X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
כיום כאשר נוטים לחשוב שיותר זול לרכוש באינטרנט, מובילה רשת רוזן ומינץ מהלך במסגרתו כל אביזרי האופניים שהיא מייבאת ומוצעים באינטרנט, ימכרו אצלה לחברי המועדון ב 5% פחות מהמחיר באתרי האינטרנט
▪  ▪  ▪

כיום כאשר נוטים לחשוב שיותר זול לרכוש באינטרנט, מובילה רשת רוזן ומינץ מהלך במסגרתו כל אביזרי האופניים שהיא מייבאת ומוצעים באינטרנט, ימכרו אצלה לחברי המועדון ב 5% פחות מהמחיר באתרי האינטרנט.
רשת רוזן ומינץ מצהירה באופן ברור כי בכוונתה להציב יעד ואתגר חדש וגבוה בתחום הקמעונות בארץ ולשמש כמקור מועדף, זמין, אטרקטיבי וזול אל מול אתר הקניות האינטרנטי הגדול בעולם בתחום האופניים אתר CHAIN REACTION.
לדברי גדי מינץ, מבעלי רוזן ומינץ: "מטרת המהלך של רוזן ומינץ היא להיות הבחירה הראשונה והמועדפת של חברי מועדון הלקוחות ברשת "רוזן ומינץ, להקנות תחושת ביטחון מתמדת ללקוח בכך שהעסקה המשתלמת והכדאית ביותר לחבר מועדון היא בקניית אביזרים ברשת "רוזן ומינץ" וכמובן בשרות ברשת "רוזן ומינץ" אל מול אתרי הקניות בחו"ל".
תמיד עדיף לגעת במוצר פיזית, לדעת שתקבל אחריות עבור המוצר.
באינטרנט לא בטוח שהמוצר המוזמן הוא אכן המוצר שהלקוח רצה, ויש בעיה עם מימוש אחריות למוצר דרך האינטרנט.
ברשת האופניים המובילה בישראל מדגישים: "זהו אינו מבצע חד פעמי אלא הצהרת כוונות והתחייבות ארוכת טווח לקהל לקוחות החברה החברים במועדון "רוזן ומינץ".
חברת רוזן ומינץ בבעלות אבנר רוזן, גדי מינץ, קובי ויהודית ריכטר.
חזון חברת "רוזן ומינץ" הוא:
"לשיפור איכות החיים באמצעות הספורט ותרבות הפנאי".

אתר החברה
תאריך:  19/12/2011   |   עודכן:  19/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי אדרי
הקמפיין מטעם חברת "שטורק" הותאם לקהל הישראלי באמצעות מקאן אריקסון    היקף ההשקעה בקמפיין: 2.5 מיליון ש"ח
הלל רונן
חן מחלב
כנס פעילי התקינה המסורתי המוקיר את פעילותם ואת פועלם של חברי ועדות התקינה שעושים ימים כלילות, בהתנדבות מלאה, על-מנת לקדם את האיכות במשק הישראלי
ליזה מילבסקי
אלפי פעילים ידליקו עשרות חנוכייות ברחבי ישראל למען "שירות שווה לכולם", בכדי לדרוש משר הביטחון וחברי הכנסת נשיאה שווה בנטל השירות לכל אזרחי המדינה
סידס חניתה
רשת פעמית סטור מעבירה את תקציב הפרסום למשרד חברון זלצמן שביט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il