X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אתמול התקיים כנס הדיגיטל 2011 של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות ההרצאה המרכזית בכנס הייתה מפי גורו הניו-מדיה Shel Israel (של ישראל)
▪  ▪  ▪

מעל ל-200 מהעוסקים בענף יח"צ והדוברות הגיעו אתמול לכנס הדיגיטל שהתקיים בסינמטק בתל אביב ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי צבור .
הרציונל לכנס התבסס על-רקע השימוש ההולך וגובר במדיה החברתית על-ידי מותגים עסקיים, חברות, ארגונים, המגזר הממשלתי, המגזר השלישי וכד'. מהלך זה הביא לכך שיועצי תקשורת רבים מפתחים מיומנויות של תקשורת אינטראקטיבית להתמודדות עם הצרכן הסופי. בשנתיים האחרונות רבים ממשרדי יחסי הצבור פתחו מחלקות ניו מדיה לצד דוברי חברות שעושים שימוש בכלי זה. בכנס ניתנו הכלים העדכניים ביותר בתחום וטיפים יישומיים על-ידי גורו הניו מדיה – Shel Israel - והן על-ידי מרתון פרזנטציות בסגנון מפגשי ה- TED , מהעשייה הבולטת בתחום זה בישראל.
- בין הדוברים : גלי ברגר - דוברת סופר פארם, ניר הירשמן - דובר השר מיכאל איתן, מור לביא - מנכ"ל יפעת, גל מור - עורך חורים ברשת,סער רוזנברג נציג מיקרוסופט ישראל,טל וולקוביץ- טריואקס, מנהלת like@triwaks, תומר גרציאני - מנהל שיווק ופיתוח עסקי , תפוז, ושי אטיאס - מנהל תחום ההסברה במשרד ההסברה והתפוצות.
בין התובנות שהועלו בכנס- היתרון הגדוול בשימוש ברשתות החברתיות הינו באפשרות להקשיב וללמוד מה הלקוחות רוצים וצריכים כדי לקדם את המותג..
של ישראל הדגיש בהרצאתו כי "מותג אינו מוגדר עוד לפי איך שאנו מציגים אותו ללקוחות , מותג הוא מה שהלקוחות אומרים לנו שהוא .כמו-כן הסביר של כי "תפקידנו כאנשי יחסי ציבור ללמוד לנהל שיחה עם הצרכן במקום לדבר ולשדר אליו אינפורמציה."
גלי ברגר דוברת סופר פארם הוסיפה "אנחנו משתתפים בשיחה ברשת רק כשיש ערך לכך. נפתור בעיות, נקשיב, אבל לא נאמר סתם תודה או נכנס לשיחות לא יצרניות". אמרה והוסיפה" בדף הפייסבוק לא מוחקים פוסטים אלא מנסים להעביר את השיח לאחד על אחד".
ניר הירשמן,דובר השר מיכאל איתן ,התייחס להצלחה בפעילות הדיגיטלית במהלך וועדת טרכטנברגל ולחשיבות המוכחת של שיתוף הציבור בדיון על נושאים בעלי חשיבות ציבורית.

תאריך:  29/11/2011   |   עודכן:  29/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיכאל איתן  מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ענף היח"צ התייצב להרצאתו של גורו הניו מדיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבי ביתן
- הודעה מטעם המרכז האקדמי כרמל
אבירם גבעוני
ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר
חן מחלב
טקס הענקת תעודות לזוכים בפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין ז"ל התקיים אתמול בכנסת
איריס ויינשטיין
שלומית ממן
כנס האינטרנט השנתי של שתיל כנס חדשני המעניק כלים טכלונוגיים חדשים למאבקים חברתיים    הכנס יערך ב-7.12.2011 ב-ZOA ת"א (בית ציוני אמריקה) בין השעות 9:00-14:30
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il