X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מענק של מיליון שקלים לזוכה במדלית הזהב בלונדון 2012 הוא השני באירופה אחרי אזרביז'אן
▪  ▪  ▪

הוועד האולימפי בישראל הבטיח לזוכה במדלית זהב בלונדון 2012 מענק כספי של מיליון שקלים (195,000 יורו) המדרג אותו במקום השני באירופה אחרי אזרביז'אן – 200,000 יורו , לפני קפריסין המבטיחה מענק של 150,000 יורו, איטליה המבטיחה 140,000 יורו וספרד המבטיחה 93,000 יורו.
כך עולה מסקר מיוחד שביצע אפרים זינגר,מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל –יו"ר ועדת המשחקים האולימפיים בוועד האולימפי האירופי. הסקר הוצג על-ידי זינגר באסיפה הכללית של הוועדים האולימפיים האירופאים שהייתה בסוצ'י רוסיה בשבוע שעבר, במהלכה נבחרה ישראל פה אחד לארח את האסיפה הכללית באילת בדצמבר 2012.
את המענק הנמוך ביותר למדליסט הזהב 5000 יורו מבטיחה מולדובה. סרביה ודנמרק מבטיחות מענק של 10,000 יורו ואלבניה וגרמניה מבטיחות 15,000 יורו כל אחת.
בוועד האולימפי האירופאי חברים 49 ועדים אולימפיים. 22 מהם מבטיחים בונוסים, 18 לא יתנו מענקים ו-2 מדינות עדיין לא החליטו. 42 ועדים אולימפים אירופאים מתוך 49 השיבו לסקר המיוחד שביצע אפרים זינגר לקראת משחקי לונדון 2012.
יצויין , כי במדינות רבות יקבלו הספורטאים זוכי המדליות מענקים ישירות ממשלותיהם. ממשלת לטביה מבטיחה למדליסט זהב מענק של 140,000 יורו, וממשלת אוקראינה מבטיחה לזוכים במדלית זהב מענק של 80,000 יורו.
רק 14 ועדים אולימפיים אירופאים יעניקו בונוסים למאמנים של הספורטאים המדליסטים. "מניתוח ממצאי הסקר עולה כי הוועד האולימפי בישראל מוביל בגובה המענקים המובטחים לספורטאים ולמאמנים שלהם. כולנו מבינים את החשיבות הרבה של עבודת המאמן לאורך כל הדרך עד להישג המיוחל – מדליה אולימפית. הענקת תמריץ למאמן מהווה הכרה מלאה בחלק הגדול שיש למאמן בהישגו של הספורטאי. אני מקווה לראות יותר מ-14 ועדים אולימפיים אירופאים מעניקים תמריצים גם למאמנים", אמר אפרים זינגר.
כ-4663 ספורטאים מאירופה צפויים להשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, כמות ספורטאים המהווה 40% מכלל המשתתפים. 45% מאלה תהיינה נשים. ב-55% מהמדינות שהשתתפו בסקר-נקבע שרק הקריטריון הבינלאומי מהווה קריטריון המעניק את הזכות להשתתף במשחקים האולימפיים, ו-45% מהמדינות קבעו שבנוסף לקריטריון הבינלאומי על הספורטאים לעמוד בקריטריון של המדינה (במיוחד בענפי האתלטיקה והשחייה –קריטריון A).
8 מדינות באירופה תשלחנה ללונדון למעלה מ-200 ספורטאים. בריטניה המארחת תשגר 556 ספורטאים שיתחרו ב-35 ענפים. גרמניה תופיע עם 410 ספורטאים (33 ענפים) , צרפת תשתתף עם 371 (33 אירועים) , איטליה תגיע עם 300 ספורטאים שיתחרו ב-20 ענפי ספורט. גם ספרד תגיע עם 300 ספורטאים שיתחרו ב-26 ענפים.
5 מדינות ישלחו עד 200 ספורטאים, 11 מדינות תשלחנה עד 100 ספורטאים, 12 מדינות תשלחנה עד 50 ספורטאים ו-6 מדינות תשלחנה עד 10 ספורטאים.

תאריך:  28/11/2011   |   עודכן:  28/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל שניה באירופה בגובה המענק למדלסיט זהב בלונדון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבי מספין
ביום זה יצאו אלפי תלמידים ברחבי הארץ להתרים את הציבור הרחב עבור קידום איכות חייהם של אנשים עם פיגור שכלי באמצעות אקים ישראל
שרית ליבנה אשכנזי
חדווה שקד, מנכ"לית 'אחוזת נדל"ן', בחרה ב'נאור תקשורת' כיועצי התקשורת והיח"צ של תערוכת 'בונים הנגב', שתתקיים בבאר שבע במהלך חודש מרס 2012
אבישי פליישמן
תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית ב-107 מדינות (CEEMEA) ובהן ישראל
ניר נאדר
מנכ"ל ארגון העובדים מען, אסף אדיב, יעמיד היום בפני ועדת הכנסת לעובדים זרים את הצורך להפסיק לאלתר את ייבוא העובדים מחו"ל לחקלאות דבר שיביא ליצירת אלפי מקומות עבודה בפריפריה. ארגון העובדים מען שילב מאז שנת 2005 אלפי עובדות ישראליות בענף החקלאות. ברשות הארגון אלפי שמות של נשים שזמינות לצאת לעבודה באופן מיידי
שלי פלדמן
ד"ר דוד שטרית, מנהל מערך הריאות ומומחה לשחפת במרכז הרפואי "מאיר": "בדיקת מעבדה חדשה יכולה לקדם את האבחון של שחפת סמויה בחולי איידס ונשאי HIV"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il