X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ההחלטה של ה- FDA היא צעד ראשון במתן גישה לטכנולוגיה מצילת חיים עבור מיליוני חולי סוכרת נעורים (מסוג 1) מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים בישראל, כנציגת JDRF בארץ: "האגודה לסוכרת נעורים בישראל מברכת ומעודדת כל התקדמות לעבר מטרת העל שלה למציאת המרפא למחלה"
▪  ▪  ▪

האגודה לסוכרת נעורים בישראל שמחה לבשר בשם
ארגון ה- JDRF העולמי כי ה- FDA קיבל החלטה להאיץ את פיתוח הלבלב המלאכותי
ההחלטה של ה- FDA היא צעד ראשון במתן גישה לטכנולוגיה מצילת חיים עבור מיליוני חולי סוכרת נעורים (מסוג 1)
מדי יעקבזון, מנכ"ל האגודה לסוכרת נעורים בישראל, כנציגת JDRF בארץ: "האגודה לסוכרת נעורים בישראל מברכת ומעודדת כל התקדמות לעבר מטרת העל שלה למציאת המרפא למחלה"
JDRF הודיע בסוף השבוע כי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), הוציא טיוטת הנחיה להאצת הפיתוח והזמינות של טכנולוגיית לבלב מלאכותי (AP) שישפרו את חייהם של מיליוני אמריקנים חיים עם סוכרת מסוג 1 (T1D).
"ה-FDA היה קשוב להמלצות קלינאים וחוקרים מובילים בתחום סוכרת מסוג 1", אמר ג'פרי ברואר, נשיא ומנכ"ל JDRF. "בטיוטת ההנחיה לוח זמנים מהיר להעברת מחקרים וניסויים שיוכיחו את הבטיחות והיעילות של הלבלב המלאכותי ((AP, ובמקרה זה, אלה חדשות טובות. "
לטכנולוגיות הלבלב המלאכותי פוטנציאל להיות הפתרון המהפכני ביותר בטיפול T1D מאז גילוי האינסולין. הם יאפשרו למיליוני אמריקנים עם T1D לשמור על פיקוח הדוק יותר של רמות הגלוקוז בדם, ובכך להפחית משמעותית את הסיכון של רמת סוכר גבוהה בדם (היפרגליקמיה), אשר יכול לגרום סיבוכים ארוכי טווח, כולל מחלות לב, עיוורון, שבץ, או רמת סוכר נמוכה בדם (היפוגליקמיה), שעלולים להיות מסכני חיים ומהווים נטל יומיומי בניהול המחלה.
ה-FDA הוסיף את טכנולוגיית הלבלב המלאכותי לרשימת המועדפים שלו בשנת 2006 , מה שהופך את ההחלטה למחויבות ולצעד ראשון לקידום הטכנולוגיה מצילת החיים.
"במסגרת קידום טכנולוגיות AP זמינות לחולים, החלטה זו של ה-FDA מחייבת אותנו לחדשנות ולהוביל בעולם בתחום הבאת טכנולוגיות מצילות חיים לחולים T1D לשוק האמריקני", אמר ברואר." בשבועות הקרובים נסקור את הטכנולוגיה בפירוט ונספק הערות מפורטות ל-FDA, במטרה להעניק לחולי סוכרת נעורים את הלבלב המלאכותי מוקדם ככל האפשר . "
אודות הלבלב מלאכותית
לבלב מלאכותי (AP) הוא מכשיר חיצוני המיועד לחולי סוכרת נעורים T1D , שנועד לנטר את רמת הסוכר בדם באם הן גבוהות ונמוכות מסביב לשעון. המכשיר עובד באמצעות שילוב של צג גלוקוז רציף (CGM) עם משאבת אינסולין הפועלת עם תוכנת מחשב מתוחכמת במטרה לספק באופן אוטומטי את הכמות הנכונה של האינסולין בזמן הנכון.
אחד בראש סדר העדיפויות של JDRF הוא פיתוח של טכנולוגיית ה- AP. ה- JDRF, מממן מחקרים שהראו תוצאות קליניות המשפרות מאוד את מצב החולה החל בניסויים הראשונים של מערכות אב טיפוס AP. הנחיות ה- FDA על מערכות לבלב מלאכותי מאפשרות למערכות אלו פיתוח נוסף, וניסויים במרכזי אשפוז.
