X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מטריקס, המחזיקה בדירוג הגבוה ביותר בענף ה- IT, שומרת על דירוגה הגבוה מיום הנפקת האג"ח ב-2007, עם אופק יציב, גם בימים אלה של אי – וודאות כלכלית
▪  ▪  ▪

חברת מידרוג העניקה לחברת מטריקס אישרור מחדש לדירוג Aa3 לאג"ח (סדרות א'), שהנפיקה מטריקס באוגוסט 2007, עם אופק יציב. בדוח שפרסמה מידרוג ציינה כי "מטריקס הינה החברה הגדולה בשוק ה- IT בישראל, הינה בעלת מוניטין רב והיא מחזיקה בנתח שוק משמעותי של כ-15%".
בין הגורמים התומכים בדירוג, ציינה מידרוג את המעמד העסקי החזק של החברה, המתבטא במוניטין גבוה ונתחי שוק גבוהים, בעיקר במגזר הפיננסים, המאופיין בחסמי כניסה גבוהים ומהווה כ-40% מהכנסותיה של מטריקס; גיוון מקורות ההכנסה המאפשר סינרגיה בין תחומי הפעילות השונים, קיום מספר רב של פרויקטים במקביל ובסיס לקוחות רחב, וותיק, המפוזר בכל ענפי המשק; ניהול ממוקד ואיכותי עם ותק ויציבות בדרגי הניהול; מיצוב פיננסי גבוה, המתבטא בשמירה על שיעור רווח תפעולי יציב וגבוה, גם ביחס לענף, שיפור האיתנות הפיננסית, על-ידי הקטנה עקבית של החוב הפיננסי.
כזכור, ב-10 לנובמבר פרסמה מטריקס את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי 2011 והציגה גידול בכל המדדים. הכנסותיה עלו ב-16.6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והסתכמו ב-435 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה צמח בכ-9% לשיא של כ- 35.4 מיליון שקל, והרווח הנקי צמח בכ- 6% לכ-22.2 מיליון שקל. הדיבדנד שחולק מתחילת התקופה הסתכם ב – 50,281 מיליון שקל.
על-פי הדוח של מידרוג הגידול בהכנסות מטריקס בתשעת החודשים הראשונים של השנה, נובע, בין השאר, ממספר רכישות ומיזוגים אשר ביצעה החברה, לרבות חברת באבקום, היי-ויו, ביונד ואחרות, בעלות כוללת שהסתכמה בכ-33 מיליון שקל. כמו-כן, בתשעת החודשים הראשונים של 2011, תרם מגזר שירותי התוכנה כ-74% מהרווח התפעולי עם שיעור רווח של 9% לעומת 9.7% בתקופה המקבילה אשתקד. "יש לציין כי חלקו של מגזר זה מסך ההכנסות והרווח הינו מהותי ועומד כיום על כ-64% מסך ההכנסות וכ-74% מסך הרווח התפעולי, עלייה של כ-10% לעומת 2008, תחילת המשבר הכלכלי. תהליך זה נובע, בין היתר, מהחלטות אסטרטגיות, מדיניות ניהול ונאמנות לקוחות".
לדברי משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס: "בתקופה של אי – וודאות כלכלית מוחשית בארץ ובעולם, מטריקס ממשיכה ליהנות מן הדירוג הגבוה ביותר בענף – Aa3 - דירוג הנשמר מיום הנפקת האג"ח ב-2007, לרבות שמירה על אופק יציב. בתקופה מאתגרת כמו זו אנו גאים על כך שבעתיים".
"מנועי הצמיחה שלנו בתחומים השונים, כגון: מערכות ליבה לשוק הפיננסי, ניהול קשרי לקוחות, BI , מחשוב ענן, פתרונות רב ערוציים בתחומים כמו אינטרנט ומובייל, ERP, סייבר, שירותים במודלים עסקיים המאפשרים ללקוחותינו גמישות תפעולית ועסקית במודל נירשור ואופשור ועוד – מעניקים לנו ולמשקיעים שלנו תחושת ביטחון ואמון גבוה בחברה ובהמשך הצלחתה".

תאריך:  29/11/2011   |   עודכן:  29/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גם השנה, חברת מידרוג מאשררת דירוג Aa3 לאג"ח של מטריקס, עם אופק יציב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דפנה שרייבר
הכנס הבינ"ל על למדנות יהודית בזמננו יתקיים במכון ון ליר בירושלים בימים רביעי-חמישי, ב-ג בטבת תשע"ב, 28-29 בדצמבר 2011. הכניסה חופשית הקהל מוזמן
שרית גבאי
אתמול התקיים כנס הדיגיטל 2011 של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות    ההרצאה המרכזית בכנס הייתה מפי גורו הניו-מדיה Shel Israel (של ישראל)
אבי ביתן
- הודעה מטעם המרכז האקדמי כרמל
אבירם גבעוני
ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר
חן מחלב
טקס הענקת תעודות לזוכים בפרס הלאומי לאיכות ומצוינות על שם יצחק רבין ז"ל התקיים אתמול בכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il