X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ביום רביעי, ב' טבת , תשע"ב ה- 28.12.11 יתקיים במכללה האקדמית בקריית החינוך שבגבעת ושינגטון יום עיון בנושא: "אלימות, תוקפנות ומה שביניהם בגן הילדים"
▪  ▪  ▪

ביום רביעי, ב' טבת , תשע"ב ה- 28.12.11 יתקיים במכללה האקדמית בקריית החינוך שבגבעת ושינגטון יום עיון בנושא: "אלימות, תוקפנות ומה שביניהם בגן הילדים". יום העיון שאותו מארגנים דוקטור יצחק יוגב-מרצה בכיר וחבר הנהלת המכללה ודוקטור רחל וינקלר- ראש החינוך לגיל הרך, יתקיים בשיתוף האגף לחינוך הקדם יסודי במשרד החינוך בהנהלת סימה חדד- מה יפית. יום העיון נבנה במטרה להביא לידי מכנה משותף את הגורמים השונים העוסקים בגיל הרך: מפקחות בגני הילדים, גננות, ומנהלות מחלקות גני ילדים ברשויות המקומיות. הכניסה ליום העיון הינה ללא תשלום (חנייה חופשית). ההרשמה מראש בטלפון: 08-8511900
"מרבית המחקרים עוסקים בטווח הגילאים של בית הספר היסודי , חטיבות הביניים והתיכון וכמעט ואין מחקרים בתחום ההתנהגויות בגיל הרך".
יוגב מציין כי באחד המחקרים המעטים שנעשו עד כה בתחום חקרו פרופ' רולידר ומינצר את תופעת האלימות בגילאי גן הילדים (2006), והעלו ממצאים המעוררים דאגה רבה. יוגב: "בין היתר הם דיוחחו כי קרוב למחצית הילדים במדגם שלהם דיווחו כי היו קורבנות של הצקה פיזית, ממצאים המעוררים את הצורך החיוני בפיתוח תוכניות התערבות שיתאימו לקבוצת גיל זו".
לוח זמנים בכנס
החלק הראשון של הכנס ( 9:150 – 11:15) יעסוק בדיווחי גננות שנותנות פירוש להתנהגויות בגנים. יוגב: "לעיתים מתייגות ילדים ולעיתים אינן מבחינות בין התנהגות תוקפנית להתנהגות שהיא תקינה על רצף ההתפתחות. בנוסף, תבחן ההבחנה בין התנהגות אלימה ובין התנהגות תוקפנית אינסטרומנטלית ומכוונת לתוקפנות מזדמנת".
בחלק השני (11:45-12:45) יוכלו המשתתפים ליטול חלק בסדנאות שיעסקו בהיבטים שונים של התמודדות המערכת הקדם יסודית עם תופעת האלימות בגני הילדים כאשר אחת הסדנאות תתמקד בהתמודדות הרגשית של הגננות מול ילדים עם התנהגויות קצה אותו ינחו הגב' אורה גולדהירש ,פסיכולוגית בחינוך הקדם יסודי במשרד החינוך והגב' יפה כהן תנעמי, מפקחת גני הילדים במשרד החינוך. סדנא נוספת, בהנחייתה של אפרת מנדלסון תעסוק בתוכניות התערבות לטיפוח אקלים מיטבי בגן. סדנה שלישית בהנחיית מנהלת מרכז חוסן של המועצה האזורית חוף אשקלון, כוכי שלמה, תעסוק ב:"התנהגויות "ילדים בצל הקאסמים".
את הסדנה הרביעית שתעסוק בתמיכת הרשויות במערכת הקדם יסודית תנחה צ'ריל קמפר , המקשרת בין מרכז השלטון המקומי ובין משרד החינוך . יום העיון יסתיים בהעלאת רצף אירועים שיוצגו על-ידי תיאטרון "אדרת" , שעיבד דיווחי גננות על אירועים בגן בהשתתפות הקהל. את היום תסכם המפקחת על החינוך הממלכתי דתי בקדם יסודי, אסתר חטב.
דוקטור יוגב מציין כי באחד המחקרים המעטים שנעשו עד כה בתחום חקרו פרופ' רולידר ומינצר את תופעת האלימות בגילאי גן הילדים (2006), והעלו ממצאים המעוררים דאגה רבה. יוגב: "בין היתר הם דיוחחו כי קרוב למחצית הילדים במדגם שלהם דיווחו כי היו קורבנות של הצקה פיזית, ממצאים המעוררים את הצורך החיוני בפיתוח תוכניות התערבות שיתאימו לקבוצת גיל זו".

תאריך:  22/12/2011   |   עודכן:  22/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום עיון: אלימות, תוקפנות ומה שביניהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף ארנפלד
אביחי פז גרינוולד משתף פעולה לראשונה יחד עם הלהקה היוונית מוזוקי לביצוע מיוחד של שיר החנוכה הידוע באנו חושך לגרש בעיבוד יווני מפתיע, בהפקתו המוסיקלית של מאיר שטרית
דנה קריב
פריגת ממשיכה להפתיע את צרכניה, והפעם – ריחות הפרי האהובים, דרך המחשב והיישר למכונית הפרטית של כל אחת ואחד, וזאת בליווי תמונות ומסרים אישיים שיעוצבו ע"י גולשי עמוד הפייסבוק של פריגת
חוה לוי
שימוש קבוע בשמפו טבעי המכיל שמנים אתריים המיועדים לטיפול בקשקשים, לאחר איתור הסיבה, יפחיתו את התופעה עד לסיומה הבריא והתקין
אסף מואב
דאסו סיסטמס מכריזה על CATIA Natural Sketch- כלי שרטוט המאפשר המרה ישירה של שרטוט דו-ממדי למוצר דיגיטלי ב-3D
נטע שריקי
מכירת סוף שנה בוקסמן אאוטלט - עד 70% הנחה על מגוון פריטים:
כיסאות, ריהוט משרד, כורסאות ועוד    בתוקף עד סוף חודש דצמבר 2011 ו/או עד גמר המלאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il