X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הקמפיין, תחת הכותרת "Ain't no Mountain High Enough", הינו חלק ממהלך שיווקי נרחב של החברה בהיקף של 12 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪

חברת DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, יוצאת בקמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס שלה. הקמפיין, שיעלה במקביל ב 50 מדינות ברחבי העולם בו זמנית, יופיע בישראל החל מהשבוע בערוצי הטלוויזיה המסחריים והרדיו האזורי. משך הקמפיין כחודש וחצי. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום דאטה פרו פרופקיסימיטי.
DHL העולמית קיבלה החלטה אסטרטגית לפעול להעלאת המודעות לפעילות החברה בישראל ולתחום משלוחי האקספרס הבינלאומיים. לצורך כך תשקיע חברת DHL 12 מיליון שקלים במהלך שיווקי כולל שייפרש על פני שלוש שנים. ההחלטה להשקיע סכום זה נובעת מתוך אמון בכלכלה הישראלית ולאור הצמיחה הגדולה בשנת 2010 של DHLישראל. מסע הפרסום הנוכחי מצטרף להסכם השותפות הלוגיסטית בין DHL ישראל למכבי תל אביב שנחתם לאחרונה.
בתשדירי החסות של הקמפיין החדש מוצגת משאית של DHL שמעבירה סחורות ממקום אחד לשני בעולם במהירות הבזק. בתהליך ההעברה הופכת המשאית לפס אור צהוב כדי להמחיש את הפריסה הבינלאומית של DHL ואת המהירות הגדולה בה הדבר מתבצע. באחד התשדירים, מופיע תכשיט לבגד שנרכש במילאנו, וכבר למחרת הוא מוצג על חולצתה של דוגמנית בתצוגת אופנה בתל אביב. התשדיר נחתם במשפט "אתמול נרכש במילאנו - היום הוא מוצג בתל אביב". המוזיקה שתלווה את הקמפיין הינה גרסת כיסוי חדשה לשיר "Ain't no mountain high enough"- שיר ששימש את החברה בפרסומות לפני כעשור, וחודש כעת.
מנכ"ל DHL ישראל, אודי שרון: "החלטת DHL העולמית להקצות סכום נכבד להעלאת המודעות בישראל, מהווה מבחינתנו הצהרת אמון חשובה לגבי יכולת ההתפתחות והצמיחה של החברה בישראל. ענף השילוח הינו תחום המשמש מקור תעסוקה לעשרות אלפי עובדים ומהווה גורם משמעותי בשורת הרווח של חברות עסקיות, עם זאת המודעות אליו הינה נמוכה. כחברה מובילה בתחום אנו חשים שמוטלת עלינו האחריות לקדם ולבסס את ההכרות של הציבור הישראלי עם הענף"

תאריך:  27/11/2011   |   עודכן:  27/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מכבי תל אביב
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
DHL משיקה קמפיין פרסומי להעלאת המודעות לשירותי האקספרס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל ויינשל-שיינמן
כ 10-15% מהילדים אשר נולדו קטנים לגיל ההיריון עלולים לסבול מבעיות בצמיחה – מינקותם ועד בגרותם, ויזדקקו למעקב וטיפול רפואי. המרפאה ב'וולפסון' תספק טיפול רב-תחומי תחת קורת גג-אחת, על-ידי מומחים שונים: גסטרואנטרולוג ילדים, אנדוקרינולוג ילדים ותזונאית מומחית בתזונת תינוקות וילדים
רועי אורן
דנה הראל
"מתמנה כמנכ"ל החברה בישראל בתקופה של היערכות החברה לגידול משמעותי בפעילות הייעוץ והמחקר לחברות מקומיות ובינלאומיות"
מיכל ויינשל שיינמן
כ 10-15% מהילדים אשר נולדו קטנים לגיל ההריון עלולים לסבול מבעיות בצמיחה – מינקותם ועד בגרותם, ויזדקקו למעקב וטיפול רפואי.
קרן גרימברג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il