X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תייצג בלעדית בישראל את Esnatech, מובילה בינ"ל עם אלפי התקנות מבוססות Google App לטלפוניה קווית, סלולרית ואפליקציות ארגוניות
▪  ▪  ▪

חברת Esnatech הקנדית, הנחשבת למובילה בינ"ל בתחום טכנולוגיית ענן, תשווק בישראל פתרונות Unified Communication באמצעות חברת MobileU. ל-Esnatech אלפים רבים של התקנות ביישומי Google App וטכנולוגיות ענן נוספות. הנהלת החברה מסרה כי בחרה ב-MobileU הישראלית כנציגתה, בשל היותה ספקית מתמחה בפתרונות טכנולוגיים לעולם ה-Mobilty. שיתוף הפעולה בין החברות, נועד לאפשר לארגונים וגופי תקשורת בישראל לייצר יכולות Unified Communication בין Google App, אפליקציות ארגוניות, טלפוניה קווית וניידת. הסכם שיתוף הפעולה עשוי להניב חוזים בשווי 4 מיליון ש"ח ב-3 שנים הקרובות.
הפתרון הטכנולוגי של Esnatech, מספק יכולות Unified Communications המשלבות בין מרכזיות, תקשורת סלולרית ואפליקציות ענן (Google Applications ו-(Salesforce. יישום הפתרון אינו מצריך החלפה של טכנולוגיה קיימת או שינוי בסביבת ה-PBX של הארגון. האפליקציה של Esnatech יודעת להציג מידע רלוונטי ממגוון מקורות, בזמן אמת. המידע, כמו גם היכולת לראות\לשמוע את הודעות הדוא"ל, הפקס וה-Voice, ישירות מהמכשיר הנייד או האפליקציה (click to dial), בכל זמן ובכל מקום, מאפשר שיפור ביעילות העובדים, בחיסכון בזמן ובהפחתת עלויות הציוד, כבר בתוך שבועות מהשלמת היישום.
לפי דוח שפרסמה לאחרונה חברתIDC , אחד משיעורי החדירה הגבוהים בעולם בשימוש בסלולר, הוא בישראל. יחד עם צורת העבודה הגלובלית, המחייבת יכולות ניידות נרחבות יותר, נדרש מינוף של היכולות הסלולריות, כך שתובטח זמינותם ונגישותם של העובדים, למידע הארגוני, ללא קשר למיקומם. בנוסף, הגברת הקשר הישיר עם לקוחות הארגון, תוך צמצום מספר ההודעות המתקבל, הוא היום הכרח של ממש העונה על רצונם וצרכיהם של הלקוחות, במרכזי שירות הלקוחות. גישה זו מאפשרת לארגון להקטין עלויות ולייצר לעצמו ערך תחרותי, המבדיל אותו ממתחריו, בעולם העסקי של היום.
"ארגונים המנהלים מערכי שירות בהיקפים גדולים, צריכים פתרונות פשוטים, חסכוניים וניידים כדי לייעל תהליכים עסקיים ולאפשר לעובדיהם נגישות קריטית למשאבי הידע של החברה" אומר ניק סנט ג'ון, מנהל EMEA ב-Esnatech. אנחנו שמחים מאוד להוסיף את MobileU לרשת השותפים שלנו בעולם, ולהביא את Office-Linx לשוק העסקי הישראלי, הגדל במהירות גדולה כל כך".
מנהל אזורי MEA בגוגל, ברק רגב, מציין: "Unified Communication מרחיב את הערך של Google Apps ומספק כלים מגוונים יותר המשתפים פעולה אחד עם השני. חברת Esnatech היא שותפה אסטרטגית של Google Apps ואנחנו שמחים ש-MobileU בחרה להוסיף אותם לפורטפוליו הפתרונות שלהם".
יזם ומנכ"ל MobileU יעקב שרבן: "אנחנו שמחים לשלב את Esnatech Office-Linx במגוון השירותים שאנחנו מציעים לשוק הישראלי. מדובר בפתרון שתואם את האג'נדה שלנו – להביא את הטכנולוגיות החדשניות והמוכחות ביותר הקיימות כיום בשוק. אין לי ספק כי ארגונים ישראלים, המתפתחים כל הזמן ומשלבים יותר ויותר שימושי ענן, ימצאו ב-Esnatech ערך עצום".

מירון תקשורת משווקת
אודות MobileU
חברת MobileU בראשות שמי אל-דור, יעקב שרבן ואיגור גולברייך, מתמקדת בייצוג פתרונות טכנולוגיים מוכחים וייעודיים לעולם ה-Mobility, המיושמים אצלי אלפי לקוחות בעולם. הפתרונות מאפשרים לארגונים לחסוך בעלויות, להגן ולאבטח את הרשת הארגונית, ליהנות מה
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות, סטארטאפים, חברות פיננסיות ומשרדי עו"ד. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ני
תאריך:  13/12/2011   |   עודכן:  13/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינת מירון
חברת הנאסד"ק הצומחת ביותר בתחום ה-IP מגיעה לישראל במסגרת ההסכם תוקם בארץ רשת משווקים ומרכז תמיכה טכני
שחר טל
המכשיר קטן המידות והמוקשח מציע פתרון רב ערך לשוק המחשוב הנייד הצומח ומסייע לייעול תפעולי של הארגונים
עינת מירון
הפרויקט, בהיקף עשרות אלפי דולרים, יאפשר למימון ישיר מערך בקרה מלא עבור כלל המערכות הטכנולוגיות והשירותים העסקיים
מירי חיון
"המדינה מרחיקה את התעשיינים מהשקעות בישראל". "אנחנו צריכים לשמור על התעשיה הישראלית, ואם לא נעשה זאת - נהיה בבעיה קשה". בדיון על התעשיה
יעל בן-חמו
ארגון לקט ישראל מציע ליצרנים ומשווקי מזון לתרום לקהילה מוצרי מזון איכותיים המיועדים להשמדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il