X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נערכת להשקתה של רשת אינטרנט חדשה -רשת ה-Power NGN אשר תאפשר חווית גלישה עם הביצועים הטובים ביותר עולה בקמפיין חוצה מדיות במסגרתו תזמין 5,000 לקוחות ראשונים להתנסות בחוויית הגלישה הייחודית
▪  ▪  ▪

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "שנת 2012 תהיה שנה של מהפיכה בחוויית האינטרנט לגולש הישראלי. בשנה האחרונה עמלנו כדי לפרוס תשתית טכנולוגית להעברת מידע ותעבורת אינטרנט, המבוססת על כבל התקשורת התת ימי, המתקדם מסוגו בעולם. בקרוב, נשיק רשת אינטרנט חדשה שתשנה את כללי המשחק בשוק האינטרנט בישראל ותאפשר לציבור הרחב ליהנות מחוויית גלישה עם הביצועים הטובים ביותר"
בתום פחות משנה, מאז החלה בהנחת הכבל האופטי במימי הים התיכון ותוך הקדמת המועד המתוכנן להשלמתו- פרויקט פריסת כבל התקשורת הבינלאומי מגיע לסיומו.
בזק בינלאומי סיימה את הנחת כבל התקשורת האופטי התת ימי, מישראל לאירופה, ומבצעת בימים אלה בדיקות אחרונות של התשתית החדשה. במקביל, מסיימת החברה היערכות טכנולוגית מורכבת, במסגרתה שדרגה החברה את שכבת הליבה (CORE) של האינטרנט, הקימה מערכי גישה וממשקי ליבה חדשים, החליפה ציוד קצה והרחיבה את חוות השרתים של החברה. היערכות נרחבת זו הינה במסגרת פעילותה של בזק בינלאומי להקמת רשת אינטרנט חדשה , אשר תישען על יכולותיו הטכנולוגיות המתקדמות של הכבל התת ימי החדש.
רשת האינטרנט החדשה אשר תיקרא-POWER NGN ותושק לציבור הרחב בשבועות הקרובים, תאפשר ללקוחות להוריד קבצים במהירות גבוהה יותר, ליהנות מחוויית משחקי רשת טובה יותר, צפייה ישירה (Streaming) איכותית יותר, בדגש על סרטים באיכות HD ויכולת לנצל באופן מקסימאלי את משאבי הרשת העומדים לרשות הלקוח, כך שיוכל לבצע מספר שימושים באינטרנט בו-זמנית באיכות מיטבית.
עד להשקתה המסחרית של הרשת החדשה, מזמינה בזק בינלאומי 5,000 לקוחות לקחת חלק בהתנסות בחוויית הגלישה באינטרנט עם הביצועים הטובים ביותר. בימים אלו, יוצאת בזק בינלאומי בקמפיין חוצה מדיות בהיקף מוערך של כ-6 מיליון שקלים, במסגרתו, בין השאר, תציע החברה ל-5,000 הלקוחות הראשונים שיירשמו ליהנות מחוויית הגלישה הייחודית.
חשיבות התשתית הבינלאומית של ישראל הולכת וגוברת עם התפתחות הטכנולוגיה. הכבל החדש שהקימה בזק בינלאומי יאפשר מענה אופטימאלי לביקושים ההולכים וגדלים לרחבי פס באינטרנט הקווי, הסלולארי ובשירותי ה-DATA ללקוחות עסקיים. על-פי הערכות שמרניות של החברה, הביקוש לקיבולת בינלאומית מישראל צפוי לגדול בכ 33% בשנה בחמש השנים הקרובות, ובכ 20% בשנה, בחמש השנים שלאחר מכן.
הקיבולת הגדולה של הכבל התת ימי (7.2 טרה ביט), מאפשרת לחברה להציע ללקוחותיה גישה ישירה ואיכותית לצמתי האינטרנט המרכזיים בחו"ל. כחלק מפרויקט הנחת הכבל התת ימי וכדי לשפר את חווית הגלישה בישראל, השקיעה בזק בינלאומי גם בהרחבתם של קווי התקשורת הפנים ארציים, כך שתעבורת האינטרנט תזרום עם מינימום הפרעות ועיכובים.
אורך הכבל הינו כ-2,300 ק"מ והוא נפרס במעמקי הים התיכון ומוטמן בעומק של עד 1,300 מטר מתחת לפני הים. הכבל של בזק בינלאומי יספק אלטרנטיבה לכבל היחיד כיום המשמש לתעבורת אינטרנט, בבעלות חברת מד נאוטילוס.
הכבל החדש, עתיד לשרת את כל ספקיות ומפעילות התקשורת בישראל ואת הלקוחות הפרטיים והעסקיים של בזק בינלאומי ויעבור לשימוש מבצעי כבר בשבועות הקרובים.

תאריך:  05/12/2011   |   עודכן:  05/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק בינלאומי סיימה את פריסת הכבל התת ימי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל רונן
כיום בשוק הנדל"ן האמריקני ניתן לזהות הזדמנויות טובות להשקעה
מזרחי זיו
ענקית הסלולר אלקטל משיקה את המודם הסלולארי המהיר בישראל? המודם החדש מציע מהירויות הורדה והעלאה שטרם נראו כמותן? רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי באקסל טלקום, נציגת אלקטל בישראל: הדגם החדש מאפשר למשתמש "לקחת איתו את האינטרנט" וליהנות מגישה מיידית לרשת, במהירות חסרת תקדים, בכל מקום ובכל עת
תומר המבורסקי
זהר נוי
מחזה קצר מאת הסופר יאיר פקר יועלה במקביל בתחילת דצמבר בלוס אנג'לס וגם בישראל, במסגרת פסטיבל למחזות קצרים בצוותא תל אביב ובקרוב יעלו שלוש מחזות נוספים שלו גם בגרמניה. יאיר פקר נחשב כיום, בגיל 77 למטאור בעולם המחזאות הישראלית ומי שהיה תעשיין ו"איש הפלדה" הפך ליוצר מוערך במושגים בינלאומיים ובתחומי תרבות נרחבים ולמי שהמציא מותגי ילדים רבים.
ענת פז
בפעם השביעית ברציפות: חברת שלמה Sixt במקום הראשון בכמות השכרות הרכבים לישראלים בסניפי רשת Sixt ברחבי העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il