לנוכח התמיכה הגורפת של חוקרים, רופאים, קובעי המדיניות וחולים קרא ה-FDA לקידום הפיתוח של הלבלב המלאכותי AP. למעלה מ-100,000 אנשים בקהילת חולי סוכרת נעורים חתמו על פנייה של JDRF שהאיצה ב-FDA לאמץ הנחיות ברורות. במקביל, ארגונים קליניים מובילים המתמחים בטיפול בסוכרת לחצו על ה-FDA להבטיח את הפיתוח של לבלב מלאכותי מבלי שיעוכב על-ידי מחסומים רגולטוריים מיותרים. גם הקונגרס האמריקני הפגין בפני ה- FDA תמיכה עצומה בטכנולוגיה, עם 252 הנבחרים ו -62 סנאטורים שהצביעו לטובת חולי סוכרת סוג 1.
אודות JDRF
JDRF הינה ארגון עולמי מוביל התמקד במחקר בסוכרת סוג 1 (T1D). הארגון מורכב ממתנדבים חולי סוכרת נעורים. JDRF תומך במחקר ומטרתו לשפר את חייו של כל אדם החולה בסוכרת סוג 1, על-ידי האצת ההזדמנויות המבטיחות ביותר לריפוי, טיפול טוב יותר, ומניעת T1D. ל-JDRF שיתופי פעולה עם קשת רחבה של שותפים החולקים מטרה זו. מאז הקמתו בשנת 1970, העניקה JDRF יותר מ 1.5 מיליארד דולר למחקר T1D. למעלה מ-80% מהוצאות הארגון מועברים ישירות לתמיכה במחקר ומחקר המסייעים לשיפור הטיפול בחולים באופן ניכר, הרחבת ההבנה המדעית של T1D JDRF לא ישקוט עד שסוכרת נעורים תובס לחלוטין.
לקבלת מידע נוסף, בקר www.jdrf.org.
האגודה לסוכרת נעורים בישראל היא גוף (מלכ"ר) שנוסד ב-1981 על-ידי הורים לילדים החולים בסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים). בישראל 50,000 חולים מתוכם 5,000 חולים עד גיל 18.
האגודה חרתה על דגלה שתי מטרות עיקריות - מימון הטיפול והמחקר הרפואיים הטובים ביותר למציאת מרפא למחלה ולסיבוכיה, וכמו-כן לשיפור איכות חיי הילדים ומשפחותיהם. האתר של האגודה לסוכרת נעורים www.jdrf.org.il טל 03-5160171 שלוחה 0

תאריך:  04/12/2011   |   עודכן:  04/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ה- FDA קיבל החלטה להאיץ את פיתוח הלבלב המלאכותי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל איל
הגרנד קניון, מקבוצת קניוני ישראל, מזמין את תושבי חיפה והסביבה למסיבת אוזניות. באירוע ישתתפו המתמודדות בתחרות נערת השנה של חיפה והצפון לשנת 2012, ובראשן הזוכה בתואר נערת השנה – אירה ניקשין
סיגל איל
הגרנד קניון, מקבוצת קניוני ישראל, יקיים בימים שלישי ורביעי, 13-14.12, יריד גאדג'טים וגימיקים. האירוע ייערך בין השעות 10:00-22:00 בקומה השלישית. הכניסה אינה כרוכה בתשלום
ברוריה ביגמן
סמסונג ישראל תהיה הספונסר הבינ"ל הראשון המעניק חסות למשלחת ישראל למשחקים האולימפיים; בחירת הקמע תתבצע באינטרנט ע"י הציבור הרחב
אמיר גלעד
פנימיית נווה חנה מקרית גת ואינטל קריית גת חנכו תערוכת צילומים ייחודית במסגרת פרויקט "פרחי צילום"
מירה לוי
חגיגת פעילויות ואירועים ייחודיים בין פיראטים חשמונאים ליהודה הימית, "תמונות יפואיות" ואורות חורף...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il