בימים אלה מסתיים תהליך הטמעתה של חברת TNSטלגאל המבצעת את מדידת הצפייה בטלוויזיה [מערכת הפיפל מיטר] בישראל עבור הוועדה הישראלית למדרוג ומחקרי סינגל סורס המבצעת את סקר TGI ישראל אל תוך חברת מחקרי המדיה הבינלאומית KANTAR MEDIA . למעשה , מהיום TNSטלגאל ו TGI ישראל הופכות ל KANTAR MEDIA . שינוי זה יתבטא לא רק בשם ובשפה החזותית של פרסומי החברה, אלא בעיקר באיכות והיקף היכולות המקצועיות והשירותית אשר יועמדו לרשות לקוחות החברות בישראל, זאת עקב ההשתייכות הישירה של הפעילות בישראל אל הגורמים המקצועיים בחו"ל האחראים על פיתוח הידע והתמיכה המקצועית.
KANTAR MEDIA, הינה זרוע המדיה של קבוצת KANTAR העולמית, KANTAR MEDIA משרתת יותר מ – 22,000 לקוחות בכ-60 ארצות בעולם ע"י כ-4500 עובדים . KANTAR MEDIA מציעה מגוון רחב של מוצרי תובנה ומדידת מדיה הכוללים בין השאר: מדידת צפייה בטלוויזיה , האזנה לרדיו , חשיפה לעיתונות , חוצות , אינטרנט ,מדיה חברתית, TGI ואחרים.
חטיבת מחקרי השיווק הייעודיים של TNS בישראל תמשיך לפעול בתחום מחקרי השיווק הפרסום ודעת הקהל, הכמותיים והאיכותניים תחת TNS ישראל.
במסגרת תהליך הטמעתה של הפעילות הישראלית כחלק מתוך KANTAR MEDIA מונה איתן כסיף עד לאחרונה מנכ"ל TNS טלגאל בנוסף לתפקידו כמנכ"ל הפעילות של קנטאר מדיה בישראל כדירקטור אזורי בפעילות הגלובאלית של KANTAR MEDIA . מינוי זה כולל בין השאר את מינויו ,בשלב זה , כיו"ר KANTAR MEDIA ברומניה וניהול פרויקטים גלובאליים תחת Kantar Media Audiences זרוע פעילות מדידת המדיה האלקטרונית בקבוצה.
לפרטים נוספים : איתן כסיף
eitan.kassif@kantarmedia.com טל: 0544-291011
יונתן
שלטjonathan.shalet@kantarmedia.com טל: 0544-674686
www.kantarmedia.com www.kantar.com