X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

בימים אלה מסתיים תהליך הטמעתה של חברת TNSטלגאל המבצעת את מדידת הצפייה בטלוויזיה [מערכת הפיפל מיטר] בישראל עבור הוועדה הישראלית למדרוג ומחקרי סינגל סורס המבצעת את סקר TGI ישראל אל תוך חברת מחקרי המדיה הבינלאומית KANTAR MEDIA . למעשה , מהיום TNSטלגאל ו TGI ישראל הופכות ל KANTAR MEDIA . שינוי זה יתבטא לא רק בשם ובשפה החזותית של פרסומי החברה, אלא בעיקר באיכות והיקף היכולות המקצועיות והשירותית אשר יועמדו לרשות לקוחות החברות בישראל, זאת עקב ההשתייכות הישירה של הפעילות בישראל אל הגורמים המקצועיים בחו"ל האחראים על פיתוח הידע והתמיכה המקצועית.
KANTAR MEDIA, הינה זרוע המדיה של קבוצת KANTAR העולמית, KANTAR MEDIA משרתת יותר מ – 22,000 לקוחות בכ-60 ארצות בעולם ע"י כ-4500 עובדים . KANTAR MEDIA מציעה מגוון רחב של מוצרי תובנה ומדידת מדיה הכוללים בין השאר: מדידת צפייה בטלוויזיה , האזנה לרדיו , חשיפה לעיתונות , חוצות , אינטרנט ,מדיה חברתית, TGI ואחרים.
חטיבת מחקרי השיווק הייעודיים של TNS בישראל תמשיך לפעול בתחום מחקרי השיווק הפרסום ודעת הקהל, הכמותיים והאיכותניים תחת TNS ישראל.
במסגרת תהליך הטמעתה של הפעילות הישראלית כחלק מתוך KANTAR MEDIA מונה איתן כסיף עד לאחרונה מנכ"ל TNS טלגאל בנוסף לתפקידו כמנכ"ל הפעילות של קנטאר מדיה בישראל כדירקטור אזורי בפעילות הגלובאלית של KANTAR MEDIA . מינוי זה כולל בין השאר את מינויו ,בשלב זה , כיו"ר KANTAR MEDIA ברומניה וניהול פרויקטים גלובאליים תחת Kantar Media Audiences זרוע פעילות מדידת המדיה האלקטרונית בקבוצה.
לפרטים נוספים : איתן כסיף eitan.kassif@kantarmedia.com טל: 0544-291011
יונתן שלטjonathan.shalet@kantarmedia.com טל: 0544-674686
www.kantarmedia.com
www.kantar.com

תאריך:  07/12/2011   |   עודכן:  07/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבריאל בן דור
ועידת האנרגיה ועסקים 2011 התשיעית, אותה יזמו אקו אנרג'י וחברת תכלית הפקות, התקיימה בכפר המכבייה בר"ג
אבריאל בן דור
חברת CIS הישראלית הקימה "קניון קופונים" לנשים בבריטניה בעלות של כ-12 מיליון ש"ח    "מאחורי המיזם עומדים משקיעים ישראלים, שזיהו את הפוטנציאל הגדול ובהשקעה במדינות שעדיין אינן רוויות באתרי קופונים"
עדי אדרי
חודשיים מתנה בביטוח מקיף לרכב וגם חודש מתנה בביטוח חובה ברכישת מקיף וחובה    המבצע בתוקף במהלך חודש דצמבר למצטרפים חדשים דרך מוקד השירות הטלפוני של החברה: 03-5555555
זהר נוי
הרופאים משתמשים כיום בבדיקות PSA בדם ודירוג גליסון כדי לאבחן סרטן הערמונית אצל גברים ולקבוע את השלב שלו. למרות ששניהם יעילים כבדיקות לגילוי סרטן הערמונית, הם נותנים לרופאים ולחולים תמונה מוגבלת לגבי האגרסיביות של המחלה וסיכויי ההתפשטות שלה. בזכות פעילות של מדענים במכון ללימודים מתקדמים בפרינסטון, אפשר שיש באופק אסטרטגיות חדשות לקביעת השלב של סרטן הערמונית
קרן גרימברג
מסעדת 'קולוני' ו'יקבי רמת הגולן' בפעילות גורמה מיוחדת יארחו לחגיגה קולינרית שפים צעירים ומבטיחים לסדרה של ארוחות ייחודיות מלוות ביינות מסדרת 'גמלא' של היקב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il