תקשוב, החברה הגדולה בישראל בתחום ה-call center, מקימה עבור מכבידנט מוקד חדש באשדוד. במוקד יעסיק בשלב ראשון 200 עובדים והוא צפוי להתרחב במהלך השנה הקרובה. הקמת המוקד צפויה להעניק מענה מהיר במיוחד למטופלים, לייעל את מערך הטיפול בהתאמה אישית ובנוחות מירבית ולשפר את איכות השירות בכל ההיבטים.
מרכז השירות הטלפוני החדש הינו מוקד שירות לקוחות ארצי של רשת מרפאות השיניים מכבידנט. עד עתה ניתן שירות המענה הטלפוני על-ידי מכבידנט במרפאות הרשת בלבד. הקמת מרכז המידע הטלפוני מהווה מהפיכה שירותית עבור לקוחותיה הרבים של מכבידנט שיקבלו מעתה מענה זמין, איכותי ומהיר יותר לכל סוגייה הקשורה לפעילות החברה.
ד"ר מוטי סייפן, מנכ"ל מכבידנט: "מוקד שירות הלקוחות החדש הנו נדבך נוסף בקידום מהפכת השירות ללקוחותינו עליה הצהרנו ולאורה אנו פועלים. המוקד יעניק זמינות גבוהה ומתן שירות טלפוני מקצועי ואיכותי ללקוחות הרשת ויהפוך את השירות לנגיש ויעיל יותר".
בועז סופר, מנכ"ל תקשוב: "מכבידנט הנה רשת מרפאות השיניים המובילה בישראל, ותקשוב גאה להעניק לרשת שירות יעיל ומקצועי. לצורך מתן השירות למכבידנט הקמנו מוקד חדש ומודרני באשדוד שהחל לפעול באמצע השנה הנוכחית". סופר הדגיש כי בדומה למרכזי החברה בצפון הארץ, גם המוקד הנוכחי יעסיק עובדים מהפריפריה.