X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת F5 תשתף פעולה עם החברות NETAPP ו- VMWARE על-מנת לאפשר 'העברה חיה' ליישומים
▪  ▪  ▪

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה- Application Delivery Networking, הודיעה על שיפור יכולות העברה (מיגרציה) של מכונות וירטואליות (virtual machines) עבור קהל הלקוחות המשתמשים במוצרי האחסון של חברת NetApp ופתרונות וירטואליזציה של חברת VMware. בדיקות ביצועים שנערכו לאחרונה מצאו כי הפתרון החדש משלב בהצלחה את הטכנולוגיות של שלוש החברות על-מנת לסייע ללקוחות לבצע מיגרציה חלקה של מכונות וירטואליות בין מרכזי נתונים (Data Centers), ללא הפרעה מורגשת למשתמשים או ליישומים.
חברת F5 המשיכה את שיתוף הפעולה עם החברות NetApp ו- VMware בכדי להוסיף ולפשט את תהליך הגירת היישומים בין מרכזי הנתונים. הודות לשילוב של טכנולוגיות שונות מבית NetApp, F5 ו- VMware, יכולים הלקוחות לשפר את היעילות של תהליכי ההעברה בזמן אמת וכן להעביר יישומים שלא תוכננו מראש לתהליך של הפצה מבוזרת.
"שיתופי פעולה הדוקים עם מובילי התעשיה כגון NetApp ו- VMware עוזרים לנו לשפר את היעילות של הטמעות וירטואליזציה ומחשוב ענן בקרב לקוחותינו", אמר ג'ים ריצ'ינגס (Jim Ritchings), סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-F5. "הטמעת מערכות F5, NetApp ו- VMware בכפיפה אחת מתבטאת בחיסכון דרמטי של משאבי יישומים ב-Data Centers עבור הלקוחות, מתן זמינות גבוהה יותר וביצועים משופרים לכל המצבים והתסריטים האפשריים, כולל משתמשים מפוזרים גיאוגרפית, הימנעות מאסון והאחדת מרכזי נתונים".
על אודות F5
חברת F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking. במשך שנות קיומה מספקת F5 פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. בעזרת פתרונות אלו מפיקים הארגונים את המרב מההשקעה שלהם.
F5 מבצעת אופטימיזציה ליישומי הארגון ומאפשרת להם לעבוד בצורה מהירה יותר תוך ניצול משאבים מינימאלי. תשתית המוצרים האוניברסאלית של F5 (TMOS) מאפשרת שילוב של יכולות אופטימיזציה, אבטחת מידע, יציבות ושרידות ליישומי הארגון.
חברת F5 נמצאת ב"ריבוע הקסם" של גרטנר בתחום Application Delivery Products, ומדורגת כמובילת תחום זה. יותר מ-10,000 ארגונים וספקי שירותים ברחבי העולם סומכים על מוצרי F5 שיוודאו שהיישומים שלהם הם ברמת זמינות ויציבות גבוהה. הנהלת החברה ממוקמת בסיאטל ולה סניפים ברחבי העולם.
החברה נסחרת ב – NASDAQ בסימול FFIV.
סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ-60 אנשים. משרד זה מהווה מוקד פיתוח עבור אחד ממוצרי אבטחת המידע של החברה.
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו-ישיר יח"צ 03-9016661, 054-4363335

לאתר החברה ולמידע נוסף
תאריך:  18/12/2011   |   עודכן:  18/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלה קונקיס
שיכון ובינוי דיווחה על רכישת חלקה של אורתם סהר בפרויקט אגירה השאובה בגלבוע. היקף ההקמה מוערך ב-1.5 מיליארד שקל על פני 4 שנים
אופיר שפיגל
- ההודעה מטעם אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל בע"מ
ONE
לאחר 10 שנות פעילות, HWzone.co.il, אתר הטכנולוגיה הישראלי הגדול ביותר, מחדש ומתחדש. "הקשבנו לקהל הגולשים שלנו ולבקשות שלהם, ואנחנו מתכוונים להביא את כל האיכויות והניסיון של HWzone גם לתחומים החדשים אליהם נכנסנו ולתחומים נוספים אליהם עוד ניכנס" אומר רונן גרויסמן, העורך הראשי של HWzone
ציפורה קולטניוק
ביד לאחים הכשירו לאחרונה מספר מרצות חדשות, מבין פעילות הארגון וכן בנות ניצולות שיעבו את מערך ההרצאות, על-מנת לתגבר את פעילויות ההסברה שהארגון עורך למניעת טמיעה והתבוללות
רותם אשכנזי
1.8 מיליון צפיות לעונה ה-1 של "סמדיש" תוכנית האינטרנט הייחודית של mako בשיתוף המותג "פיניש" בכיכובה של סמדי בומבה בעקבות ההצלחה, "פיניש" ו-mako שוקלות שיתוף פעולה לעונה נוספת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il