X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
האם במגזר הרוסי טמון פוטנציאל מנצח למחאה חברתית? איך זה ישפיע בבחירות הקרובות? איך מתעורר הדוב הרוסי? האם הפרסטרויקה סגרה או פתחה את הדחף למחאה למען הצדק החברתי? אחריות המדינה והממשלה על זכויות חברתיות של האזרחים
▪  ▪  ▪

זכויות האדם וזכויות חברתיות: ביחד או לחוד?
ב-15 בדצמבר, 2011, החל משעה 16:30, בבית העיתונאים ע"ש סוקולוב
הכנס יעסוק באחריות המדינה והממשלה על זכויות חברתיות של האזרחים (זכות לחיים בכבוד, פיצוי צודק עבור העבודה, רווחה ועוד) וזאת לאור מחאת הקיץ והמצוקות הבאות לידי ביטוי בכל תחומי החיים ובכל המגזרים. אחריות המדינה לזכויות חברתיות חייבת להיות מובנת מאליה כמו האחריות על זכויות יסוד אחרות (זכות לחיים, חופש אישי, זכות להגנת הפרטיות וכד'). הכנס יתקיים ביוזמת ארגוני יוצאי בריה"מ לעבר: מורשתינו ופור"ה.
בכוונת מארגני הכנס, לפנות לפוליטיקאים בדרישה להקשיב לקולה של קהילת יוצאי בריה"מ לשעבר. במסגרת הכנס יוצגו דרישות קונקרטיות של הציבור הדובר רוסית אל מול חברי הכנסת ושרים המתיימרים לייצג את הקהילה הרוסית. לדברי רינה שפירו ממארגנות הכנס: "על הפוליטיקאים להפנים שהיחס של יוצאי בריה"מ לשעבר לתהליך בחירת הנציגים משתנה. לנו הנמצאים בשטח, אין ספק שאם בתקופה הקרובה לא יהיו ביטויים המתרגמים את הסיסמאות למדיניות חברתית, הדבר ישתקף באופן ההצבעה של הקהילה הרוסית בבחירות הבאות. אנו דורשים מהשרים וחברי הכנסת לעמוד על האינטרסים של ביטחון הסוציאלי של בוחריהם כאן ועכשיו, ולא כסיסמת לבחירות הבאות".
בין מטרות הכנס חיזוק הקשרים בין קהילת דוברי הרוסית לבין קהילות וקבוצות אחרות אשר לוקחים חלק במחאה החברתית בישראל. על-מנת להביא את הקול של הקהילה הרוסית ולהגביר את שיתופי הפעולה בהמשך ביטוייה של המחאה. במסגרת הכנס יוצג סיפור ההשתתפות של דוברי הרוסית באירועי הקיץ, ינותח שיעורי ההשתתפות ונדון באסטרטגיה וטקטיקה של פעילות עתידית.
תוכנית הכנס: הכנס יתקיים בהנחיית העיתונאית לילי גלילי:
פאנל ראשון: האם זכויות חברתיות מגיעות לנו? משתתפים: פרופ' יוסי יונה, אוניברסיטת בו-גוריון, פרופ' דני פילק, אוניברסיטה בן-גוריון, דר' יוסף ג'אברין, אוניברסיטת חיפה, תמרה סטורוז'נקו, כלכלנית.
פאנל שני: לא ברוטשילד לבדו: השתתפותם של דוברי רוסית וקהילות אחרות במחאת האוהלים. משתתפים: אפרת ירדאי, איסק רוזובסקי, הנא עמורי, אסתר רפופורט שפירא רינה.
פאנל שלישי: האם זכויות חברתיות מעוגנות בישראל? משתתפים: חברי הכנסות יצחק הרצוג (עבודה), זהבה גלאון (מרצ), אפו אגבריה (חדש) , ד"ר מרינה סולודקין (קדימה), ליכוד (השם יבוא בהמשך).
לפרטים: רינה שפירא 054-2345178 fora@coalitionofwomen.org

תאריך:  14/12/2011   |   עודכן:  14/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זכויות האדם וזכויות חברתיות ביחד או לחוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם ברעם
משיקה סדרת מוצרים אורתופדים ודנטאלים
נטלי גטניו
מבשלת בירה "מלכה", מחלוצות קטגוריית בירת הבוטיק בישראל, השקיעה לאחרונה מעל 1.5 מיליון ש"ח בשדרוג מכשור המבשלה ובהגדלת כושר הייצור. עד כה נמכרה הבירה בחנויות האלכוהול ובברים בלבד, ובקרוב תשווק גם ברשתות השיווק המובילות באמצעות הכרם
שירי לוי
פנקסי מגנטים מעוצבים יימכרו ב-10 שקלים בקופות וייתרמו לעמותת "לראות", אגדות אלי"ע ולעמותת Eye Can למען ילדים חולי סרטן העין הפועלות למניעת עיוורון ותומכות בילדים לקויי ראייה    קמפיין מודעות לתופעת "העין היבשה" ולטיפול נכון בה בשיתוף עמותת "לראות" ו"לפידות מדיקל"    בדיקות ראייה על-ידי אופטומטריסטים מורשים בסניפי סופר-פארם אופטיק ומבצע משקפי ראייה ב-199 ש"ח במקום 649 ש"ח
דנה הראל
פיני קבסה
פרופ' רפי סמיט ממארגני הכנס מעריך בתוך שנתיים-שלוש יותפלו כ-80% מאספקת המים העירונית של ישראל. בשנים הקרובות צפויה מנוחה לכנרת, לאקוויפרים ולנחלים וניתן יהיה להחזיר אליהם שוב את הזרימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il