X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מסעדת 'קולוני' ו'יקבי רמת הגולן' בפעילות גורמה מיוחדת יארחו לחגיגה קולינרית שפים צעירים ומבטיחים לסדרה של ארוחות ייחודיות מלוות ביינות מסדרת 'גמלא' של היקב
▪  ▪  ▪

לרגל ציון שש שנים לפתיחתה של מסעדת 'קולוני' הירושלמית, יזמו מיכאל כץ, השף הראשי של קבוצת אדום (מסעדות 'לבן', 'קולוני', 'אדום' ו'חאנל'ה') ו'יקבי רמת הגולן', סדרה מיוחדת בת שש ארוחות בשם "במה לשף הצעיר".
במסגרת הפרויקט הייחודי, שיתפרש על פני שישה חודשים, יתארחו במטבח המסעדה שישה סו-שפים ושפים צעירים ומוכשרים, שעדיין לא נחשפו לקהלים רבים.
אירוח שפים מפורסמים ושיתופי פעולה קולינריים בין מסעדות מובילות הם עניין שבשגרה, אולם להבדיל, מטרתו של פרויקט זה הנה להאיר את כישרונם של השפים המבטיחים, שלרוב משמשים כ"מספר שתיים" ולא נהנים מאור הזרקורים.
הארוחות ייערכו במרפסת המרווחת של המסעדה סביב שולחן אבירים באורך 12 מטרים, וילוו אותן יינות של 'יקבי רמת הגולן' אשר הותאמו במיוחד למנות המוגשות. כל שף יכין ארוחה חד-פעמית המביאה לידי ביטוי את יכולותיו, והתוצאה היא מגוון רחב של סגנונות וטעמים, החל מארוחות מסורתיות (גלילית-בדואית וערבית-ירושלמית), דרך השפעות צרפתיות קלאסיות עם קריצות עכשוויות, ועד לשימוש בטכניקות מהמטבח המולקולרי. כך מספק פרויקט זה תמונת מצב עכשווית לקולינריה הישראלית בדמות השפים שיובילו בעתיד הקרוב עולם זה. לצד המנות המיוחדות, יוגשו כאמור יינות מסדרת 'גמלא' של 'יקבי רמת הגולן', אשר ישלימו את החוויה המאפיינת את הסדרה: "גמלא. כל הרגשות מתעוררים".
הארוחות והשפים המשתתפים בפרויקט:
ארוחה ראשונה: 14.11 - שף אוראל קמחי (לשעבר שף במסעדת 'קבלייר', זוכה בפרס 'השף הצעיר של ישראל' בתחרות סאן פלגרינו-ונציה) יפתח בארוחה בהשראה בינלאומית המשלבת חומרי גלם עונתיים מקומיים עם הקפדה צרפתית.
ארוחה שנייה: 12.12 - שף יום טוב לוי (סו-שף במסעדת 'מסה', שאותה מוביל השף אביב משה) יכין ארוחה מודרנית הנשענת על המטבח הקלאסי עם נגיעות מפתיעות.
ארוחה שלישית: 9.1, שף אריאלה ברופמן (סו-שף במסעדת 'ברטי' בתל אביב) תשלב את שלל סגנונות הבישול שבהם התמחתה לכדי ארוחה מוקפדת עם דגש על פרזנטציה.
ארוחה רביעית, 13.2, שף רמזי אבו אלהווא (סו-שף מסעדת 'קולוני', המארחת את הפרויקט) יבשל ארוחה ערבית מסורתית, כולל קינוחים קלאסיים.
ארוחה חמישית: 12.3, שף אחמד עוקלה (סו-שף של השף חי שוורץ) יחתום את העונה הקרה בארוחה גלילית חורפית המושפעת משורשיו הבדואים.
ארוחה שישית: 30.4, שף מורן רוטמן (קייטרינג ROTMAN' אומנות קולינרית') תחגוג את סיום הפרויקט בארוחה מלכותית עם קריצות מהמטבח ההולנדי לכבוד יום המלכה הנערך ביום זה.
שף מיכאל כץ: "יש לנו דור נהדר של טבחים שמחכה לפרוץ החוצה, ולא תמיד קיימת במה ראויה שהיא רק שלו. הרעיון שעומד מאחורי הפרויקט הוא לתת במה ולפרגן לשפים צעירים לא מוכרים בעלי כישרון והרבה אמביציה ולחשוף את הקהל הרחב ליכולותיהם".
איילה זינגר, מנהלת פיתוח שיווקי של 'יקבי רמת הגולן': " זהו מהלך נוסף במסגרת פרויקט "גמלא. כל הרגשות מתעוררים" עם סידרת קגמלא' של היקב ובתור יקב ישראלי, המוביל את המגמה של חיבור עולם היין האיכותי לעולם הגורמה הישראלי הצעיר, הרי שהחיבור בין 'יקבי רמת הגולן' למסעדת 'קולוני' והפרויקט של "שף התקווה הטובה" היה טבעי. אני בטוחה, שכמו ביין, גם השפים הצעירים ילכו וישתבחו עם השנים וכולנו עוד נהנה מהבציר המשובח שלהם".
במה לשף הצעיר במסעדת קולוני. דרך בית לחם 7, שכונת בקעה, מתחם הרכבת, ירושלים. 02-6729955. המחיר לארוחה: 240 ש"ח, כולל יינות של יקבי רמת הגולן.
מומלץ להזמין מקום מראש

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  07/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר הרפז
עשרות יקבים ויבואני יין, אביזרים, סדנאות מקצועיות בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון ש"ח    וצפי של למעלה מ-20 אלף מבקרים    מרכז הירידים והקונגרסים, תל אביב 23-21 בפברואר 2012
בזק דוברות
בזק תקיים מכירה קבוצתית בהנחות של עשרות אחוזים    המכירה הקבוצתית הראשונה תתקיים ב-11.12
אסף דרגן
כלל שוטרי משטרת ישראל עברו לשולחנות עבודה וירטואלים של סיטריקס. סיטריקס מיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן
רעיה בלחסן
לרגל חג החנוכה יצרה קרינה צ'פלינסקי השוקולטיירית הראשית בדה קרינה את מפת הגולן מתוקה מתמיד, משוקולד 100%
רעיה בלחסן
התנור -התאגיד השני בארץ והראשון בצפון שיקבל תקן בטיחות ובריאות בתעסוקה    תאגיד התנור החל בימים אלו תהליך הסמכה במכון התקנים הישראלי לקבלת תקן OHSAS 18000, תקן בטיחות ובריאות בתעסוקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il