X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בעקבות השינויים בהרגלי הצריכה של הישראלים: פורום מסחר אלקטרוני מוקם באיגוד לשכות המסחר
▪  ▪  ▪

פורום חברות למסחר אלקטרוני יוקם ביום שלישי הקרוב (13.12) באיגוד לשכות המסחר. הפורום מוקם לאור השינויים בהרגלי הצריכה בישראל ובעולם המתבטאים בקנייה מוגברת דרך אתרי המכירות באינטרנט על חשבון הקנייה המסורתית בחנויות ומרכזי הקניות כמו גם האתגרים הנובעים מכך. מגמה זו קיבלה תוקף ביום ראשון השבוע (4.12) עם אישור הממשלה את המלצת ועדת טרכטנברג לביטול תשלום המכס על קניית מוצרים דרך האינטרנט בסכום של עד 1200 שקלים.
מנתוני הפורום עולה כי היקף הסחר האלקטרוני בישראל הכולל בתוכו העברת תשלומים לרשויות המדינה, הסתכם בשנת 2010 בסכום שיא של כ-50 מיליארד שקלים. מתוכם, כ - 40 מיליארד שקלים הושקעו ברכישות מוצרים, שירותים ומידע באמצעות רשת האינטרנט וכ 10 מיליארד שקלים עבור קניית מוצרים ושירותים מחוץ לישראל, בעיקר מארה"ב וסין.
מסקרים אחרונים שנערכו בנושא נמצא כי 67% מהישראלים קונים מוצרים באמצעות האינטרנט בקביעות כאשר 78.8% מהם עושים זאת דרך אתרים ישראלים. כמו-כן, 44.6% מהישראלים קונים ברשת עד 3 פעמים בשנה. היקף הגולשים באתרי המכירות ובתשלומים לרשויות המדינה מוערך בכ-5 מיליו איש ומספרם עולה בכ-20% מידי שנה.
הפורום למסחר אלקטרוני יהיה שותף בעיצוב וקידום ההתארגנות בענף כלכלי חשוב ומתפתח זה. החברות המיוצגות בו יעסקו בין השאר בשאלות של רגולציה ודה-רגולציה, סטנדרטיזציה, מיסוי והשקעות, האצת הליכים להתפתחות הענף, סיוע ממשלתי לפרויקטים מיוחדים ותהליכים חשובים להשתלבות בעולם הסחר האלקטרוני הגלובאלי.
החברות העסקיות בפורום באות הן מעולם המסחר האלקטרוני והן מעולם השירותים הטכנולוגיים הקשורים לצורת סחר זו.
לדברי זאב רפואה, יו"ר דירקטוריון netex ומחלוצי תעשיית המחשבים והאינטרנט בישראל, לשעבר מנהל רשות החברות הממשלתיות ומי שעתיד לעמוד בראש הפורום המוקם, "הרעיון הוא שבפורום תשבנה החברות המובילות במשק בתחום המסחר האלקטרוני לצד חברות קטנות ובינוניות, כולם יביאו מניסיונם המוצלח או הפחות-מוצלח, נעלה ביחד את הנושאים הבוערים שצריכים טיפול הן מול הרגולטור והן ברמה של גיבוש סטנדרטים אחידים ונהפוך את הסביבה הוירטואלית של המסחר למקום שבו כולם בישראל רוצים להיות. ראינו תוצאות בסקטורים אחרים שבחרו להתאגד ונקווה שגם כאן נוכל להשפיע".
לדברי עמוס רון, יו"ר ומייסד חברת PlugWallet, ולשעבר מנכ"ל רשות הנמלים ומנכ"ל משרד התשתיות ומיוזמי הקמת הפורום, "ישראל היא מן המדינות המובילות בעולם הן בפיתוח טכנולוגיות חדשניות למסחר אלקטרוני ובכלל זה גם בתחום אפליקציות ופתרונות סלולאריים. כמות הידע שנצבר בנושא ה-ecommerce בקרב חברות הטכנולוגיה, השירותים והמסחר בישראל היא רבה והקמתו של פורום זה היא הזדמנות ייחודית לשתף ולהירתם ביחד על-מנת להבטיח שגם הצרכן הישראלי יוכל ליהנות מן היתרונות הרבים של המסחר ברשת בדומה לשווקים אחרים בעולם".

יובל גמליאל - אחראי קשרי עיתונות, איגוד לשכות המסחר
תאריך:  11/12/2011   |   עודכן:  11/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 זאב רפואה
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר גלעד
אתר ומותג הילדים המצליח מוגובי משיק בשיתוף עם חברת "אילנית" בובות פרווה בדמות מוגובי
זהר נוי
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), המומחים לקול שהמציאו את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרו יותר משמונה מיליון מכשירי magicJacks®, הודיעה היום שבכוונתה להציע 1,200,000 מהמניות הרגילות שלה ובעלי מניות מסוימים של החברה מתכוונים להציע 300,000 מניות רגילות בהצעת מכר לציבור עם חיתום
ענת פז
נמל אשדוד יהיה היעד הראשון בישראל של אוניית Humber Bridge – אוניית המכולות הגדולה ביותר שפקדה את ישראל
שירי לוי
אתר הקופונים החדש מאפשר לכל גולש זירת מסחר למכירה ולרכישת קופונים, ללא תלות קבוצתית, מהווה פתרון שיווקי לעסקים קטנים
זהר נוי
Bombardier Aerospace הודיעה היום על קידומו של רפאל חדד לתפקיד סגן נשיא למכירות במזרח התיכון ואפריקה, בומברדיה מטוסים מסחריים. עם יותר מ-15 שנות ניסיון בבומברדיה, מר חדד, שקודם לכן שימש כמנהל בכיר למכירות במזרח התיכון וצפון אפריקה, ימשיך להיות כפוף לצ'ט פולר, סגן נשיא בכיר מסחרי, בומברדיה מטוסים מסחריים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il