X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בזק תקיים מכירה קבוצתית בהנחות של עשרות אחוזים המכירה הקבוצתית הראשונה תתקיים ב-11.12
▪  ▪  ▪

בזק השיקה היום חנות בזקסטור בפייסבוק. החנות המקוונת בפייסבוק תאפשר לכ-120 אלף החברים בעמוד הפייסבוק של בזק לרכוש מוצרי מחשוב וטלפוניה הנמכרים היום באתר בזקסטור וברשת חנויות בזק ברחבי הארץ. בין המוצרים שתציע בזק למכירה ניתן יהיה למצוא, לפטופים וטאבלטים, טלפונים, ציוד היקפי למחשב ומוצרי מולטימדיה.
במקביל, בזק יוצאת במהלך ראשוני של מכירות קבוצתיות, בהנחה של עשרות אחוזים. המכירות הקבוצתיות של בזק בפייסבוק יותנו במספר משתתפים מינימלי לכל עסקה. מכירה קבוצתית בפייסבוק תתקיים אחת לשבוע, כאשר המחיר יהיה תקף לזמן מוגבל של כ-48 שעות בלבד.
במסגרת השקת החנות, תציע בזק במכירות הקבוצתיות מוצרים כמו אייפד ומחשבי לפטופ ב-1000 שקל ומוצרי אלקטרוניקה אחרים במחירים הזולים בעד 50% מהמחיר הנמוך ביותר שאפשר למצוא באינטרנט (לפי זאפ). במכירה הקבוצתית הראשונה, שתתקיים ב-11.12, יימכר מסך מחשב LED במחיר העומד על 499 שקל בלבד, במקום 799 שקל. חשוב לציין, כי ניתן לרכוש מוצרים במסגרת רכישה אישית ובמסגרת רכישה קבוצתית. המחירים במכירה אישית יהיו זהים למחירים באתר בזקסטור וברשת החנויות, כאשר יהיו גם מוצרים בלעדיים שבזק תציע רק לחברי עמוד הפייסבוק של בזק. הרכישה באתר מאובטחת ואמינה, כאשר המוצרים מגיעים עם שליח עד הבית.
אילן סיגל, מנהל אגף שיווק פרטי בבזק, "מדובר במהלך נוסף של בזק בתחום הרשתות החברתיות שנועד לתת ערך מוסף ללקוחות שלנו שממילא נמצאים זמן רב בפייסבוק. חשוב לנו ליצור ללקוחות בזק יישומים שימושיים ובעלי ערך לגולשים. הרכישה בפייסבוק משרתת צורך של גולשים ומאפשרת שימוש בפיצ'רים החברתיים של פייסבוק כמו התייעצות עם חברים לגבי מוצרים, קריאת ביקורות אותנטיות של גולשים LIKE למוצרים ועוד".
כזכור, לאחרונה השיקה בזק אפליקצייתSMS מדף הפייסבוק, המאפשרת לשלוח הודעת טקסט לכל היעדים והרשתות בישראל בחינם, ממנה כבר נשלחו עשרות אלפי הודעות. כמו-כן, העלתה בזק לאחרונה גם מנוע חברתי לחיפוש עסקים בפייסבוק, באמצעות אתר b144. התרחבות b144 לרשתות חברתיות מאופיינת בפיתוח מנוע חיפוש חברתי, המאפשר לגולש בפייסבוק לאתר עסקים התואמים את העדפותיו האישיות וכן לבחור עסקים על-פי המלצות חברים.

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  07/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
כלל שוטרי משטרת ישראל עברו לשולחנות עבודה וירטואלים של סיטריקס. סיטריקס מיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן
רעיה בלחסן
לרגל חג החנוכה יצרה קרינה צ'פלינסקי השוקולטיירית הראשית בדה קרינה את מפת הגולן מתוקה מתמיד, משוקולד 100%
רעיה בלחסן
התנור -התאגיד השני בארץ והראשון בצפון שיקבל תקן בטיחות ובריאות בתעסוקה    תאגיד התנור החל בימים אלו תהליך הסמכה במכון התקנים הישראלי לקבלת תקן OHSAS 18000, תקן בטיחות ובריאות בתעסוקה
זהר נוי
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), המומחים לקול שהמציאו את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרו יותר משמונה מיליון מכשירי magicJacks ® , הודיעה שתאריך התשלום של מניות ההטבה שלה יהיה ה-16 בדצמבר 2011. כפי שדווח קודם לכן, ב-1 בדצמבר 2011, מועצת המנהלים של החברה אישרה פיצול מניות שתיים תמורת אחת שישולם בצורת מניות הטבה 100% לבעלי המניות שרשומים נכון ליום 12 בדצמבר 2011.
שרה טיקטינסקי
הבשורה הירוקה מגיעה לנגב: חברת גדיש-מעוז מקימה 3 פרויקטים של בנייה ירוקה על גבי שלד מפלדה דקת דופן בשדה בוקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il