X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
"תדמיינו מגרש מאולתר בשכונת פחונים בבֶּנין, ילדים לבושים במדי "מפעלות" ועוברים שיעור במנהיגות לפני האימון". לאחרונה, משלחת מתנדבי העמותה הגיעה לבֶּנין שבאפריקה, להקנות לצעירים מקומיים תוכנית חינוכית המשולבת בפעילות ספורטיבית
▪  ▪  ▪
הילדים המקומיים באימון [מפעלות חינוך וחברה]

הילדים עם אחד המתנדבים  [מפעלות חינוך וחברה]
אחד המתנדבים והילדים  [מפעלות חינוך וחברה]
לפני כחודשיים, משלחת מתנדבים של חמישה סטודנטים, מטעם עמותת "מפעלות חינוך וחברה" נסעה לבֶּנין שבאפריקה. הסטודנטים, בוגרי תואר ראשון במרכז אפריקה שבאוניברסיטת בן-גוריון, כאשר זו השנה השניה לשיתוף הפעולה בין שני הגופים. פעילותה של המשלחת צפויה להסתיים בשבוע הבא.
במסגרת פעילותם ההתנדבותית, עברו הסטודנטים הכשרה על-ידי נציגי העמותה, וכעת הינם מאמנים מוסמכים בתוכנית הפדגוגית של "מפעלות חינוך וחברה, הפועל תל אביב". תוכנית זו מתמקדת בשימוש בספורט בכלל ובכדורגל בפרט, על-מנת לחנך לאורח חיים בריא, למנהיגות, לפיתוח קהילה ולהעצמה נשית.
בְבֶּנין המשלחת פגשה שתי קבוצות של חניכים, להם העבירה את הפעילות. האחת, מונה 20 ילדים צעירים, ואילו השניה מונה כ-14 בני נוער.
"דרך המגרש", התוכנית החינוכית שהועברה לשתי הקבוצות, נכתבה על-ידי צוות ההדרכה של "מפעלות חינוך וחברה", ואף קיבלה את אישורה של הוועדה הפדגוגית של משרד החינוך. התוכנית מקנה לחניכים ערכים חינוכיים שונים, תוך שימת דגש על הכרות עם מבנה אימון מסודר. במסגרת התוכנית, עוברים הילדים שיעורים קצרים, שיחות קבוצה ואף אימוני כדורגל מקצועיים.
באחד משיעורי ה"מנהיגות", הציגו לשתי הקבוצות את סיפורו של דידיה דרוגבה, שחקן כדורגל מחוף השנהב המכהן כקפטן הנבחרת, ואף חלוץ בקבוצת הפאר האנגלית צ'לסי. החניכים ניהלו דיון בנוגע לדמותו של דרוגבה, והביעו את דעתם בנוגע למידת התאמתו לכהן כקפטן הקבוצה. הדיון היה סוער והדעות כמובן חלוקות.
מנהל ההדרכה של "מפעלות חינוך וחברה", ערן גל, הצטרף במהלך השבוע האחרון למשלחת בבֶּנין. מטרת ביקורו הייתה לעקוב אחרי הפרויקט ולהכשיר מאמנים מקומיים נוספים שימשיכו את הפעילות של העמותה בְבֶּנין, גם לאחר סיום ההתנדבות של המשלחת.
"כשהגעתי נדהמתי לראות את מגרש הכדורגל המאולתר, באמצע שכונת פחונים בבירת בֶּנין. השערים נבנו מעצים ונקשרו בעזרת שרשראות אופניים. הצעירים האפריקנים היו לבושים במדי "מפעלות", עשו חימום לבדם תוך כדי שהם שרים שירים אפריקנים". עוד מספר ערן כי מעבר לשיתוף הפעולה המלא של החניכים עם המשלחת, הדבר המדהים ביותר הוא ההתמדה של החניכים באימונים הקבוצתיים: "מי שלא ראה את מוניק רק לשער, מאבד נעל אחת, ממשיך, מאבד נעל שניה מגיע לשער ונכנס עם הכדור לתוכו, כדי לוודא שיש פה גול, לא ראה נחישות מהי!"
עמותת "מפעלות חינוך וחברה, הפועל תל אביב" הוקמה בשנת 1997 על-ידי משה תאומים, יו"ר ובעלים של קבוצת התקשורת והפרסום גיתם / BBDO , מוטי אורנשטיין, איש עסקים ומזכ"ל תנועת הצופים בעבר, וסמי סגול, בעלים של קבוצת כתר פלסטיק . העמותה משתפת פעולה עם מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, ופועלת לקידום ערכי הסובלנות, הגשמה אישית וקהילתית, על-ידי שימוש בספורט. הנושאים החברתיים-חינוכיים מועברים על-ידי תוכנית פדגוגית המשולבת לצד אימון ספורטיבי. העמותה מפעילה 25,000 ילדים ב-400 פרויקטים חברתיים, בכל חברי הארץ והעולם.
בהמשך לפעילות הבינלאומית אותה מקדמת העמותה, תטוס בתחילת דצמבר, משלחת מטעם "מפעלות חינוך וחברה" להודו במסגרת "חודש ישראל". העמותה נבחרה לייצג את ישראל באירוע, מבין 20 ארגונים שונים. במהלך הפעילות יועברו תכנים חינוכיים לכ-100 ילדים וכן יוכשרו 35 מאמנים מקומיים, להפעלת התוכנית בהמשך.

עמותת מפעלות חינוך וחברה - הפועל תל אביב.
תאריך:  05/12/2011   |   עודכן:  05/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמי סגול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי אדרי
הקמפיין, תומך במבצע מיוחד "מבחן השוקה": לקוחות סוכני הביטוח שיציגו פוליסה לביטוח מקיף לרכב, זולה יותר משל ביטוח 9,000,000 ויישארו אצל הסוכן – יקבלו 100 ש"ח מתנה!
לב אפרת
עדי אקוניס
החורף שהקדים השנה וצניחת הטמפרטורות, לא הטיבו עם הבשלת העגבניות כפי שתוכנן, דבר שהוביל למחסור בשווקים וגרם בין היתר לעליית המחירים הדרמטית בימים האחרונים
טל מרום
מלון ענבל נבחר כמלון המוביל בישראל וכאחד מארבעת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון על-ידי עיתון התיירות המוביל והיוקרתי - CONDE NAST
דנה הראל
בפרויקט הוטמעו פתרונות חברת F5 לחלוקת עומסים בין קווי האינטרנט של הארגון ולהגנת אפליקציות ה-WEB הארגוניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il