X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת התקשורת הישראלית, מקבוצת חברות רד-בינת, השיקה חבילת פתרונות תקשורת בוידאו המתממשקת עם כלל מערכות התקשורת בארגון
▪  ▪  ▪

עסקים קטנים ובינוניים ישקיעו 12 מיליארד דולר ברכיבי תקשורת אחודה ב-2012, כאשר וידאו הוא רכיב קריטי עבור אסטרטגיה זו בכל ארגון, כך עולה ממחקר של AMI Partners
תל אביב, ישראל, ופייר לואן, ניו ג'רזי, 15 בדצמבר, 2011 - חברת רדויז'ן (Radvision, נאסד"ק: RVSN), מקבוצת רד-בינת, ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיה מקיפים עבור תקשורת חזותית אחודה בארגונים, הודיעה על השקת חבילת פתרונות וידאו ייעודית עבור שוק העסקים הקטנים והבינוניים (SMB) הכוללים עד 1000 עובדים.
עסקים קטנים ובינוניים ישקיעו 12 מיליארד דולר ברכיבי תקשורת אחודה ב-2012, על בסיס אחסון חיצוני או פנים ארגוני, כאשר וידאו הוא רכיב קריטי עבור אסטרטגיה התקשורת האחודה בכל ארגון, כך עולה ממחקר שנעשה לאחרונה על-ידי קבוצת AMI Partners. רדויז'ן פועלת בשיתוף ספקיות גלובליות מובילות, לספק ועידת וידאו בענן לשם מתן מענה על הביקוש הגובר.
"ארגונים קטנים ובינוניים לא חייבים 'לקנות פרה כדי לשתות כוס חלב' - רדויז'ן מבינה כי עסקים קטנים ובינוניים אינם מחזיקים בתקציבים שיש לארגונים גדולים, שהם הצרכנים המסורתיים של ועידות וידאו, אולם הם עדיין זקוקים לטכנולוגיה שתקדם אותם להשגת יעדיהם בשווקים התחרותיים בהם הם פועלים. לפיכך אנו מציעים כעת פתרון ידידותי ואטרקטיבי, שיכלול גם שירותי וידאו בענן, על-מנת לספק תקשורת וידאו באיכות גבוהה בדיוק כמו שמקבלים הארגונים הגדולים", אמר בוב רומנו, סגן נשיא לשיווק ומנכ"ל רדוויז'ן ארה"ב.
חבילת הפתרונות כוללת את SCOPIA Elite MCU 5105, יחידת בקרה לנקודות מרובות (Multipoint Control Unit), התומכת בוידאו ואודיו ברמת HD ובשיתוף תכנים; SCOPIA XT1000 SMB, פתרון ועידת וידאו המשלב יכולות של מערכות חדרי ועידת וידאו ב-HD עם פתרונות לועידה מרובת משתתפים, ועידה מהשולחן במשרד, והתחברות מרחוק באמצעות SCOPIA Mobile למכשירים ניידים. חבילת הפתרונות מציעה לראשונה לשוק ה-SMB פתרונות וידאו ברמה של מערכות מסורתיות בארגונים גדולים, עבור מחיר נמוך בהרבה.
"תקשורת וידאו הופכת לנפוצה יותר ויותר בחיינו הפרטיים כמו בחיינו המקצועיים, ומומלץ לעסקים מכל הגדלים לנצל את יתרונות ועידת הוידאו כחלק מהדרך שלהם ליצור שביסת עבודה משותפת יעילה. עד כה, המחסום העיקרי לאימוץ וידאו בארגונים קטנים ובינוניים היה המחיר ומורכבות האינטגרציה, אולם הפתרונות החדשים של רדויז'ן פותרים את הבעיה ומציעים פתרון תקשורת וידאו שהוא ידידותי וקל לניהול עבור מחיר הוגן, ברמה גבוהה שהייתה שמורה עד כה לארגונים הגדולים", אמר רוב ארנולד, אנליסט בכיר, פרוסט אנד סאליבן.

על אודות רדוויז'ן
רדויז'ן (Radvision, נאסד"ק: RVSN), היא חברת טלקומוניקציה ישראלית ציבורית, הנסחרת בתל אביב ובנאסד"ק. החברה מהווה חלק מחברות קבוצת רד-בינת, ועוסקת בפיתוח ושיווק מוצרים ופתרונות תקשורת קול, וידאו ונתונים בזמן אמת לשיחות ועידה ושירותי שיתוף מי
תאריך:  15/12/2011   |   עודכן:  15/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור אלוני
יוסי טורכספא הוא הישראלי הראשון שישמש בתפקיד הבכיר. שגריר בריטניה בישראל, מתיו גולד: "טורכספא מביא עמו ניסיון רב בסקטור ההיי-טק הישראלי. בטוחני שניסיונו הרב ומומחיותו יתרמו רבות לקדם את יחסי המסחר בין שתי המדינות"
גלעד ה
חברת ESET זכתה במקום הראשון במבחנים ההשוואתיים של מעבדת המחקר AV-Comparatives לחודש נובמבר 2011. מייסד AV Comparatives: "בחברת ESET תמיד הבינו את החשיבות של הגנה יוריסטית חזקה במלחמה נגד נוזקות"
גיא טל
"האגודה הישראלית לתעופה זעירה" מצדיעה לדרך היין של מרום הגליל וליקב דלתון, יום שישי הקרוב ה-16.12
יח"צ אלווריון
התוכנית האסטרטגית החדשה של אלווריון צפויה לייצר שולי רווח תפעולי של 5% על בסיס Non-GAAP ושמירה על היקף מזומן של כ-65 מיליון דולר עד סוף 2012
רוית שמעוני
חג החנוכה כבר ממש כאן, ומלבד שפע ההטבות וההנחות למופעי ואירועי החג הרבים, מועדון "בהצדעה" מפנק אתכם גם במחיר מוזל למגוון ספרי קריאה, ביריד הספרים הייחודי של 'ידיעות ספרים'.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il