X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
כיום בשוק הנדל"ן האמריקני ניתן לזהות הזדמנויות טובות להשקעה
▪  ▪  ▪

אם שאלתם את עצכם היכן כדאי להשקיע בנדל"ן, בארצות הברית או בישראל, נראה כי הזדמנויות ההשקעה והרווח בשוק האמריקני אטרקטיביים ביותר ועולים על אלו שבישראל. השקעות נדל"ן בארה"ב הינם אפיק השקעה מועדף ע"י משקיעים מכל רחבי העולם וגם מישראל. על-פי נתוני לשכת המסחר, רכשו ישראלים בשנתיים האחרונות מעל 150 אלף יחידות דיור בארצות הברית.
ישראל הריס, מנכ"ל חברת BNH ואתר נדל"ן USA מסביר כי במחיר דירה תל אביבית כיום לאחר ירידת המחירים ניתן לרכוש דירה במנהטן באזורים הנחשקים ביותר.
לפי סקר שנערך לאחרונה, באמצעות deloitte , עלה כי למעלה מ-70 אחוז מבכירי שוק הנדל"ן ציינו כי השוק בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר להשקעה בנדל"ן הינו השוק האמריקני.
ישראל הריס מציין כי : "עכשיו הזמן הנכון ביותר לרכוש נדל"ן בארצות הברית וזאת בגלל המחיר, ההזדמנות, התשואה והחלום. כבר עכשיו ניתן להרגיש במגמה של עלייה במחירים ובחזרה לערכים ריאליים. כיום עוד אפשר לרכוש וילה בארה"ב מחיר של כ-50,000 דולר כשברור לכולם שהערך האמיתי של נכסים עשוי לעלות פי 4".
הריס מציין נתון לפיו כיום נמצאים במאגר המעוקלים בארצות הברית כ-1.39 מיליון נכסים מעוקלים. להערכתו נתון זה גבוה פי 10 מהערכים של שוק בריא, אך יחד עם זאת הריס מציין כי מגמת השוק הינה ירידה בכמות המעוקלים.
כיום בשוק הנדל"ן האמריקני ניתן לזהות הזדמנויות טובות להשקעה. לדוגמה בקליבלנד- אוהיו שם ניתן לרכוש וילה במחיר הזהה למשכורת שנתית ממוצעת באזור.
במחיר של החל מ-60,000 דולר ניתן לרכוש וילה עם גינה צמודה המספקת שכירות של 1200-1300 דולר ברוטו לחודש, כשמדובר בשוכרים איכותיים שעלות השכירות מהווה כ-20% מהכנסתם החודשית. בתסריט אחר ניתן לרכוש את הנכס, להשביח אותו ולהוציאו למכירה בערכים של כ-130-170 אלף דולר וליהנות מרווחי מימוש.
אודות קבוצת BNH
קבוצה BN הינה נבחרת של אנשי מקצוע מתחום הנדל"ן והפיננסים אשר בראשם עומד המנכ"ל מר ישראל הריס איש מקצוע מוערך המומחה בתחום הנדל"ן האמריקני עם ניסיון רב בליווי עסקות השקעה מוצלחות לאורך השנים . לקבוצה רשת קשרים הדוקה עם התעשיה המקומית ( בארה"ב ) היושבת על צמתי המידע החשובים כל כך בביצוע עסקות נדל"ן בעלות ערך מוסף.
בי אנד איץ' ( BNH ) הוקמה בשנת 2008 בכדי לתת מענה לביקושים גוברים מצד המשקיע הישראלי בשוק הנדל"ן בארה"ב, בעקבות משבר הסאב פריים והשפעותיו על שוק הנדל"ן תוך יצירת חלון הזדמנויות המאפשר רכישת נכסי נדל"ן איכותיים במחיר זול ושגשוג אופנת ה- Cash Flow (תזרים מזומנים חיובי מנכס מושכר).

השקעות נדל"ן בארה"ב
תאריך:  05/12/2011   |   עודכן:  05/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דירה בתל אביב? או דירה במנהטן על הסטנרל פארק?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מזרחי זיו
ענקית הסלולר אלקטל משיקה את המודם הסלולארי המהיר בישראל? המודם החדש מציע מהירויות הורדה והעלאה שטרם נראו כמותן? רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי באקסל טלקום, נציגת אלקטל בישראל: הדגם החדש מאפשר למשתמש "לקחת איתו את האינטרנט" וליהנות מגישה מיידית לרשת, במהירות חסרת תקדים, בכל מקום ובכל עת
תומר המבורסקי
זהר נוי
מחזה קצר מאת הסופר יאיר פקר יועלה במקביל בתחילת דצמבר בלוס אנג'לס וגם בישראל, במסגרת פסטיבל למחזות קצרים בצוותא תל אביב ובקרוב יעלו שלוש מחזות נוספים שלו גם בגרמניה. יאיר פקר נחשב כיום, בגיל 77 למטאור בעולם המחזאות הישראלית ומי שהיה תעשיין ו"איש הפלדה" הפך ליוצר מוערך במושגים בינלאומיים ובתחומי תרבות נרחבים ולמי שהמציא מותגי ילדים רבים.
ענת פז
בפעם השביעית ברציפות: חברת שלמה Sixt במקום הראשון בכמות השכרות הרכבים לישראלים בסניפי רשת Sixt ברחבי העולם
אולמדיה-דורן יחסי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il