ
מכללת ארז החלה את שנת הלימודים בקמפוס החדש בסימן מלגות לחיילים משוחררים, לעולים ולסטודנטים עם קשיים כלכליים, למסלולי הלימוד השונים ובהם מסלול הנדסאי תעשיה וניהול
תקשורת גלאי
הסניף החדש, המציע חווית ביקור כוללת הקשורה לעולמות הקולנוע והאוכל האיטלקי, ממוקם במתחם הקולנוע החדש של סינמטק תל אביב
גיא דנה
גולד אמר את הדברים הבוקר בכנס להשקת שיתוף פעולה בריטי-ישראלי בתחום הרפואה הרגנרטיבית שמתקיים היום ומחר באוניברסיטת בן-גוריון    שיתוף הפעולה מיועד לחמש השנים הקרובות וצפויים להשתתף בו למעלה מ-900 מדענים
חברת חשמל
- הודעה מטעם חברת החשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il