X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
במסגרת הפרויקט הועבר מערך השרתים הפיזי של חברת Lease4U לסביבה וירטואלית מבוססת VMware על תשתיות מחשוב של חברת DELL ; העסקה מוערכת בהיקף של למעלה ממיליון שקל
▪  ▪  ▪

אומניטק, הספקית המובילה בתחום האינטגרציה לתשתיות מחשוב ארגוני, וחברת Lease4U מקבוצת קרסו, השלימו פרויקט איחוד ומעבר לווירטואליזציה. במסגרת הפרויקט ביצעה אומניטק העברה של 15 שרתים פיזיים לתשתית וירטואלית מבוססת VMware vSphere 4.1 במטרה להשיג חסכון בעלויות התפעול השוטפות של חדר השרתים, קלות ניהול והגדלת כוח המחשוב. הפתרון יושם על גבי שרתי Dell, תשתית תקשורת מבוססת מתגי Dell PowerConnect ומערכות אחסון מרכזיות מסוג EqualLogic Dell. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בלמעלה ממיליון שקל.
מטרת הפרויקט הייתה לסייע ל-Lease4U בהקמת תשתית מחשוב, אשר תאפשר להכיל את הגידול העתידי בנפחים ובביצועים לצד קלות ניהול. טכנולוגיית האחסון מסוג Dell EqualLogic עליה מבוססת תשתית המחשוב בחברת Lease4U מצטיינת בעיקר ביכולת לבנות מערך אחסון המבוסס על גמישות מרבית ותשלום על-פי צריכה בלבד.
לדברי אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות, אומניטק: "פרויקט הקונסולידציה והווירטואליזציה שביצענו ב- Lease4U, הנו נדבך נוסף בשורה ארוכה של פרויקטים דומים שאנו מבצעים בארגונים ועסקים רבים במשק. אנו משלבים את הבנת צרכי הלקוח, הידע המקצועי העמוק והניסיון הרחב של מומחי אומניטק, והעבודה עם יצרנים מובילים כמו Dell."
לדברי מגי משומר, מנהלת מערכות המידע בחברת Lease4U: "עד לאחרונה היו לחברת Lease4U מערכות מבוססות שרתים פיזיים, אשר הצריכו מערך תחזוקתי שוטף ומורכב. בהתייעצות עם צוות המומחים של חברת אומניטק ובליווי ייעוץ של Dell, קיבלנו החלטה להתקדם לפתרונות של Dell הן באחסון והן בתשתיות השרתים והתקשורת. העובדה שבמערכות ה – Dell EqualLogic הפונקציונליות העשירה כלולה בפתרון, אפשרו לנו להוריד את הוצאות הרכש העתידיות הנובעות מהרחבה וגידול בשירותי המחשוב של Lease4U. היבט חשוב נוסף בבחירת הציוד לפרויקט הוא הצמצום בצריכת החשמל, הקירור, והחיסכון באנרגיה העולה בקנה אחד עם תפיסת חברת Lease4U."
גור קריתי, מנהל תחום פתרונות אחסון בחברת Dell ישראל: "התפיסה העומדת מאחורי כלל פתרונות האחסון של Dell הינה יעילות עסקית. בעידן בו כל סוגי המידע עוברים תהליך מיכון במערכות המחשוב והאחסון בפרט, נוצרים אתגרים רבים אשר רק מערכת אחסון 'חכמה' מאפשרת לשלוט, לנהל ולהוזיל את עלויותיהם. מעבר הארגונים לתשתיות מבוססות וירטואליזציה כשלב בדרך ל – Cloud Computing, מחייב פתרון אחסון התומך בגמישות גבוהה, גידול שאינו מוגבל, ניצול מקסימאלי ופשטות, הקיימים בפתרונות האחסון של Dell".
חברת Lease4U, מקבוצת קרסו מוטורס ומשקי הקיבוצים, היא אחת החברות המובילות בענף הרכב בישראל. לאחר מיזוג חברות אמפא ליס וחברת משקי ליסינג לחברת Lease4U נוצרו בארגון מספר צרכים עסקיים כאשר הבולטים שבהם:
  • העלאת השרידות של שירותי הקבוצה ומתן המשכיות עסקית.
  • צמצום ופישוט עלויות ניהול מערכות המחשוב בארגון שאינו בעל אוריינטציית מחשוב.
  • צמצום כמות השרתים הפיזיים וכן הורדת עלויות חשמל, קירור ושטח רצפה.
  • איחוד ושדרוג בסיסי הנתונים, תהליך שהוביל שכפול סביבות עבור צוותי פיתוח, בדיקות והדרכה.
  • העלאת ביצועי מערכות המחשוב כתוצאה ממיכון שירותים עסקיים רבים בחברה.

תאריך:  12/12/2011   |   עודכן:  12/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אומניטק ביצעה פרויקט וירטואליזציה בחברת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי וונש
יוסי מציע לכם קורסי צילום דיגיטאלי, עריכת תמונות ועריכת סרטים. הקורסים מתקיימים באזור המרכז, מודיעין וירושלים, לכל הגילאים (כולל ילדים וגיל הזהב). הקורס מיועד לכל חובבי הצילום, לחסרי ניסיון קודם בצילום או בעלי ניסיון מסוים הרוצים להרחיב ולבסס את מושגי היסוד שלהם בתחום הצילום. כל מה שצריך זה - רצון ונכונות ליצור תמונות יפות שמספרות סיפור, שילוו אותנו וישמשו היסטוריה תיעודית לדורות הבאים...
יעל הגר
Ins.calclaist.co.il כלכליסט ביטוח – שירות חדש של כלכליסט
להשוואת מחירים ולהנפקת פוליסה מיידית מחברות הביטוח הגדולות
קרן יפה - גדיש
שיתוף פעולה ייחודי בין גרמניה לישראל בענף הרכב יבטיח העלאת רמת הידע וכן שירות, טיפול ותיקון רכבים באיכות גבוהה. כחלק מהשת"פ מסלול ההכשרה המייסטר היוקרתי הגרמני יתאפשר מעתה בארץ
יח"צ נובה מכשירי מדידה
החברה קיבלה הזמנות ב-7 מ' ד' מלקוח Foundry באסיה. מכשירי המדידה יתמכו בייצור מוגבר בטכנולוגיה של 28 ננומטר ובתהליכי פיתוח של 20 ו 14 ננומטר. חבילת המוצרים תסופק במהלך הרבעון הנוכחי וברבעון הבא
אייל מדינה
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il